logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ikea Kraków zachęca do dzielenia się w „Przestrzeni Pełnej Dobra”

  PR 15.05.2019, przeczytano 560 razy
ilustracjastrzałka

Poupychane po kątach, schowane głęboko w szafach czy piwnicach. Często zupełnie zapomniane. Każdy z nas ma w domu rzeczy, których nie używa. IKEA Kraków zachęca, aby dać im drugie życie. W tym celu stworzyła w krakowskim Forum Wydarzeń „Przestrzeń Pełną Dobra”. Od 16 do 19 maja można tu przynosić przedmioty, które nie są nam potrzebne, a mogłyby służyć innym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ikea-krakow-zacheca-do-dzielenia-sie-w-_przestrzeni-pelnej-dobra_,382443,artykul.html

- Przejrzyjmy zakamarki naszych domów, zajrzyjmy do szaf, komód, wejdźmy na strych i do piwnicy. Można tam znaleźć prawdziwe skarby. Zamiast gromadzić niepotrzebne rzeczy i kupować nowe, możemy się przecież nimi dzielić, robiąc coś dobrego dla innych i naszej planety - przekonują pracownicy IKEA Kraków, którzy na start akcji przyniosą kilkadziesiąt własnych przedmiotów. Wszystkie trafią do „Przestrzeni Pełnej Dobra”, skąd każdy zainteresowany będzie mógł wziąć to, co mu się przyda. Od 16 do 19 maja również pozostali mieszkańcy Krakowa będą mogli przynosić tu rzeczy, którymi chcą się podzielić.

- Mogą to być elementy dekoracyjne i dodatki, które po przemeblowaniu nie pasują do wystroju, dawno nieużywane artykuły gospodarstwa domowego, zabawki czy nienoszone ubrania. Wszystko, co jest w dobrym stanie i może posłużyć innym. I oczywiście zmieści się w naszej „przestrzeni” – podpowiada Sabina Patryas, Koordynator ds Zrównoważonego Rozwoju z IKEA Kraków. – Nie będzie to klasyczna wymiana jeden do jeden. Każdy może po prostu przyjść i wziąć to, czego potrzebuje. Nie musi przynosić niczego w zamian – dodaje.

„Przestrzeń Pełna Dobra” powstała dzięki współpracy z Forum Wydarzeń. W całości urządzona została meblami, które również dostały drugie życie. Pochodzą one bowiem z Działu Sprzedaży Okazyjnej sklepu IKEA. Po zakończeniu akcji – podobnie jak przedmioty, które nie znalazły nowego domu - trafią do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej. Za koncepcję i realizację akcji odpowiada dział marketingu IKEA Kraków oraz agencja Open Media.

„Przestrzeń Pełna Dobra” funkcjonować będzie od 16 do 19 maja, w godz. 10:00 – 21:00 w Forum Wydarzeń (Kraków, ul. Marii Konopnickiej 28).

Źródło: IKEA Kraków

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764