logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ikea wspiera pragnienie zmian w kampanii „Życie układasz całe życie"

  PR 11.02.2022, przeczytano 727 razy
ilustracjastrzałka

Świat dookoła nas nieustannie się zmienia. My również nie stoimy w miejscu i chętnie próbujemy czegoś innego – jednocześnie poznając się na nowo. W najnowszej kampanii IKEA dostrzega piękno zmian i płynności życia. Bo kto powiedział, że musimy się zdefiniować raz na zawsze?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ikea-wspiera-pragnienie-zmian-w-kampanii-_zycie-ukladasz-cale-zycie_,394742,artykul.html

"Jeśli pudło to takie, z którego mogę wypadać… Jeśli szuflady to takie, w których nie dam się zamknąć" – tak brzmi motto współczesnych ludzi, którzy nie godzą się na podążanie utartym szlakiem i zmieniają kierunek na własny. Wielu z nich obawia się jednak zerwania ze schematem. Młode osoby czują się przytłoczone ilością decyzji i wizją odpowiedzialności oraz zobowiązaniami do końca życia. Z kolei ci dojrzali po wielu latach zapominają, że można żyć inaczej – po swojemu, realizować marzenia z dawnych lat oraz definiować się więcej niż raz. Odkrywanie nowych możliwości i układanie życia w inny sposób nieodłącznie wiążą się także z tym, jak organizujemy przestrzeń dookoła siebie, swój dom.

Wystarczy odrobina odwagi, by tak jak Bracia Kacperczyk obecni w video kampanii, do której użyczyli swojego utworu “Niebieskie ptaki” – nie zamykać się na pozornie przeciwne gatunki i grać jednocześnie muzykę alternatywną/rap/pop oraz wiele innych. Jednak to tylko przykład, który można traktować jako inspirację różnorodności w szerszej perspektywie. Kolejna bohaterka spotu - Emilia (@wlasnyspokoj) pracę w sferze finansów łączy z feminizmem, ale oprócz tego zajmuje się aktywizmem na rzecz osób nieheteronormatywnych. Jest także tłumaczką z duńskiego i osobą ciałopozytywną. Zdecydowanie nie daje się zaszufladkować! Podobnie jak Tomasz Zaraś sławny astronom – amator, jeden z liderów projektu Ciemne Niebo i społecznik, inspirujący swoją niecodzienną pasją innych, który jest jednocześnie bajkopisarzem, a także miłośnikiem historii swojego regionu. Wszystko to łączy ze swoją pracą zarobkową. A może tak jak różowowłosa Agata Szybilska–Czech – chcemy tańczyć w zespole ludowym, a na próby jeździć motocyklem? A do tego prowadzić jeszcze popularną kawiarnię dla rowerzystów? To się przecież nie wyklucza i również pokazuje, że bycie niezaszufladkowanym to prawdziwy atut.

- Tą kampanią chcemy pokazać, że nikt nie musi się określać raz na zawsze, że wciąż jest dobry czas na realizację marzeń i zmianę ścieżki życiowej. Natomiast rozwiązania oraz produkty IKEA ułatwiają kwestie związane z urządzaniem domu, żeby jak najlepiej wspierał nasze wybory i pasje. Nie dajmy się zaszufladkować, wszak życie układa się całe życie. Również my jako IKEA chcemy być „niezaszufladkowani”, łamać stereotypy oraz poszukiwać innych, nowych dróg w formach docierania do konsumentów – tym samym zachęcam do śledzenia naszych działań. Mam nadzieję, że zaskoczymy Was w 2022 roku niejednokrotnie. - Karolina Szabłowska, Marketing Communications Manager w IKEA Retail Polska

Tytułowa kampania IKEA jest właśnie o tym, że każdy z nas jest inny i nie musi mieścić się w sztywnych ramach. Życie układa się całe życie, a ludzie wciąż się zmieniają wraz z otaczającym światem. Marka chce wspierać swoich klientów w byciu sobą, proponując sprytne, funkcjonalne rozwiązania dla domu, ułatwiające realizację pasji i odkrywanie różnych życiowych dróg. Produkty IKEA mogą pomóc łatwo zmienić aranżację wnętrza tak, żeby pasowała do kolejnej, obranej ścieżki. W materiałach wideo, Tomasz dba o swój teleskop, przechowując go bezpiecznie w pojemniku na półce, a Emilia całą papierologię mieści w zgrabnych segregatorach. W przeciwieństwie do naszych charakterów i barwnych osobowości, przedmioty możemy włożyć do szuflady i zorganizować, aby można było po nie sięgnąć, kiedy będą potrzebne.

IKEA pragnie tworzyć lepsze codzienne życie dla wielu ludzi, ułatwiając im zmiany w domu. Marka odpowiada na potrzebę układania życia przez całe życie, na wciąż zmieniający się świat, tak by dom pozytywnie wpływał na lepsze samopoczucie, relacje z bliskimi, poczucie bezpieczeństwa i radości.

O kampanii

Kampania ruszyła 7 lutego br. Akcja wspierana będzie poprzez szeroko pojęte działania w ramach kampanii display i komunikacji w mediach społecznościowych, a w kolejnych miesiącach zostaną do niej dodane następne aktywacje, o czym marka informować będzie na bieżąco. Obejmuje także 30-sekundowe spoty telewizyjne oraz filmy w Internecie (60”, 30”, 15” i 6”). Reżyserii podjął się Kuba Michalczuk, reżyser kinowego hitu „Teściowie”. Podkład do spotu stworzyli utalentowani Bracia Kacperczyk. Za produkcję odpowiada Papaya, a zakup mediów – Wavemaker. Agencją reklamową, odpowiedzialną za koncept, jest VMLY&R, natomiast za komunikację PR – Garden of Words.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764