logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ikea z Polską od 60 lat na dobre i na… lepsze – nowa kampania Ikea

  PR 04.03.2021, przeczytano 1450 razy
ilustracjastrzałka

15 lutego 2021 roku wystartowała nowa kampania IKEA, przedstawiająca 60-letnią relację firmy z Polską. Celem akcji jest przybliżenie historii tej wyjątkowej współpracy oraz pokazanie jej pozytywnego wpływu na gospodarkę w Polsce i dalszy rozwój marki w duchu zrównoważonego rozwoju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ikea-z-polska-od-60-lat-na-dobre-i-na%E2%80%A6-lepsze-%E2%80%93-nowa-kampania-ikea,390458,artykul.html

Mimo że IKEA wywodzi się ze Szwecji, tworzona jest w dużej mierze przez Polaków, a kraj nad Wisłą ma znaczący wpływ na rozwój firmy nie tylko na swoim terytorium, ale także na wielu innych rynkach. Serdeczna współpraca rozpoczęła się dokładnie 27 stycznia 1961 roku, kiedy Ingvar Kamprad złożył pierwsze zamówienie w polskiej fabryce na dostawę 500 krzeseł ÖGLA z drewna bukowego. Niezmiennie od tamtego momentu jesteśmy istotnym partnerem marki na różnych płaszczyznach. Począwszy od sprzedaży, zarządzania centrami handlowymi, poprzez produkcję własną i współpracę z zewnętrznymi dostawcami, dystrybucję, usługi księgowe, finansowe, wsparcie IT, aż po realizację projektów komercyjnych i deweloperskich oraz produkcję zielonej energii.

ilustracjastrzałka

IKEA w swojej najnowszej kampanii przypomina, że już od 60 lat współpracuje z Polską, wspólnie dbając o lepsze życie na co dzień, a 20% światowej produkcji dla IKEA pochodzi obecnie z Polski. Firma zaopatruje swoje sklepy na całym świecie w produkty wywodzące się z kraju nad Wisłą, takie jak kultowy fotel STRANDMON czy stolik LACK i setki innych, co podkreśla w komunikacji na kanałach social media. Jednak współpraca marki z Polakami to nie tylko sklepy IKEA i produkcja. W ramach kampanii powstały również materiały video z udziałem pracowników ośmiu spółek z korzeniami IKEA, działającymi w Polsce. Spoty pokazują, jak szeroka jest działalność i rola firmy jako pracodawcy. Przedstawione sylwetki pracowników wskazują na istotne wartości, jakimi kieruje się marka.

Ważne miejsce w komunikacji kampanii zajmuje również zrównoważony rozwój wyznaczający przyszły kierunek współpracy z Polską. IKEA od lat inspiruje konsumentów do dokonywania świadomych i odpowiedzialnych decyzji zakupowych, wyboru zrównoważonych materiałów czy prowadzenia przyjaznego dla planety domu. Pokazuje klientom, że kupując produkty pochodzące z jej sklepów, wspierają polskie przedsiębiorstwa oraz gospodarkę. W kampanii IKEA zwraca uwagę na aspekty zrównoważonego rozwoju w działaniu samej firmy na rynku polskim, wskazując np. na produkcję energii przez farmy wiatrowe.

Działania w ramach kampanii rozpoczęły się 15 lutego 2021 roku, a kolejne materiały będą się pojawiały sukcesywnie do końca marca br. Obejmują one komunikację wizerunkową oraz produktową. Treści dystrybuowane są poprzez kanały Digital i kierują ruch na stronę, gdzie bliżej można zapoznać się z historią i działalnością IKEA w Polsce. Do udziału w akcji zaproszeni zostali również influencerzy, których zadaniem będzie przybliżenie Polakom historii firmy w ich kraju. Za przygotowanie koncepcji kreatywnej oraz produkcję kampanii odpowiedzialna była agencja VMLY&R. Zakupem i planowaniem mediów zajął się Wavemaker, a za komunikację PR kampanii odpowiada agencja Garden od Words.

  • Strona 60 lat IKEA w Polsce: TUTAJ

ilustracjastrzałka

Źródło: IKEA

www.ikea.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764