logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#IkeastarterPpack – nowa kampania IKEA stworzona przez Gen Z dla Gen Z

  PR 22.05.2023, przeczytano 397 razy
ilustracja

Kiedy przyjaciół jest więcej niż metrów kwadratowych w mieszkaniu, gdy zbliża się sezon festiwalowy albo gdy nowa pasja przejmuje przestrzeń… na IKEA zawsze można liczyć! W nowej kampanii #IKEAStarterPack, stworzonej przez Gen Z dla Gen Z, młodzi twórcy pokazują jak produkty z IKEA pomagają im na starcie – niezależnie od tego, czy to start w nowym mieszkaniu, czy start nowej zajawki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ikeastarterppack-%E2%80%93-nowa-kampania-ikea-stworzona-przez-gen-z-dla-gen-z,400052,artykul.html

Ruszyła nowa kampania #IKEAStarterPack. Twórcy pokazują w niej produkty, bez których nie wyobrażają sobie ważnych dla siebie momentów: pierwszego dnia w nowym mieszkaniu, rozgrzewki przed festiwalem albo odwiedzin znajomych. W spotach promujących kampanię wystąpili popularni muzycy – Tribbs i bryska oraz twórcy internetowi – Wielorybek i Ciepłe Skarpety, a swoimi #IKEAStarterPack podzielą się jeszcze inni influencerzy. #IKEAStarterPack to propozycje zestawów produktów z IKEA, z którymi łatwiej jest wystartować.

- Nowe początki dla każdego wyglądają inaczej, ale tak długo, jak otaczasz się tym, co odzwierciedla Twój własny styl i charakter, nie musisz nigdy zaczynać od zera. Niezależnie od tego, czy znajomi wpadają do Twojego nowego mieszkania, czy zadomawiasz się we współdzielonej przestrzeni w akademiku – dzięki IKEA wystartujesz w dowolnym miejscu i w każdej sytuacji – mówi Karolina Szabłowska, Marketing Communications Manager w IKEA.

Kampania zabiera widzów do uniwersum IKEA. Przez wrota torby FRAKTA wchodzimy do świata, w którym wszystko jest niebiesko-żółte, a bohaterowie noszą szyte na miarę kreacje inspirowane kultową torbą.

Chociaż stroje nie będą dostępne w sprzedaży, IKEA przygotowała prawdziwą gratkę dla miłośników „upcycled IKEA fashion” – w trakcie trwania kampanii w wybranych sklepach IKEA w Polsce powstaną specjalne przestrzenie nawiązujące wizualnie do scenografii ze spotów, w których będzie można przymierzyć efektowne sztuczne futro ze stylizacji bryskiej oraz stworzyć własne zdjęcia i wideo w uniwersum IKEA. Strefy ze scenografią z kampanii znajdą się w sklepach w Warszawie (Janki i Targówek) Poznaniu, Krakowie, Gdańsku i Lublinie.

Już wkrótce na TikToku pojawi się filtr, przy pomocy którego każdy stworzy swój #IKEAStarterPack, a zwieńczeniem kampanii będzie konkurs, w którym do wygrania będą starterpacki IKEA.

Kampania będzie emitowana m.in. na TikTok, Instagram, Snapchat, Youtube i Facebook oraz w innych mediach, z których korzysta Gen Z. Obserwuj IKEA w social media, a po więcej materiałów z kampanii zajrzyj na profile twórców. Odwiedź IKEA stacjonarnie lub online i stwórz własny #IKEAStarterPack na każdą okazję!

Za reżyserię spotów odpowiada Igor Ignacy Leśniewski (znany pierwotnie jako twórca z Youtube’a, a odpowiedzialny m.in. za klip do utworu Maty „Papuga”). Bohaterów kampanii stylizował Seba Tokarczyk tworząc niepowtarzalne kreacje z torby FRAKTA i akcesoriów IKEA. Scenografię w stylu dream scape stworzyła Zuza Słomińska. Za koncept i realizację projektu odpowiada VMLY&R Polska - Dorota Piekarska, Paulina Weisgerber, Natalia Borawska, Ewa Sypień, Ola Maleszyk i Magda Michalska.  Produkcją zajął się Spokój Film, Media zapewnia Wavemaker, a dobry PR - Garden of Words.

Źródło: IKEA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764