logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Iker Casillas globalnym ambasadorem XTB

  PR 13.02.2023, przeczytano 483 razy
ilustracjastrzałka

Nowym ambasadorem XTB został Iker Casillas. Legendarny hiszpański bramkarz wystąpi w spotach reklamowych oraz reklamach digitalowych promujących polską platformę inwestycyjną, w tym dostępną na platformie darmową ofertę edukacyjną dla początkujących i zaawansowanych inwestorów. To kontynuacja strategii budowania międzynarodowej marki polskiego fintechu w oparciu o ikony sportu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iker-casillas-globalnym-ambasadorem-xtb,398967,artykul.html

Twarzą nowej kampanii XTB został jeden z najbardziej uznanych piłkarzy XXI wieku - Iker Casillas. W nowych spotach reklamowych XTB zwrócono uwagę na nową rzeczywistość dla inwestorów. Podkreślono znaczenie rozwoju technologicznego, narzędzi cyfrowych, dywersyfikacji aktywów oraz przede wszystkim - darmowej edukacji. Legenda piłki nożnej pokazuje, jak przemiana inwestowania wygląda na polskiej platformie inwestycyjnej.

- Jestem niezwykle dumny, że mogę być twarzą takiej marki jak XTB - jednej z najlepszych, globalnych firm inwestycyjnych. W piłce nożnej, podobnie jak w finansach, potrzebny jest trening, dobre wsparcie i mentalność zwycięzcy - przekonuje Iker Casillas.

Zaangażowanie Ikera Casillasa przez XTB to kontynuacja strategii budowania międzynarodowej marki w oparciu o ikony sportu. Hiszpan to jeden z najbardziej utytułowanych bramkarzy w historii. W swojej karierze sportowej wygrywał m.in. Ligę Mistrzów, mistrzostwo świata, mistrzostwo Europy, mistrzostwo Hiszpanii oraz mistrzostwo Portugalii. Wielokrotnie sięgał również po wyróżnienia indywidualne, m.in. znajdował się w prestiżowych zestawieniach FIFA/FIFAPro World XI oraz UEFA Team of the Year. Wielkie uznanie zdobył również dzięki swojej postawie poza boiskiem, ponieważ zawsze był wzorem do naśladowania.

- Inwestowanie to temat złożony, w którym o końcowym sukcesie decyduje wiedza, umiejętności, taktyka oraz opanowanie emocji. Podobnie jest w sporcie, dlatego cieszę się, że do drużyny ambasadorów XTB dołączyła jedna z ikon piłki nożnej, jaką niewątpliwie jest Iker Casillas - mówi Oliwia Szymczak, Chief Marketing Officer w XTB. - Przez lata zawodowej kariery utożsamiany był z bezpieczeństwem, ciężką pracą, opanowaniem i profesjonalizmem. Podobne cechy charakteryzują XTB, dlatego to ambasador, z którego jesteśmy niezwykle dumni - dodaje.

Spoty reklamowe wykorzystane w kampanii zostały nakręcone w Madrycie. Akcja została rozegrana w hotelu, czyli miejscu, w którym spotykają się ludzie w różnym wieku oraz z różnych środowisk. Do tego, często dzieli ich aktualny status życiowy - w ten sposób polski fintech podkreśla, iż inwestowanie obecnie nie jest zarezerwowane wyłącznie dla profesjonalnych maklerów. W przygotowanym materiale Iker Casillas wymienia natomiast, co jest fundamentem dla współczesnego inwestora, a jest to: platforma online, analizy rynkowe, dostęp do bezpłatnych informacji oraz edukacji.

Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja Freundschaft, spot zrealizował dom produkcyjny Dobro, a zakup mediów powierzono OMD Optimum Media (Grupa OMD). Spoty reklamowe będą emitowane od połowy lutego w stacjach ogólnopolskich TVN, Polsat oraz w kanałach tematycznych, a także w serwisach VOD TVP, TVN i Polsatu. Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będą też działania online.

Nawiązanie współpracy z Ikerem Casillasem jest dla XTB kontynuacją założonej strategii marketingowej, która opiera się na kooperacji ze światem sportu. Obecnie polska marka współpracuje z takimi gwiazdami jak Conor McGregor, Joanna Jędrzejczyk czy Jiri Prochazka. W przeszłości natomiast ambasadorem XTB był najbardziej znany trener na świecie - Jose Mourinho. To między innymi dzięki szerokozasięgowym działaniom marketingowym, XTB zanotowało rekordowy rok w swoim wykonaniu. Według wstępnych wyników finansowych za 2022 rok, Grupa zanotowała zysk netto na poziomie ponad 765 milionów złotych, co jest ponad trzykrotnie lepszym wynikiem niż w roku poprzedzającym. Liczba klientów na całym świecie przekroczyła natomiast ponad 657 tysięcy.

Źródło: Grupa XTB

www.xtb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Krispol podjęła współpracę z Aluprof w kampanii pod hasłem Cichy luksus
Mniej znaczy więcej – taką zasadą kierował się Ludwig Mies van der Rohe, prekursor minimalizmu w architekturze. Definicja luksusu zmienia się tak, jak ewoluuje świat wokół nas. Kiedyś luksus był synonimem przepychu i zamożności. Dziś wyróżnikiem dobrego gustu w architekturze jest zrównoważone budownictwo, najwyższa jakość zastosowanych materiałów oraz indywidualnie...
Barceló Warsaw Powiśle pokazuje wnętrza z historycznymi artefaktami
Hotel Barceló Warsaw Powiśle zaprezentował się w pełnej odsłonie. 151 pokoi, jeden z najpiękniejszych widoków na wschodnią panoramę Warszawy prosto z zewnętrznego basenu na dachu, a przede wszystkim – unikalne wnętrza, w których poszczególne elementy nawiązują do kompleksu Elektrowni Powiśle, którego hotel jest częścią. Oświetlenie...
Ogromny świetlny kalejdoskop na rynku Manufaktury – Light Move Festiwal
Tradycyjnie Manufaktura włącza się w trasę Light Move Festiwalu. Tym razem, na Rynku Włókniarek Łódzkich stanie monumentalna instalacja świetlno-muzyczna, która rozświetli zabytkowe, ceglane budynki.
Jack Wolfskin prezentuje globalną kampanię „What is left to discover?”
Jack Wolfskin wraca z nową kampanią pod hasłem „What is left to Discover?”. Globalni ambasadorzy marki wzięli udział w wyjątkowej sesji, w ramach której powstało sześć indywidualnych spotów promocyjnych. Powstałe materiały będzie można zobaczyć zarówno online na stronie internetowej marki, w jej social mediach, a także w telewizji. We wspomnianej...
Avon startuje z 2. edycją programu „Normalne, że ich dotykam”
Jak pokazuje najnowsze badanie Boob Census 2023[i], przeprowadzone dla Avon, 34% polskich nastolatek czuje dyskomfort rozmawiając z rodziną na temat zdrowia piersi, a aż 57% twierdzi, że nie ma dostatecznej wiedzy w zakresie samobadania i rozpoznawania niepokojących symptomów. Jednocześnie 75% dziewcząt wskazuje, że jest to ważna kwestia i deklaruje zainteresowanie tematem,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764