"Ikona wolności" - pod takim hasłem serwisy grupy Gazeta.pl zrealizowały akcję z zakresu content marketingu dla marki Jeep z okazji jej 75-lecia. W ramach projektu powstała strona Ikonawolnosci.Gazeta.pl, która w nowoczesnej formie interaktywnego storytellingu przedstawia czytelnikom historię samochodów Jeep.
Projekt "Ikona wolności" realizowany przez portal Gazeta.pl to połączenie treści redakcyjnych z działaniami reklamowymi dotyczącymi marki Jeep, która w ten sposób świętuje jubileusz 75-lecia. - Zabieramy czytelników w niezwykłą, pełną emocji podróż przez którą prowadzi interaktywny storytelling. Projekt jest skierowany do osób oczekujących niezwykłych przeżyć, którym bliskie są emocje oraz dzikość natury i dla których przygodą jest nie tylko podróż w nieznane, ale także codzienne życie - mówi Lidia Marchwińska, dyrektor projektów specjalnych w biurze reklamy Gazeta.pl.
Na stronie Ikonawolnosci.Gazeta.pl można znaleźć interaktywne treści stworzone na potrzeby akcji przez redakcje serwisów z grupy Gazeta.pl - Moto.pl, Sport.pl, Podroze.Gazeta.pl, Next.Gazeta.pl, Kultura.Gazeta.pl i Logo24.pl. Czytelnicy mogą zapoznać się z historią samochodów Jeep i obejrzeć relację z testu modelu Renegade przeprowadzonego przez redakcję Moto.pl. Dowiedzą się także m.in. gdzie w Afryce najlepiej wybrać się na wyprawę Jeepem, z jakich filmów można nauczyć się survivalu oraz poznają kobiety startujące w ekstremalnych zawodach samochodowych. Do stworzenia serwisu wykorzystane zostały, oprócz publikacji redakcyjnych, materiały wideo, zdjęcia i materiały partnera.
Strona Ikonawolnosci.Gazeta.pl jest promowana w serwisach Gazeta.pl oraz w magazynach "Wysokie Obcasy Extra", "Logo" i "Avanti", a także w "Wysokich Obcasach", tygodniku "Gazety Wyborczej". Akcja "Ikona wolności" wystartowała w połowie lipca i potrwa 2 miesiące.
Storytelling to produkt premium z zakresu content marketingu oferowany przez biuro reklamy Gazeta.pl. Wcześniej z tej propozycji skorzystała m.in. marka Pilsner Urquell w akcji "Idealny smak".
Źródło: Agora S.A.