logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ikona wolności: interaktywny storytelling Gazeta.pl dla marki Jeep

  PR 05.08.2016, przeczytano 758 razy
ilustracjastrzałka

"Ikona wolności" - pod takim hasłem serwisy grupy Gazeta.pl zrealizowały akcję z zakresu content marketingu dla marki Jeep z okazji jej 75-lecia. W ramach projektu powstała strona Ikonawolnosci.Gazeta.pl, która w nowoczesnej formie interaktywnego storytellingu przedstawia czytelnikom historię samochodów Jeep.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ikona-wolnosci%3A-interaktywny-storytelling-gazeta.pl-dla-marki-jeep-,29518,artykul.html

Projekt "Ikona wolności" realizowany przez portal Gazeta.pl to połączenie treści redakcyjnych z działaniami reklamowymi dotyczącymi marki Jeep, która w ten sposób świętuje jubileusz 75-lecia. - Zabieramy czytelników w niezwykłą, pełną emocji podróż przez którą prowadzi interaktywny storytelling. Projekt jest skierowany do osób oczekujących niezwykłych przeżyć, którym bliskie są emocje oraz dzikość natury i dla których przygodą jest nie tylko podróż w nieznane, ale także codzienne życie - mówi Lidia Marchwińska, dyrektor projektów specjalnych w biurze reklamy Gazeta.pl.

Na stronie Ikonawolnosci.Gazeta.pl można znaleźć interaktywne treści stworzone na potrzeby akcji przez redakcje serwisów z grupy Gazeta.pl - Moto.pl, Sport.pl, Podroze.Gazeta.pl, Next.Gazeta.pl, Kultura.Gazeta.pl i Logo24.pl. Czytelnicy mogą zapoznać się z historią samochodów Jeep i obejrzeć relację z testu modelu Renegade przeprowadzonego przez redakcję Moto.pl. Dowiedzą się także m.in. gdzie w Afryce najlepiej wybrać się na wyprawę Jeepem, z jakich filmów można nauczyć się survivalu oraz poznają kobiety startujące w ekstremalnych zawodach samochodowych. Do stworzenia serwisu wykorzystane zostały, oprócz publikacji redakcyjnych, materiały wideo, zdjęcia i materiały partnera.

Strona Ikonawolnosci.Gazeta.pl jest promowana w serwisach Gazeta.pl oraz w magazynach "Wysokie Obcasy Extra", "Logo" i "Avanti", a także w "Wysokich Obcasach", tygodniku "Gazety Wyborczej". Akcja "Ikona wolności" wystartowała w połowie lipca i potrwa 2 miesiące.

Storytelling to produkt premium z zakresu content marketingu oferowany przez biuro reklamy Gazeta.pl. Wcześniej z tej propozycji skorzystała m.in. marka Pilsner Urquell w akcji "Idealny smak".

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764