logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ikonos: warsztaty oklejania pojazdów folią wylewaną już 12 grudnia

  PR 05.12.2019, przeczytano 1007 razy
ilustracjastrzałka

12 grudnia odbędzie się #27 edycja warsztatów teoretyczno-praktycznych p.t. „Aplikacje Samochodowe od A do Z”. Przez dekadę w cyklu wzięło udział już ponad 1000 osób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ikonos%3A-warsztaty-oklejania-pojazdow-folia-wylewana-juz-12-grudnia,384985,artykul.html

Atrium Centrum Ploterowe wraz z marką IKONOS od ponad 10 lat prowadzą cykl szkoleń z „car wrappingu” czyli oklejania pojazdów. Co kilka miesięcy przyjeżdża do Opola kilkadziesiąt osób. Łącznie w ostatnich latach,w podstawowym szkoleniu p.t. „Aplikacje samochodowe od A do Z” wzięło udział ponad tysiąc uczestników. Jest to stałe wydarzenie w kalendarzu producenta i dystrybutora folii, odbywające się zawsze na wiosnę i jesień.

- Mamy za sobą już blisko trzydzieści edycji cyklu Aplikacje Samochodowe od A do Z. W tym czasie przeszkoliliśmy ponad tysiąc osób, rozpoczynających a często i już posiadających doświadczenie w zakresie car wrappingu. Szkolenia prowadzone są przez nas czyli dystrybutora folii Ikonos z ponad 25 letnim doświadczeniem oraz zawodowych aplikatorów, legitymujących się tytułami mistrzowskimi w aplikacjach. Warsztaty mają na celu przede wszystkim na celu postawienie pierwszych, prawidłowych kroków w pracy z folia wylewaną. - mówi prowadzący szkolenie, Jakub Soluch z Atrium Centrum Ploterowe. - Od kilku lat nie zmieniamy sprawdzonego i dobrze ocenianego programu tego podstawowego szkolenia. Kierujemy je do nowicjuszy, ale także do firm, które chciały by rozszerzyć portfolio swoich usług o oklejanie pojazdów. Warto dodać, że techniki wypracowane przy aplikacjach samochodowych, pomogą także w codziennej pracy z innymi materiałami, a co będzie skutkowało lepszymi realizacjami, mniejszymi stratami materiałów i czasu. Trzecią grupą docelową są „oklejacze” posiadający już pewną praktykę, którzy mają za sobą już kilka realizacji, ale chcieli by pogłębić swoją wiedzę, skonfrontować ją ze specjalistami i poznać kilka nowych „trików”. Ogromna dawka wiedzy praktycznej podczas części prezentacyjnej zaskoczy nawet bardziej doświadczonych aplikatorów. - kontynuuje Soluch.

Warsztaty przeprowadzone będą przez jednego z czołowych polskich aplikatorów z firmy Media Target. Użyta zostanie folia wylewana i laminat wylewany IKONOS / GRAFITYP. Zestaw ten jest ceniony rynku, za długi czas pozycjonowania i dedykowany jest zarówno dla początkujących jak i profesjonalistów. Jego charakterystyka obejmująca wielokrotne przyklejanie i odklejanie wynosi aż 30-45 minut. Inna zaleta tego systemu to możliwość aplikacji w głębokich przetłoczeniach, czyli tzw. „pełnym trójwymiarze”.

ilustracjastrzałka

Podczas prezentacji i warsztatów, specjalista wyjaśni wszelkie niuanse, które towarzyszą niełatwej sztuce oklejania. Każdy z uczestników będzie miał możliwość pod okiem mistrza wykonać próbne, podstawowe aplikacje, sprawdzić charakterystykę folii, nauczyć się prawidłowej pracy z nagrzewnicą, folią i raklą.

- Wiemy, że po takim szkoleniu, uczestnicy będą jeszcze musieli wiele trenować, aby aplikować na wysokim poziomie. Jednakże, mając na uwadze potężną dawkę wiedzy producenta folii i praktyków-zawodowców, można tę drogę skrócić, a przez to zaoszczędzić wiele metrów źle zaaplikowanego winylu. - przekonuje organizator.

Rozpoczynająca szkolenie, cześć merytoryczna będzie miała na celu ma przekazanie niezbędnych informacji o procesie produkcji różnego rodzaju folii. Omówione zostaną cechy folii kalandrowanych i wylewanych, jak i sposoby ich dobierania w zależności od aplikacji.

Teoretyczna część spotkania to także omówienie procesu oklejania pojazdów, które można podzielić na kilka etapów. Zaczynając od wyboru folii, przez przygotowanie projektu i przystosowanie go na dany samochód. Dalsze etapy to zatwierdzenie projektu, drukowanie i laminowanie. Ważnym etapem jest przygotowanie pojazdu do samej aplikacji.

Najważniejszym punktem szkolenia będzie oczywiście proces pozycjonowania, naklejania i repozycjonowania folii, a także sposób jej zdejmowania, które zostaną zaprezentowane zostaną we wspomnianej części pokazowej i warsztatowej.

ilustracjastrzałka

Udział w szkoleniu jest odpłatny. Więcej informacji na stronie organizatora.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764