logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ikonos: warsztaty oklejania pojazdów folią wylewaną już 12 grudnia

  PR 05.12.2019, przeczytano 318 razy
ilustracjastrzałka

12 grudnia odbędzie się #27 edycja warsztatów teoretyczno-praktycznych p.t. „Aplikacje Samochodowe od A do Z”. Przez dekadę w cyklu wzięło udział już ponad 1000 osób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ikonos%3A-warsztaty-oklejania-pojazdow-folia-wylewana-juz-12-grudnia,384985,artykul.html

Atrium Centrum Ploterowe wraz z marką IKONOS od ponad 10 lat prowadzą cykl szkoleń z „car wrappingu” czyli oklejania pojazdów. Co kilka miesięcy przyjeżdża do Opola kilkadziesiąt osób. Łącznie w ostatnich latach,w podstawowym szkoleniu p.t. „Aplikacje samochodowe od A do Z” wzięło udział ponad tysiąc uczestników. Jest to stałe wydarzenie w kalendarzu producenta i dystrybutora folii, odbywające się zawsze na wiosnę i jesień.

- Mamy za sobą już blisko trzydzieści edycji cyklu Aplikacje Samochodowe od A do Z. W tym czasie przeszkoliliśmy ponad tysiąc osób, rozpoczynających a często i już posiadających doświadczenie w zakresie car wrappingu. Szkolenia prowadzone są przez nas czyli dystrybutora folii Ikonos z ponad 25 letnim doświadczeniem oraz zawodowych aplikatorów, legitymujących się tytułami mistrzowskimi w aplikacjach. Warsztaty mają na celu przede wszystkim na celu postawienie pierwszych, prawidłowych kroków w pracy z folia wylewaną. - mówi prowadzący szkolenie, Jakub Soluch z Atrium Centrum Ploterowe. - Od kilku lat nie zmieniamy sprawdzonego i dobrze ocenianego programu tego podstawowego szkolenia. Kierujemy je do nowicjuszy, ale także do firm, które chciały by rozszerzyć portfolio swoich usług o oklejanie pojazdów. Warto dodać, że techniki wypracowane przy aplikacjach samochodowych, pomogą także w codziennej pracy z innymi materiałami, a co będzie skutkowało lepszymi realizacjami, mniejszymi stratami materiałów i czasu. Trzecią grupą docelową są „oklejacze” posiadający już pewną praktykę, którzy mają za sobą już kilka realizacji, ale chcieli by pogłębić swoją wiedzę, skonfrontować ją ze specjalistami i poznać kilka nowych „trików”. Ogromna dawka wiedzy praktycznej podczas części prezentacyjnej zaskoczy nawet bardziej doświadczonych aplikatorów. - kontynuuje Soluch.

Warsztaty przeprowadzone będą przez jednego z czołowych polskich aplikatorów z firmy Media Target. Użyta zostanie folia wylewana i laminat wylewany IKONOS / GRAFITYP. Zestaw ten jest ceniony rynku, za długi czas pozycjonowania i dedykowany jest zarówno dla początkujących jak i profesjonalistów. Jego charakterystyka obejmująca wielokrotne przyklejanie i odklejanie wynosi aż 30-45 minut. Inna zaleta tego systemu to możliwość aplikacji w głębokich przetłoczeniach, czyli tzw. „pełnym trójwymiarze”.

ilustracjastrzałka

Podczas prezentacji i warsztatów, specjalista wyjaśni wszelkie niuanse, które towarzyszą niełatwej sztuce oklejania. Każdy z uczestników będzie miał możliwość pod okiem mistrza wykonać próbne, podstawowe aplikacje, sprawdzić charakterystykę folii, nauczyć się prawidłowej pracy z nagrzewnicą, folią i raklą.

- Wiemy, że po takim szkoleniu, uczestnicy będą jeszcze musieli wiele trenować, aby aplikować na wysokim poziomie. Jednakże, mając na uwadze potężną dawkę wiedzy producenta folii i praktyków-zawodowców, można tę drogę skrócić, a przez to zaoszczędzić wiele metrów źle zaaplikowanego winylu. - przekonuje organizator.

Rozpoczynająca szkolenie, cześć merytoryczna będzie miała na celu ma przekazanie niezbędnych informacji o procesie produkcji różnego rodzaju folii. Omówione zostaną cechy folii kalandrowanych i wylewanych, jak i sposoby ich dobierania w zależności od aplikacji.

Teoretyczna część spotkania to także omówienie procesu oklejania pojazdów, które można podzielić na kilka etapów. Zaczynając od wyboru folii, przez przygotowanie projektu i przystosowanie go na dany samochód. Dalsze etapy to zatwierdzenie projektu, drukowanie i laminowanie. Ważnym etapem jest przygotowanie pojazdu do samej aplikacji.

Najważniejszym punktem szkolenia będzie oczywiście proces pozycjonowania, naklejania i repozycjonowania folii, a także sposób jej zdejmowania, które zostaną zaprezentowane zostaną we wspomnianej części pokazowej i warsztatowej.

ilustracjastrzałka

Udział w szkoleniu jest odpłatny. Więcej informacji na stronie organizatora.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Total z kampanią przygotowaną z agencją Olmeka
Firma Total Polska przygotowała promocję konsumencką, której celem jest podniesienie poziomu świadomości paliwa Total Excellium i benefitów jakie ono oferuje. Za przygotowanie działań marketingowych związanych z akcją prowadzoną pod hasłem ”Zatankuj i odbierz maskotkę!” – w tym m.in. kampanię outdoor, POS i Social Media – odpowiada agencja Olmeka Creation House.
„Archipelag Beztroski” - nowa kampania wizerunkowa Rainbow
Archipelag Rainbow czuwa, przewiduje, sprawdza, dba…
Większy dział Tech&Lab 180heartbeats + Jung v Matt
Paweł Malinowski i Adam Selwon dołączyli do zespołu kompetencyjnego TECH &LAB agencji 180heartbeats + Jung v Matt.
Epson wprowadza 12-kolorowe drukarki i proofery
Firma Epson wprowadziła na rynek swoje pierwsze 12-kolorowe drukarki wielkoformatowe oferujące najszerszą w historii przestrzeń kolorów z 99% pokryciem skali Pantone1. Gwarantując wymagane na potrzeby profesjonalnego proofingu niezawodne odwzorowanie kolorów i wymaganą w druku wysokonakładowym wydajność, drukarki SureColor SC-P7500 (24-calowa) i SC-P9500 (44-calowa) są...
VMLY&R Poland z kampanią dla marki Lay’s dla 33 krajów
„Wkręć się w filmy z Lay’s" (eng. „Sink into the movies with Lay’s”) to hasło nowej, regionalnej kampanii tej marki, przygotowanej przez agencję VMLY&R Poland. Działania swoim zasięgiem obejmą 33 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764