logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ikonos Aqua: Papier fotograficzny do atramentów wodnych i pigmentowych

  PR 25.07.2017, przeczytano 1449 razy
ilustracjastrzałka

Media Ikonos z siedzibą w Opolu, coraz pewniej stawia kroki w dziedzinie mediów do druku atramentami wodnymi i pigmentowymi. Lekko ponad miesiąc temu firma wprowadziła na rynek po raz pierwszy w swojej historii folię z powleczeniem dedykowanym atramentom wodnym i pigmentowym, a już teraz informuje o wprowadzeniu do obrotu kolejnego materiału z serii Aqua.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ikonos-aqua%3A-papier-fotograficzny-do-atramentow-wodnych-i-pigmentowych,33236,artykul.html

Tym razem będzie to wysokiej jakości papier fotograficzny, a nie kolejna folia samoprzylepna, zaś jego nazwa kodowa to PROFICOAT PHOTOPAPER PPM W 220 SM AQUA. Nowy materiał jest oparty na papierze bazowym produkowanym przez Felix Schoeller Group z Niemiec, a podobny produkt jest już od 10 lat dostępny w ofercie Ikonos, przy czym do tej pory dedykowany był jedynie do druku eco-solwentowego. Mowa tu oczywiście o Proficoat Photo PPM 220 GL.

Producent informuje również, że ma w planach wprowadzenie do produkcji kolejnych materiałów z serii AQUA, dzięki czemu chce zdobywać coraz to nowsze grono użytkowników. Dotychczasowe testy i prace nad nowym powleczeniem przyniosły producentowi dużo pozytywnych opinii.

Nowy materiał ma mieć premierę już w drugiej połowie sierpnia.

Źródło: Ikonos Media

www.ikonosmedia.eu


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: Ikonos

(Media Ikonos Sp. z o.o.)

Ikonos o sobie:

Ikonos jest jednym z europejskich producentów mediów do druku wielkoformatowego z fabryką zlokalizowaną w Opolu. Oferujemy szeroką gamę produktów do dekoracji wnętrz (dedykowane do szkła, ścian, podłó itd), a także materiały do druku solwentowego, UV i sitodruku.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764