logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ikonos Aqua: Papier fotograficzny do atramentów wodnych i pigmentowych

  PR 25.07.2017, przeczytano 968 razy
ilustracjastrzałka

Media Ikonos z siedzibą w Opolu, coraz pewniej stawia kroki w dziedzinie mediów do druku atramentami wodnymi i pigmentowymi. Lekko ponad miesiąc temu firma wprowadziła na rynek po raz pierwszy w swojej historii folię z powleczeniem dedykowanym atramentom wodnym i pigmentowym, a już teraz informuje o wprowadzeniu do obrotu kolejnego materiału z serii Aqua.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ikonos-aqua%3A-papier-fotograficzny-do-atramentow-wodnych-i-pigmentowych,33236,artykul.html

Tym razem będzie to wysokiej jakości papier fotograficzny, a nie kolejna folia samoprzylepna, zaś jego nazwa kodowa to PROFICOAT PHOTOPAPER PPM W 220 SM AQUA. Nowy materiał jest oparty na papierze bazowym produkowanym przez Felix Schoeller Group z Niemiec, a podobny produkt jest już od 10 lat dostępny w ofercie Ikonos, przy czym do tej pory dedykowany był jedynie do druku eco-solwentowego. Mowa tu oczywiście o Proficoat Photo PPM 220 GL.

Producent informuje również, że ma w planach wprowadzenie do produkcji kolejnych materiałów z serii AQUA, dzięki czemu chce zdobywać coraz to nowsze grono użytkowników. Dotychczasowe testy i prace nad nowym powleczeniem przyniosły producentowi dużo pozytywnych opinii.

Nowy materiał ma mieć premierę już w drugiej połowie sierpnia.

Źródło: Ikonos Media

www.ikonosmedia.eu


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: Ikonos

(Media Ikonos Sp. z o.o.)

Ikonos o sobie:

Ikonos jest jednym z europejskich producentów mediów do druku wielkoformatowego z fabryką zlokalizowaną w Opolu. Oferujemy szeroką gamę produktów do dekoracji wnętrz (dedykowane do szkła, ścian, podłó itd), a także materiały do druku solwentowego, UV i sitodruku.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Eti wita jesień intensywnymi działaniami promocyjnymi
19 sierpnia wystartowały dwie kampanie ETi wspierające flagowe produkty marki – intensywnie czekoladowe wafle Dare oraz batony Wanted. Działania obejmują telewizję, internet, media, punkty sprzedaży oraz aktywacje dla konsumentów.
PLNY LALA, jedna z najpopularniejszych marek streetwearowych w Polsce, dołączyła do grona klientów SalesTube, agencji one stop shop for e-commerce należącej do Group One. SalesTube będzie odpowiadał za e-commerce marki na lokalnym rynku.
Zwrot w stronę natury: 16. edycja OKK! design już wkrótce
Kolejne – 16. spotkanie z wzornictwem i architekturą, OKK! design, zbliża się wielkimi krokami. Już 9 września zobaczymy się ponownie. Tematem przewodnim nadchodzącej edycji będzie Biophilic design - czyli to w jaki sposób natura może przenikać się z architekturą, jaką rolę w naszych wnętrzach odgrywają rośliny i dlaczego warto otaczać się zielenią, nie tylko w domu, ale...
Communication Unlimited: Nowa strategia pozycjonowania marki Profi
Nowa strategia pozycjonowania marki wprowadza nową jakość do kategorii produktów gotowych do użycia.
Nowa aranżacja przestrzeni galerii Poznań Plaza
Wnętrza centrum handlowego Poznań Plaza, należącego do grupy Klépierre, zostały udostępnione klientom w zupełnie nowej odsłonie. W efekcie inwestycji, galeria odświeżyła swoje wnętrza, a także umocniła pozycję jako modne miejsce spotkań, pracy, odpoczynku, rozrywki i centrum dogodnych zakupów. Zmiany zaplanowano z myślą o komforcie najemców i gości przy jednoczesnym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764