logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ikonos na Remadays: Tłumy gości i wyróżnienie dla polskiej fabryki

  PR 14.03.2019, przeczytano 1089 razy
ilustracjastrzałka

Goście targowi tłumnie odwiedzili stoisko polskiej fabryki materiałów samoprzylepnych i powlekanych IKONOS. Co więcej, targowe Jury przyznało temu producentowi wyróżnienie w konkursie „Korony Reklamy”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ikonos-na-remadays%3A-tlumy-gosci-i-wyroznienie-dla-polskiej-fabryki,381646,artykul.html

Setki kontaktów i przeprowadzonych rozmów, tysiące oglądających. Tak można podsumować obecność jedynego polskiego producenta materiałów do druku wielkoformatowego podczas tegorocznej edycji targów reklamy i druku – RemaDays.

Materiały „Made in Poland”

Powiedzenie „dobre, bo Polskie” sprawdza się po raz kolejny, dzięki IKONOS. Zespół z opolskiej fabryki z optymizmem patrzy w przyszłość i dumą wstecz. Ponad 10 lat temu, marzeniem młodego zespołu było zdobycie rozpoznawalności, uznania, zaufania klientów oraz pozyskanie partnerów biznesowych. Każdy rok działalności zespołu IKONOS to kolejne realizowane cele i zdobyte doświadczenia.

- Na targach RemaDays zdobyliśmy bardzo dużo nowych, zagranicznych kontaktów. Oznacza to, że jesteśmy rozpoznawalni zarówno w Europie Zachodniej jak i coraz częściej w Europie Wschodnie. Oznacza to, że droga jaką obraliśmy ponad dekadę temu, rozpoczynając działalność produkcyjną była słuszna. Na naszej mapie odbiorców dodajemy kolejne zagraniczne rynki, przez co lista krajów, do której trafiają materiały z dumnym „Made in Poland”, przekracza 60 pozycji. Nasz międzynarodowy zespół biegle posługuję się kilkoma językami m.in. angielskim, włoskim, francuskim, rosyjskim, ukraińskim, arabskim, dzięki czemu nasi klienci mogą otrzymać fachowe informacje produktowe w języku ojczystym. Już teraz, pracujemy na kolejny wielką, międzynarodową wystawę jaką będzie FESPA 2019 w Monachium. Nie możemy się już doczekać! - mówi Paweł Stania, z działu marketingu.

Materiały dostosowane do indywidualnych potrzeb

IKONOS każdego dnia produkuje kilkadziesiąt tysięcy metrów bieżących materiałów samoprzylepnych i powlekanych wykorzystywanych w wielu branżach, od poligrafii i reklamy, przez dekoracje, po nietypowe zastosowania.

- Na naszej linii produkujemy kilkadziesiąt materiałów w różnych wariantach, rozmiarach i kombinacjach, przykładowo różniących się powłoką czy zastosowanym klejem. Portfolio naszych produktów rozwijamy z każdym miesiącem, obserwując rynek. Naszą ideą zawsze było pójść dwutorowo, to znaczy tworzyć nie tylko dobre produkty „dla każdego”, ale także materiały dedykowane. Jako producent mamy możliwość opracować i dostarczać customizowany materiał odpowiadający potrzebom produkcyjnym danego odbiorcy. Dlatego też, na naszym stoisku zaprezentowaliśmy tzw. jumborolę o nawoju kilku kilometrów, bo i takie materiały dostarczamy do naszych klientów.

ilustracjastrzałka

Co na targach?

IKONOS, jak co roku zaprezentował swoją ofertę, na charakterystycznym błękitnym stoisku. Goście targowi mogli rozwinąć i dotknąć materiały, pobrać próbkę, a wiele z nich sprawdzić także w druku na blisko 20 urządzeniach do druku wielkoformatowego.

- Na naszym stoisku zawiesiliśmy wyjęte z opakowania, rolki wielu materiałów, w takiej formie, w jakiej trafiają do odbiorców. Jesteśmy pewni ich jakości, wobec tego każdy mógł dotknąć nasze media czy nawet odciąć fragment na testy. Naszą ofertę produkcyjną i pozaprodukcyjną, podzieliliśmy na segmenty: folie, laminaty, backlity, blockouty, canvasy, papiery, tapety, materiały dekoracyjne, flagi, banery, płyty i atramenty. Jednym słowem kompleksowa oferta.

Jedną z wielu nowości był materiał o nazwie „IKONOS Profiflex 4-MOUNT IKO-1 Double Asymetric” w mowie potocznej „dwuklej” lub „folia montażowa”. Jest to przezroczysta folia PVC o grubości 70-mikronów, obustronnie powleczona 2 rodzajami kleju: usuwalnym oraz trwałym. Dzięki zastosowaniu 2 rodzajów kleju: usuwalnego i trwałego, folia ta idealnie sprawdza się w przypadku montażu grafik, plakatów, zdjęć do różnego rodzaju podłoży - zarówno gładkich jak i chropowatych.

Inną nowością polskiego producenta, była folia typu „anty-graffiti”. Ta przezroczysta folia przeznaczona jest do zabezpieczania przed wandalizmem, powierzchni takich jak witryny, drzwi, wiaty, środki transportu, itd.

- Wspomniane materiały, są dowodem, że wychodzimy daleko poza poligrafię. Opracowaliśmy materiały spełniające konkretne potrzeby rynkowe, co jest dowodem na nasza elastyczność w dopasowywaniu się do istniejących potrzeb. Nie jesteśmy wielkim producentem zatrudniającym tysiące pracowników na wszystkich kontynentach, ale za to możemy w sposób błyskawiczny reagować i dostarczać materiały spełniające wspomniane potrzeby. Co więcej, nasze materiały nie odbiegają, a możemy pokusić się o stwierdzenie, że w większości przypadków przewyższają jakością odpowiedniki „wielkich korporacji”, a dodatkowo dostarczamy je w zauważalnie lepszych cenach. Jesteśmy dumni, że z marką IKONOS muszą się liczyć najwięksi gracze.

Dodatkowo, na stoisku IKONOS, każdego z 3 dni targowych, w konkursie wizytówkowym można było wylosować po 3 rolki folii IKONOS.

ilustracjastrzałka

W skrócie o fabryce IKONOS

Ikonos to pierwszy i jedyny, polski producent materiałów do druku wielkoformatowego. Linia produkcyjna zlokalizowana jest w Opolu, gdzie znajduje się także siedziba i zarząd przedsiębiorstwa. Firma dysponuje zaawansowanym parkiem maszynowym, wyspecjalizowanym w produkcji materiałów powlekanych i samoprzylepnych, dedykowanych do druku, dekoracji i laminacji. W fabryce IKONOS stosuje się wyłącznie europejskie komponenty, od uznanych dostawców. Oznacza to, że są zgodne ze wszystkimi Dyrektywami UE, szczególnie z tymi z zakresu bezpieczeństwa użytkowania, takimi jak REACH lub ROHS. Oprócz ciągłego rozwoju nowych technologii, IKONOS inwestuje także w ekologię. Zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa zawsze był i będzie powiązany z poszanowaniem środowiska naturalnego oraz szeroko rozumianą ekologią.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764