logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ikonos na targach Euro-Reklama 2010

   23.03.2010, przeczytano 1220 razy
ilustracjastrzałka

Ikonos zaprezentował swoją ofertę na targach Euro-Reklama 2010 w Poznaniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ikonos-na-targach-euro-reklama-2010,10421,artykul.html

Stoisko Ikonos wraz z pełną ofertą produkowanych i dystrybuowanychmateriałów eksploatacyjnych można było znaleźć w pawilonie 3poznańskich MTP. Odbywały się tam też bazujące na produktach Ikonospokazy oklejania pojazdów.

Nowościami w ofercie Ikonos zaprezentowanymi na targach były laminatyUV Ikonos Lam-Pro, oferowane w dwóch szerokościach: 105 i 137 cm, odługości nawoju równej 50 metrów.

Drugą nowinką była samoprzylepna folia dekoracyjna Ikonos ProfiflexDeco. Dostępna w odmianach Frosted (imitującej szkło mrożone) i Dusted(daje efekt piaskowania) folia przeznaczona jest do przezroczystych,płaskich powierzchni. Grubość produktu wynosi 80 μ, oferowany jest on wszerokościach 105 i 127 cm (długość nawoju 25 metrów).

Z grona innych produktów dużym zainteresowaniem cieszyły sie: foliesamoprzylepne Ikonos Profiflex, oraz Ikonos Cast System - systemoklejania pojazdów składający się z folii wylewanej Ikonos ProfiCast ilaminatu ProfiLam

Źródło: Atrium


Ikonos na targach Euro-Reklama 2010

Ikonos – pierwszy polski producent materiałów do drukuwielkoformatowego - z sukcesem zaprezentował swoją ofertę na targachEuro-Reklama 2010 w Poznaniu.

Na charakterystycznym niebieskim stoisku, które znajdowało się wpawilonie 3 poznańskich MTP, opolski producent i dystrybutorzaprezentował pełną ofertę produkowanych i dystrybuowanych materiałówdo druku wielkoformatowego, w tym kilka nowości. Nie zabrakło takżepokazów oklejania pojazdów.

Nowość – polskie laminaty Ikonos Lam-Pro

Ikonos Lam-Pro to kolejny materiał produkowany w Opolu. Ten wysokiejjakości laminat UV idealnie zabezpiecza wydruki przed szkodliwymdziałaniem światła, wilgoci i innych czynników zewnętrznych imechanicznych. Laminat produkowany przez Ikonos oferowany jest w dwóchszerokościach: 1.05 i 1.37 metra. Długość nawoju wynosi 50 metrów.

Nowość – polskie folie dekoracyjne Ikonos Deco

Ikonos Profiflex Deco to polimerowa folia dekoracyjna grubości 80 μwystępująca w dwóch odmianach. Wersja FROSTED (FPT 80+) imituje szkłomrożone, z kolei wersja DUSTED (DPT 80+) nadaje powierzchniom efektpiaskowania. Obie folie rekomendowane są na wszystkie przezroczyste,płaskie powierzchnie, takie jak okna, wystawy sklepowe, witrynymeblowe, szklane drzwi, itp.

Samoprzylepne folie dekoracyjne serii Deco oferowane są w dwóchszerokościach: 1.05 i 1.27 metra oraz długości nawoju 25 metrów. Ikonosjako producent ma także możliwość przygotowania innych długości, wzależności od indywidualnych potrzeb klientów.

Hit – folie samoprzylepne Ikonos Profiflex

Ikonos Profiflex Pro to pierwsza, polskiej produkcji foliasamoprzylepna PVC. Nagrodzona w ubiegłym roku Złotym Medalem foliaProfiflex Pro została opracowana specjalnie do druku na ploterachsolwentowych. Co więcej, folia ta umożliwia wysokiej jakości ijednocześnie bardzo szybki druk, co jest trudne do osiągnięcia nawiększości folii samoprzylepnych!

Folia samoprzylepna Profiflex występuje w wielu wariantach: z powłokąmatową lub błyszczącą, z szarym klejem lub transparentnym. Ikonosopracowuje także nowe warianty folii w zależności od potrzeb rynku.

Prezentacje oklejania pojazdów – Ikonos Cast System

Podczas targów prezentowany był system oklejania pojazdów Ikonos CastSystem w skład którego wchodzi folia wylewana Ikonos ProfiCast orazlaminat Ikonos ProfiLam. Ikonos ProfiCast umożliwia wysoko jakościowyzadruk dowolnym atramentem solwentowym. To co wyróżnia folię ProfiCastod innych folii wylewanych to wydłużony czas pozycjonowania w trakcieaplikacji. Folię można układać do 30 minut. Inną ważną jej cechą jestdoskonałe aplikowanie na głębokich przetłoczeniach karoserii.

Ikonos Cast System chroni również lakier przed warunkamiatmosferycznymi, produktami chemicznymi, myjniami szczotkowymi,zadrapaniami, drobnymi kamykami oraz przed wybielającym działaniempromieni słonecznych. Daje on możliwość częstej zmiany reklamy, bezpotrzeby kosztownego przemalowania karoserii.


REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Growth Summer Days: Dlaczego UX musi być długofalowym procesem?
Ostatni webinar z tej serii cyklu Growth Summer Days dla osób odpowiadających za online marketing i UX produktów cyfrowych 
Agencja Stor9_ rozpoczyna współpracę z Fabryką Cukierniczą „KOPERNIK” S.A. w zakresie obsługi 360. Agencja będzie odpowiedzialna za stworzenie kompleksowej i długoterminowej strategii komunikacji dla marki KOPERNIK oraz najważniejszych produktów w portfolio, a także wyprodukowanie kampanii reklamowej z okazji 260 lecia marki.
monday group nawiązała partnerstwo z ukraińską agencją Sasquatch Digital – według rankingu IAB jedną z najlepszych agencji SMM w Ukrainie. W ramach współpracy monday oferuje swoim klientom możliwość realizacji kampanii skierowanych do Ukraińców przebywających w Polsce, jak również realizacji kampanii targetowanych bezpośrednio na rynek ukraiński.
Rebranding marki Fanex
Fanex – polski producent sosów dla branży HoReCa, przeprowadził rebranding marki. Oprócz zastosowania odświeżonego logotypu oraz wdrożenia nowoczesnej strony internetowej, zmiany identyfikacji wizualnej dotyczą także głównych linii produktów firmy: ketchupów, musztard, majonezów, sosów wytrawnych oraz słodkich.
Nowy zespół kreatywny w Mullenlowe Warsaw
Karolina Pietrzyk - jako senior digital art director i Marcin Nowosielski - jako senior copywriter, dołączyli do zespołu kreacji agencji MullenLowe Warsaw. Choć wcześniej pracowali osobno, tworząc team wnoszą bogate doświadczenie pracy dla uznanych marek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764