logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ikonos Open Day pełen nowości już 9 marca

  PR 27.02.2018, przeczytano 527 razy
ilustracjastrzałka

W Opolu, gdzie mieści się fabryka materiałów IKONOS, będzie miał miejsce 9 marca OPEN DAY. Goście, którzy tego dnia odwiedzą opolski kompleks Atrium-Ikonos, będą mieli okazje zapoznać się z wieloma nowościami z różnych dziedzin druku ploterowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ikonos-open-day-pelen-nowosci-juz-9-marca,35603,artykul.html

Podczas marcowych dni otwartych, uczestnicy będą mieli okazję przetestować, a nawet zobaczyć proces produkcji  materiałów IKONOS oraz wyselekcjonowane media europejskich marek takich jak SIHL.

Nowość: IKONOS wyłącznym dystrybutorem SIHL

Marka IKONOS została wyłącznym przedstawicielem w Polsce uznanej na całym świecie marki SIHL. SIHL to szwajcarska firma, która specjalizuje się w produkcji m.in. najwyższej jakości materiałów do druku wielkoformatowego. SIHL posiada siedziby w Szwajcarii, Niemczech oraz centrum logistyczne w USA. Firma zatrudnia ponad 500 osób. W portfolio SIHL / IKONOS polscy odbiorcy mogą znaleźć materiały do druku reklam, materiały dla fotografów i artystów czy też materiały do dekoracji.

Oprócz materiałów dekoracyjnych jedną z nowości będzie papier pozwalający za pomocą zwykłej drukarki atramentowej za kilkaset złotych, uruchomić produkcję koszulek czy t-shirtów.

Nowość: płyty aluminiowe do sublimacji

Jedną z nowości z logo IKONOS będą specjalne płyty aluminiowe do sublimacji. Grafiki przeniesione w tej technologii cechują się spektakularnie szerokim gamutem barw i znajdą zastosowanie w fotografii, wyposażeniu wnętrz galerii, sklepów, salonów, restauracji, hoteli, itd. Oprócz soczystych kolorów drugą ważną cechą jest wyjątkowa trwałość grafiki i odporność na chemikalia. Płyty dostępne są w wielu gotowych rozmiarach i formatkach, również z zaokrąglonymi rogami.

Folie IKONOS: dobre, bo polskie

„Standardowa” rodzina certyfikowanych folii IKONOS rośnie z każdym miesiącem o kolejne warianty. Ostatnio powiększyła się 2 nowe warianty: GRG i MRG, czyli folie z klejem usuwalnym w kolorze szarym i błyszczącym oraz matowym powleczeniem warstwy drukowalnej.

Ciekawym nośnikiem będzie folia Ikonos „Tytan,” czyli folia do zadań specjalnych o wzmocnionej sile kleju.

Kolejna nowość to folie IKONOS Quick-Stick. Nowe materiały z tej linii charakteryzują się specjalnym nałożeniem kleju na folię. Dzięki gęsto i regularnie ułożonym heksagonom, folia jest niezwykle łatwa w aplikacji i można ją bez problemowo przyklejać z miejsca na miejsce. Łatwość aplikacji będzie doceniana przez mniej doświadczonych aplikatorów i producentów oznakowań, dzięki czemu można bezpiecznie polecić ją początkującym i „zawodowcom”.

Z kolei Ikonos Smart to unikalny materiał o efektownej i charakterystycznej strukturze. Jest mocny i trwały a zarazem bardzo estetyczny. Umożliwia druk w najwyższych rozdzielczościach i prędkościach atramentami  ekologicznymi.  Smart znajdzie zastosowanie w dekoratorstwie wewnętrznym.

Kolejna nowością z opolskiej fabryki IKONOS będzie nowa rodzina materiałów do zadruku atramentami wodnymi i pigmentowymi. Wprowadzenie nowej gałęzi produkcyjnej to kolejny kamień milowy w rozwoju polskiej fabryki. Druk na „małych” ploterach czy atramentach wodno-pigmentowy ma się nadal dobrze i producent chce dostarczać tym użytkownikom jakościowe, rodzime materiały. Pierwszymi materiałami z grupy produktów „AQUA” są papier fotograficzny o gramaturze 245 g/m2 i 100-mikronowa samoprzylepna folia matowa. Premierowe materiały z tej rodziny opuściły fabrykę IKONOS kilka miesięcy temu i zyskały pozytywne opinie od użytkowników z wielu krajów.

Ikonos rozszerzył także produkcję o niedrogą folię polimerową typu Carbon 3D. Folia ta przeznaczona jest do dekoracji wewnętrznych, dekoracji sprzętów i aplikacji samochodowych. Swoje zastosowanie znajdzie także w dekorowaniu elementów wyposażenia wnętrz, sprzętów RTV i AGD. W aplikacjach samochodowych można je stosować z zewnątrz jako alternatywę dla lakieru, celem uatrakcyjnienia całego lub fragmentów samochodu. Ikonos Carbon to bardzo atrakcyjna cenowo, polimerowa folia PVC o trójwymiarowej strukturze imitującej karbon. Wypukła struktura jest widoczna i wyczuwalna w dotyku. Folia dostępna jest w kolorze czarnym o powłoce matowej. Grubość folii wynosi 150 mikronów i jest ona zabezpieczona przez papier silikonowany. Folia jest odporna na działanie czynników zewnętrznych.

Produkowane od lat folie IKONOS oferowane są w Polsce i kilkudziesięciu rynkach zagranicznych. Folie samoprzylepne IKONOS posiadają atest PZH i nie zawierają szkodliwych substancji takich jak kadm, stąd można je stosować w miejscach użyteczności publicznej, szkołach, szpitalach, mieszkaniach, itd.

Podczas Dni Otwartych zaprezentowane zostaną wszystkie folie, laminaty, materiały powlekane i specjalne z opolskiej fabryki IKONOS.

Atramenty premium

Atramenty UltraVision to linia amerykańskiej i brytyjskiej produkcji atramentów „premium” w ofercie Ikonos. Te atrakcyjne cenowo atramenty proponowane są dla użytkowników ploterów eko-solwentowych, sublimacyjnych, LED, UV i lateksowych różnych marek.

Dobry ploter to tylko połowa sukcesu. Druga stanowią media, takie jak atramenty. To od nich tak naprawdę wiele zależy, czy ploter będzie drukował w szerokim zakresie barwnym, czy wydruk będzie trwały, czy ploter nie będzie ulegał przyspieszonemu zużyciu.

Na rynku znajdziemy dobre atramenty różnych marek. Ale co nam po tym jeśli dostawca nie jest zagwarantować nam płynności ich dostaw, co więcej jak pokazuje historia ostatnich miesięcy, sam producent może zniknąć. Atramenty UltraVision to nie tylko solidność ich producenta ale także, nasze blisko 25 lat doświadczenia i obecności na polskim rynku dostawców urządzeń i materiałów dla producentów reklamy wielkoformatowej.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764