logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ikonos podsumowuje targi Fespa 2016

  PR 17.03.2016, przeczytano 977 razy
ilustracjastrzałka

Stoisko polskiego producenta materiałów do druku wielkoformatowego, firmy IKONOS, odwiedziło kilkuset odwiedzających, głównie przedstawicieli dystrybutorów z sektora „Large Format”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ikonos-podsumowuje-targi-fespa-2016,27865,artykul.html

Mówi Paweł Stania z fimy Atrium. Podczas tegorocznej Fespy w Amsterdamie przeprowadziliśmy kilkaset rozmów handlowych z przedstawicielami firm od USA, przez Europę , Afrykę, Azję po Australię. Zaowocowało to wieloma nowymi kontaktami biznesowymi.

Chcielibyśmy jednocześnie podziękować obecnym partnerom biznesowym, którzy przyczynili się do sukcesu IKONOS na rynku międzynarodowym i krajowym. Dziękujemy za pozytywne opinie o naszych produktach, ich jakości i samej firmie IKONOS.

Seria folii Ikonos Proficast

Materiały wylewane Ikonos z rodziny Proficast obejmują 2 rodzaje folii oraz 2 typy laminatów.

Z wielkim entuzjazmem i zainteresowaniem przyjęta została nowa linia folii wylewanych PROFICAST, o czym świadczą spływające pierwsze zamówienia po targach FESPA. Z niecierpliwością czekamy na kolejne, branżowe spotkania. Najbliższe już na targach DRUPA 2016 w Dusseldorfie.

Folia Ikonos GPG C50+ to biała, samoprzylepna folia wylewana, do aplikacji samochodowych, z szarym klejem pełnym klejem. Drugi wariant, GPG C50 AIR+ Fast&Easy to folia z klejem strukturalnym. „Siateczkowa” struktura kleju umożliwia łatwiejszą aplikację na wybraną powierzchnię, dzięki możliwości wyprowadzania powietrza między „kroplami” kleju.

Folie z klejem strukturalnym mają tyle samo zwolenników co i przeciwników. Oba rodzaje folii pozwalają uzyskiwać fantastyczne rezultaty. Różnica polega w „szkole” oklejania, praktyce oklejania i przyzwyczajeniu. Warstwa winylu jest ta sama i posiada takie same właściwości aplikacyjne.

Obie folie Ikonos umożliwiają aplikację  na powierzchniach płaskich, obłych i innych elementach o nieregularnym kształcie. Cechują się dużą odpornością na wahania temperatury. Jednocześnie dają możliwość kształtowania temperaturą, resetowania pamięci folii w czasie nakładania, wielokrotnych poprawek i aplikacji na przetłoczniach. Dają możliwość pozycjonowania nawet do 45 minut. Wybierane są przez najlepszych aplikatorów w wielu krajach, w tym w Polsce.

Folie wylewane Ikonos można zadrukowywać dowolnymi atramentami solwentowymi. Do aplikacji narażonych na działania czynników mechanicznych i pogodowych zalecane jest zabezpieczenie wylewanym laminatem.

Wylewany laminat Ikonos GPT LC40+ i MPT LC40+ to odpowiednio błyszcząca i matowa folia zabezpieczająca wydruki przed wspomnianymi czynnikami. Zostały zaprojektowane do idealnej „współpracy” z foliami serii C50 nie obniżając parametrów aplikacyjnych tak zabezpieczonej grafiki.

Seria folii Ikonos Frosted

Ikonos Frosted to polimerowa folia dekoracyjna grubości 80 μ, która imituje szkło mrożone.

Jest to znany i ceniony nośnik dekoracyjny, który obecny jest już w naszym portfolio od kilku lat. Jednak folia ta jesienią tego roku zyskała nowe oblicze. Wzbogaciliśmy linię naszych folii „frosted” o 3 nowe kolory: niebieski, zielony i różany.

Folia rekomendowana jest na wszystkie przezroczyste, płaskie powierzchnie, takie jak okna, wystawy sklepowe, witryny meblowe, szklane drzwi, itp.

Do tej pory oferta obejmowała wyłącznie folię mrożoną, srebrno-szarą w wariancie z pełnym lub strukturalnym klejem. Nowe, kolorowe folie na początek oferujemy z klejem pełnym.

Do produkcji folii został użyty najwyższej jakości silikonowany papier podkładowy o gramaturze 120 g/m2. Folię można aplikować zarówno na sucho jak i na mokro. W obu przypadkach gwarantując jednolitą, gładką powierzchnię z obu stron aplikacji.

Kolorowa, samoprzylepna folia dekoracyjna oferowana jest w dwóch szerokościach: 1.05 i 1.27 metra oraz długości nawoju 25 metrów. Ikonos jako producent ma także możliwość przygotowania innych długości, w zależności od indywidualnych potrzeb klientów.

Folia Ikonos Frosted przystosowana jest do długookresowych zastosowań dekoracyjnych. Może być naklejana na szkło lub inne płaskie, przezroczyste powierzchnie, w celu uzyskania efektu szkła mrożonego.


Rodzina materiałów Ikonos obejmuję już kilkadziesiąt produktów. Portfolio polskiego producenta to między innymi: backlity, blockouty, tapety, folie samoprzylepne, laminaty, folie montażowe, folie dekoracyjne, folie do piaskowania, papiery, płótna i wiele więcej.

Źródło: Atrium

www.ikonosmedia.eu

Dodatkowe informacje:

Polskim dystrybutorem materiałów Ikonos jest Atrium Centrum Ploterowe.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764