logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ikonos prezentuje folie do piaskowania na targach Stone i Glass

  PR 18.12.2018, przeczytano 468 razy
ilustracjastrzałka

Podczas poznańskich targów Stone i Glass, polski producent IKONOS zaprezentował folie do piaskowania serii… Stone-Tech i Glass-Tech.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ikonos-prezentuje-folie-do-piaskowania-na-targach-stone-i-glass,380565,artykul.html

Od 14 do 17 listopada na branżowych targach kamieniarskich i szklarskich, rodzime folie produkowane w Opolu zaprezentowała firma IKONOS.

- Produkujemy folie do piaskowania od wielu lat. Jednak nie spoczywamy na laurach. Mimo, że nasze materiały trafiają na rynki już ponad 50 krajów, stale podnosimy ich jakość. Wierzymy, że każdy, nawet dobry i sprawdzony produkt można udoskonalić. Tak też zrobiliśmy z serią folii BRT. Oprócz wprowadzania różnych grubości do różnego rodzaju aplikacji, w ostatnim czasie dużo pracowaliśmy nad udoskonaleniem kleju. Wprowadziliśmy w foliach Stone-Tech i Glass-Tech ekologiczny klej, który po piaskowaniu można w bezproblemowy sposób zmyć… wodą. To duże ułatwienie dla użytkowników. - mówi Paweł Stania z działu marketingu firmy.

Folie do piaskowania kamienia i szkła

Folie Ikonos można było zakupić bezpośrednio na stoisku targowym. Są one cenione nie tylko w kraju przez rodzimych kamieniarzy i dekoratorów.

- Rokrocznie wystawiamy się także na zagranicznych  targach kamieniarskich i szklarskich, gdzie zbierają bardzo dobre oceny. Eksport tych materiałów na rynki zachodnie, wschodnie i daleko-wschodnie stale rośnie, co poświadcza jakość tej gamy winyli. Cieszymy się, że nasze folie do piaskowania schodziły na targach jak przysłowiowe „ciepłe bułeczki”, niektórzy z odbiorców końcowych z zadowoleniem opuszczali stoisko z kilkoma rolkami. Jest to spowodowane po prostu dobrą jakością materiału, ekologicznymi komponentami i atrakcyjną ceną bezpośrednio od producenta. Klienci coraz częściej stawiają na polskie rozwiązania, zamiast chińskich. - kontynuuje Paweł Stania

Opracowane i wytwarzane na polskiej linii produkcyjnej folie do piaskowania marki IKONOS to materiały, które powstały z myślą o branży kamieniarskiej, szklarskiej ale także i dekoratorskiej. Folie te są produkowane w Polsce na bazie najlepszych europejskich komponentów.

Ikonos oferuje folie w 4 grubościach od 0.10 do 0.40 mm. Folie przeznaczone są do ploterów tnących, które komputerowo wycinają litery i symbole. Tak wycięta folia przenoszona jest na podłoże takie jak: marmur, granit lub szkło. Nieosłonięte obszary poddawane są piaskowaniu.

Najgrubsza folia Ikonos Stone-Tech 0.40 mm przeznaczona jest m.in. do głębokiego piaskowania w kamieniu. Wariant o grubości 0.30 mm dedykowany jest z kolei do płytkiego piaskowania w kamieniu. Folie Ikonos Glass-Tech o grubości 0.20 mm przeznaczone są m.in. do zabezpieczenia nieosłoniętych obszarów podczas piaskowania w kamieniu oraz do piaskowania w szkle. Ostatni wariant Glass-Tech o 0.10 mm to specjalna (prześwitująca) folia do piaskowania w szkle. Przezroczystość umożliwia podgląd piaskowanej szyby. Folie oferowane są w nawojach 20-metrowych i w szerokości 61 cm.

- Jakość cięcia prezentowaliśmy na znanym od lat ploterze Summa D60. Jest to bestseller wśród ploterów tnących z uwagi na długowieczność i wysoką jakość cięcia. Jego szerokość robocza jest dostosowana do folii Stone-Tech i Glass-Tech.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764