logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ikonos prezentuje folie do piaskowania na targach Stone i Glass

  PR 18.12.2018, przeczytano 527 razy
ilustracjastrzałka

Podczas poznańskich targów Stone i Glass, polski producent IKONOS zaprezentował folie do piaskowania serii… Stone-Tech i Glass-Tech.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ikonos-prezentuje-folie-do-piaskowania-na-targach-stone-i-glass,380565,artykul.html

Od 14 do 17 listopada na branżowych targach kamieniarskich i szklarskich, rodzime folie produkowane w Opolu zaprezentowała firma IKONOS.

- Produkujemy folie do piaskowania od wielu lat. Jednak nie spoczywamy na laurach. Mimo, że nasze materiały trafiają na rynki już ponad 50 krajów, stale podnosimy ich jakość. Wierzymy, że każdy, nawet dobry i sprawdzony produkt można udoskonalić. Tak też zrobiliśmy z serią folii BRT. Oprócz wprowadzania różnych grubości do różnego rodzaju aplikacji, w ostatnim czasie dużo pracowaliśmy nad udoskonaleniem kleju. Wprowadziliśmy w foliach Stone-Tech i Glass-Tech ekologiczny klej, który po piaskowaniu można w bezproblemowy sposób zmyć… wodą. To duże ułatwienie dla użytkowników. - mówi Paweł Stania z działu marketingu firmy.

Folie do piaskowania kamienia i szkła

Folie Ikonos można było zakupić bezpośrednio na stoisku targowym. Są one cenione nie tylko w kraju przez rodzimych kamieniarzy i dekoratorów.

- Rokrocznie wystawiamy się także na zagranicznych  targach kamieniarskich i szklarskich, gdzie zbierają bardzo dobre oceny. Eksport tych materiałów na rynki zachodnie, wschodnie i daleko-wschodnie stale rośnie, co poświadcza jakość tej gamy winyli. Cieszymy się, że nasze folie do piaskowania schodziły na targach jak przysłowiowe „ciepłe bułeczki”, niektórzy z odbiorców końcowych z zadowoleniem opuszczali stoisko z kilkoma rolkami. Jest to spowodowane po prostu dobrą jakością materiału, ekologicznymi komponentami i atrakcyjną ceną bezpośrednio od producenta. Klienci coraz częściej stawiają na polskie rozwiązania, zamiast chińskich. - kontynuuje Paweł Stania

Opracowane i wytwarzane na polskiej linii produkcyjnej folie do piaskowania marki IKONOS to materiały, które powstały z myślą o branży kamieniarskiej, szklarskiej ale także i dekoratorskiej. Folie te są produkowane w Polsce na bazie najlepszych europejskich komponentów.

Ikonos oferuje folie w 4 grubościach od 0.10 do 0.40 mm. Folie przeznaczone są do ploterów tnących, które komputerowo wycinają litery i symbole. Tak wycięta folia przenoszona jest na podłoże takie jak: marmur, granit lub szkło. Nieosłonięte obszary poddawane są piaskowaniu.

Najgrubsza folia Ikonos Stone-Tech 0.40 mm przeznaczona jest m.in. do głębokiego piaskowania w kamieniu. Wariant o grubości 0.30 mm dedykowany jest z kolei do płytkiego piaskowania w kamieniu. Folie Ikonos Glass-Tech o grubości 0.20 mm przeznaczone są m.in. do zabezpieczenia nieosłoniętych obszarów podczas piaskowania w kamieniu oraz do piaskowania w szkle. Ostatni wariant Glass-Tech o 0.10 mm to specjalna (prześwitująca) folia do piaskowania w szkle. Przezroczystość umożliwia podgląd piaskowanej szyby. Folie oferowane są w nawojach 20-metrowych i w szerokości 61 cm.

- Jakość cięcia prezentowaliśmy na znanym od lat ploterze Summa D60. Jest to bestseller wśród ploterów tnących z uwagi na długowieczność i wysoką jakość cięcia. Jego szerokość robocza jest dostosowana do folii Stone-Tech i Glass-Tech.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764