logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ikonos prezentuje folie Stone - Tech i Glass - Tech w Poznaniu

  PR 06.12.2016, przeczytano 379 razy
ilustracjastrzałka

Podczas poznańskich targów Stone i Glass, polski producent IKONOS zaprezentował folie do piaskowania nowej serii Stone - Tech i Glass - Tech.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ikonos-prezentuje-folie-stone---tech-i-glass---tech-w-poznaniu,30757,artykul.html

Produkujemy folie do piaskowania od wielu lat. Jednak nie spoczywamy na laurach. Mimo, że nasze materiały trafiają na rynki ponad 40 krajów, stale podnosimy ich jakość. Wierzymy, że każdy, nawet dobry i sprawdzony produkt można udoskonalić. Tak też zrobiliśmy z serią folii BRT. Oprócz wprowadzania różnych grubości do różnego rodzaju aplikacji, w ostatnim czasie dużo pracowaliśmy nad udoskonaleniem kleju. Wprowadziliśmy w foliach Stone-Tech i Glass-Tech ekologiczny klej, który po piaskowaniu można w bezproblemowy sposób zmyć… wodą. To duże ułatwienie dla użytkowników. - mówi Paweł Stania z działu marketingu firmy.

Folie do piaskowania kamienia i szkła

Folie Ikonos można było zakupić bezpośrednio na stoisku targowym. Są one cenione nie tylko w kraju przez rodzimych kamieniarzy i dekoratorów.

Rokrocznie wystawiamy się także na zagranicznych  targach kamieniarskich i szklarskich, gdzie zbierają bardzo dobre oceny. Eksport tych materiałów na rynki zachodnie, wschodnie i daleko-wschodnie stale rośnie, co poświadcza jakość tej gamy winyli. Cieszymy się, że nasze folie do piaskowania schodziły na targach jak przysłowiowe ciepłe bułeczki. Jest to spowodowane po prostu dobrą jakością materiału, ekologicznymi komponentami i atrakcyjną ceną bezpośrednio od producenta. Klienci coraz częściej stawiają na polskie rozwiązania, zamiast chińskich.

Opracowane i wytwarzane na polskiej linii produkcyjnej folie do piaskowania Ikonos to materiały które powstały z myślą o branży kamieniarskiej, szklarskiej, dekoratorskiej. Folie te są produkowane w Polsce na bazie najlepszych europejskich komponentów.

Ikonos oferuje folie w 4 grubościach od 0.10 do 0.40 mm. Przeznaczone są do ploterów tnących, które komputerowo wycinają litery i symbole. Tak wycięta folia przenoszona jest na podłoże takie jak: marmur, granit lub szkło. Nieosłonięte obszary poddawane są piaskowaniu.

Najgrubsza folia Ikonos Stone - Tech 0.40 mm przeznaczona jest m.in. do głębokiego piaskowania w kamieniu. Wariant o grubości 0.30 mm dedykowany jest z kolei do płytkiego piaskowania w kamieniu. Folie Ikonos Glass - Tech o grubości 0.20 mm przeznaczone są m.in. do zabezpieczenia nieosłoniętych obszarów podczas piaskowania w kamieniu oraz do piaskowania w szkle. Ostatni wariant Glass - Tech o 0.10 mm to specjalna (prześwitująca) folia do piaskowania w szkle. Przezroczystość umożliwia podgląd piaskowanej szyby. Folie oferowane są w nawojach 20 - metrowych i w szerokości 61 cm.

Jakość cięcia prezentowaliśmy na znanym od lat ploterze Summa D60. Jest to bestseller wśród ploterów tnących z uwagi na długowieczność i wysoką jakość cięcia. Jego szerokość robocza jest dostosowana do folii Stone-Tech i Glass-Tech.

Źródło: Ikonos

www.ikonos.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764