logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ikonos Proficoat 4-Wall WMT 200+

  PR 03.01.2018, przeczytano 801 razy
ilustracjastrzałka

Polski producent mediów do druku wielkoformatowego w ostatnim czasie rozszerzył portfolio o nową tapetę do zadruku cyfrowego w technologii żywicznej, eko-solwentowej czy też UV.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ikonos-proficoat-4-wall-wmt-200%2B,35009,artykul.html

Pierwszy produkt tej serii IKONOS Proficoat 4-Wall WMT 300+ spotkał się z ogromną sympatią ze strony klientów. Tapeta ta na bazie papieru wzmacniana włóknami syntetycznymi charakteryzuje się doskonałą absorbcją atramentu, bardzo dobrym nasyceniem i kontrastem zadruków oraz niezwykłą stabilnością w trakcie druku. Zastosowanie nowatorskich technologii EASY UP oraz INSTANT DRY gwarantuje wysoką jakość produktu.

Nie inaczej charakteryzuje się najnowsza tapeta rodzimego producenta. Ikonos Proficoat 4-Wall WMT 200+, która z końcem roku trafiła do sprzedaży, posiada takie same parametry druku jak WMT 300, lecz jest to materiał nieco cieńszy a co za tym idzie… tańszy.

Ikonos Proficoat WMT 200+ podobnie jak „trzysetka” to impregnowana, jednostronnie powlekana tapeta typu „non-woven”. Posiada gramaturę bazową 130 g/m2 (cały materiał 160 g/m2) i jest o 50 g/m2 lżejszy od grubszego odpowiednika. Niższa gramatura determinuje jego zastosowanie i WMT 200+ doskonale sprawdzi się do aplikacji na powierzchniach idealnie płaskich (np. płyty kartonowo gipsowe). Do powierzchni o drobnych nierównościach (np. ściany w starszym budownictwie), dedykowana jest tapeta WMT 300+.

Tapeta IKONOS Proficoat 4-Wall WMT 300+ dedykowana jest do krótko i średniookresowych aplikacji wewnętrznych i pozwoli na wyjątkową dekorację różnego rodzaju wnętrz.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764