logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ikonos Proficoat 4-Wall WMT 200+

  PR 03.01.2018, przeczytano 732 razy
ilustracjastrzałka

Polski producent mediów do druku wielkoformatowego w ostatnim czasie rozszerzył portfolio o nową tapetę do zadruku cyfrowego w technologii żywicznej, eko-solwentowej czy też UV.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ikonos-proficoat-4-wall-wmt-200%2B,35009,artykul.html

Pierwszy produkt tej serii IKONOS Proficoat 4-Wall WMT 300+ spotkał się z ogromną sympatią ze strony klientów. Tapeta ta na bazie papieru wzmacniana włóknami syntetycznymi charakteryzuje się doskonałą absorbcją atramentu, bardzo dobrym nasyceniem i kontrastem zadruków oraz niezwykłą stabilnością w trakcie druku. Zastosowanie nowatorskich technologii EASY UP oraz INSTANT DRY gwarantuje wysoką jakość produktu.

Nie inaczej charakteryzuje się najnowsza tapeta rodzimego producenta. Ikonos Proficoat 4-Wall WMT 200+, która z końcem roku trafiła do sprzedaży, posiada takie same parametry druku jak WMT 300, lecz jest to materiał nieco cieńszy a co za tym idzie… tańszy.

Ikonos Proficoat WMT 200+ podobnie jak „trzysetka” to impregnowana, jednostronnie powlekana tapeta typu „non-woven”. Posiada gramaturę bazową 130 g/m2 (cały materiał 160 g/m2) i jest o 50 g/m2 lżejszy od grubszego odpowiednika. Niższa gramatura determinuje jego zastosowanie i WMT 200+ doskonale sprawdzi się do aplikacji na powierzchniach idealnie płaskich (np. płyty kartonowo gipsowe). Do powierzchni o drobnych nierównościach (np. ściany w starszym budownictwie), dedykowana jest tapeta WMT 300+.

Tapeta IKONOS Proficoat 4-Wall WMT 300+ dedykowana jest do krótko i średniookresowych aplikacji wewnętrznych i pozwoli na wyjątkową dekorację różnego rodzaju wnętrz.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dentsu X z działaniami mediowymi dla marki Tom Ford
Wystartowały działania promujące luksusowe kosmetyki i zapachy od Tom Ford Beauty, w tym NOIR EXTREME PARFUM. Za realizację działań mediowych odpowiada agencja dentsu X (dentsu Polska).
Erecruiter wybiera Kohe
Studio KOHE zostało wybrane do współpracy przez eRecruiter (część Grupy Pracuj), dostawcę platformy do zarządzania rekrutacjami. KOHE odpowiedzialne było za całościowe opracowanie strony www.erecruiter.pl
Havas PR Warsaw, jako partner, wspierał tegoroczną edycję badania prowadzonego przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą. Celem badania było poznanie skali zaangażowania firm w działania z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu.
Sharp NEC Display Solutions Europe będzie uczestniczyć w targach Integrated Systems Europe (ISE) 2023, w dniach od 31 stycznia do 3 lutego, wystawiając się na stoisku E600 w hali 3 w Fira Barcelona w Hiszpanii. To kolejny rok, gdy Sharp/NEC podzieli się z uczestnikami targów swoją ekspercką wiedzą i doświadczeniem wynikającym z połączenia dwóch...
Łukasz Plona chief technology officerem w Cube Group
Łukasz Plona objął stanowisko chief technology officera w Cube Group. Będzie odpowiedzialny za rozwój realizowanych w agencji projektów technologiczno-analitycznych oraz wprowadzanie innowacji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764