logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ikonos Proficoat 4-Wall WMT 200+

  PR 03.01.2018, przeczytano 799 razy
ilustracjastrzałka

Polski producent mediów do druku wielkoformatowego w ostatnim czasie rozszerzył portfolio o nową tapetę do zadruku cyfrowego w technologii żywicznej, eko-solwentowej czy też UV.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ikonos-proficoat-4-wall-wmt-200%2B,35009,artykul.html

Pierwszy produkt tej serii IKONOS Proficoat 4-Wall WMT 300+ spotkał się z ogromną sympatią ze strony klientów. Tapeta ta na bazie papieru wzmacniana włóknami syntetycznymi charakteryzuje się doskonałą absorbcją atramentu, bardzo dobrym nasyceniem i kontrastem zadruków oraz niezwykłą stabilnością w trakcie druku. Zastosowanie nowatorskich technologii EASY UP oraz INSTANT DRY gwarantuje wysoką jakość produktu.

Nie inaczej charakteryzuje się najnowsza tapeta rodzimego producenta. Ikonos Proficoat 4-Wall WMT 200+, która z końcem roku trafiła do sprzedaży, posiada takie same parametry druku jak WMT 300, lecz jest to materiał nieco cieńszy a co za tym idzie… tańszy.

Ikonos Proficoat WMT 200+ podobnie jak „trzysetka” to impregnowana, jednostronnie powlekana tapeta typu „non-woven”. Posiada gramaturę bazową 130 g/m2 (cały materiał 160 g/m2) i jest o 50 g/m2 lżejszy od grubszego odpowiednika. Niższa gramatura determinuje jego zastosowanie i WMT 200+ doskonale sprawdzi się do aplikacji na powierzchniach idealnie płaskich (np. płyty kartonowo gipsowe). Do powierzchni o drobnych nierównościach (np. ściany w starszym budownictwie), dedykowana jest tapeta WMT 300+.

Tapeta IKONOS Proficoat 4-Wall WMT 300+ dedykowana jest do krótko i średniookresowych aplikacji wewnętrznych i pozwoli na wyjątkową dekorację różnego rodzaju wnętrz.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764