logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ikonos Proficoat Smart Baner: Powrót legendy

  PR 17.08.2017, przeczytano 562 razy
ilustracjastrzałka

Ikonos Proficoat Smart Baner, to produkt którego w większości klientom marki przedstawiać nie trzeba. Niegdyś cieszący się dużą popularnością materiał został wycofany z oferty IKONOS kilka lat temu. Producent ogłosił że już wkrótce planowany jest jego comeback.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ikonos-proficoat-smart-baner%3A-powrot-legendy,33427,artykul.html

Smart Baner kiedy jeszcze był oferowany cieszył się dużą sympatią klientów, jego nietypowa powierzchnia, cena i przede wszystkim odwzorowanie kolorów, podbiły serca nie tylko drukarzy, ale również dekoratorów wnętrz. Możliwość uzyskania nowocześnie wyglądającego zadruku, mnogość sposobów na jego ekspozycje oraz powierzchnia przypominająca CANVAS umożliwiała niepowtarzalne metody dekorowania wnętrz, nie tylko w domach, ale wykorzystywany był również do dekoracji wszelkiego rodzaju biur i innych pomieszczeń użytku publicznego.

Ikonos przewiduję, że pierwsza partia materiału będzie gotową jeszcze przed końcem okresu wakacyjnego. Produkt oparty na materiale typu non-woven fabric dedykowany do druku w technologiach solventowych uzupełni ofertę producenta o kolejny nieprzeciętny produkt dedykowany do dekoracji wnętrz. Kolejne kroki przewidują stworzenie materiału opartego również na non-woven fabric, lecz z powleczeniem dedykowanym do druku atramentami wodnymi i pigmentowymi. Co dodatkowo poszerzy asortyment produkowanych tego typu.


Źródło: Ikonos

www.ikonos.pl


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: Ikonos

(Media Ikonos Sp. z o.o.)

Ikonos o sobie:

Ikonos jest jednym z europejskich producentów mediów do druku wielkoformatowego z fabryką zlokalizowaną w Opolu. Oferujemy szeroką gamę produktów do dekoracji wnętrz (dedykowane do szkła, ścian, podłó itd), a także materiały do druku solwentowego, UV i sitodruku.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Walk PR rozpoczął współpracę z Grupą Nosalowy. Do zadań agencji należeć będzie kompleksowa obsługa PR nowego hotelu Grupy – Nosalowy Park Hotel & SPA.
Shoper z nową identyfikacją wizualną
Shoper zaprezentował zupełnie nową identyfikację wizualną. Jej esencją jest odświeżone logo marki. Nawiązuje ono do najważniejszego gwiazdozbioru na niebie i pokazuje, że firma nie jest już tylko platformą e-commerce. Dziś Shoper dostarcza pełen pakiet usług wspierających sprzedaż w internecie i stanowi dla innych biznesów drogowskaz na drodze do sukcesu.
Rusza kampania jogurtów Skyr od OSM Piątnica
OSM Piątnica rusza z nową kampanią jogurtów Skyr typu islandzkiego. Działania prowadzone są pod hasłem „Skyrunek Islandia” i obejmują m.in. kampanię reklamową w telewizji i Internecie oraz loterię konsumencką z nagrodami. Celem działań jest wsparcie kategorii jogurtów Skyr oraz najnowszego produktu w ofercie marki – Skyr w wersji pitnej.
Grzegorz „Moment” Płaczek, niezwykle ceniony i nagradzany w międzynarodowych konkursach autor sesji i reportaży ślubnych, został kolejnym ambasadorem marki Nikon w Polsce. Grzegorz to doświadczony artysta, szkoleniowiec i autor książek o sztuce fotografii ślubnej. Jest laureatem wielu prestiżowych nagród, przyznawanych przez organizacje takie jak MPA czy WPPI.
HP przedstawia nową ofertę rozwiązań dla druku 3D
Firma HP prezentuje nowości w ofercie rozwiązań dla druku 3D i rozszerza współpracę z Partnerami. To kolejny krok amerykańskiego producenta w kierunku tworzenia kompleksowych narzędzi i usług wspierających rozwój przedsiębiorstw w kierunku produkcji cyfrowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764