logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ikonos Proficoat Smart Baner: Powrót legendy

  PR 17.08.2017, przeczytano 597 razy
ilustracjastrzałka

Ikonos Proficoat Smart Baner, to produkt którego w większości klientom marki przedstawiać nie trzeba. Niegdyś cieszący się dużą popularnością materiał został wycofany z oferty IKONOS kilka lat temu. Producent ogłosił że już wkrótce planowany jest jego comeback.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ikonos-proficoat-smart-baner%3A-powrot-legendy,33427,artykul.html

Smart Baner kiedy jeszcze był oferowany cieszył się dużą sympatią klientów, jego nietypowa powierzchnia, cena i przede wszystkim odwzorowanie kolorów, podbiły serca nie tylko drukarzy, ale również dekoratorów wnętrz. Możliwość uzyskania nowocześnie wyglądającego zadruku, mnogość sposobów na jego ekspozycje oraz powierzchnia przypominająca CANVAS umożliwiała niepowtarzalne metody dekorowania wnętrz, nie tylko w domach, ale wykorzystywany był również do dekoracji wszelkiego rodzaju biur i innych pomieszczeń użytku publicznego.

Ikonos przewiduję, że pierwsza partia materiału będzie gotową jeszcze przed końcem okresu wakacyjnego. Produkt oparty na materiale typu non-woven fabric dedykowany do druku w technologiach solventowych uzupełni ofertę producenta o kolejny nieprzeciętny produkt dedykowany do dekoracji wnętrz. Kolejne kroki przewidują stworzenie materiału opartego również na non-woven fabric, lecz z powleczeniem dedykowanym do druku atramentami wodnymi i pigmentowymi. Co dodatkowo poszerzy asortyment produkowanych tego typu.


Źródło: Ikonos

www.ikonos.pl


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: Ikonos

(Media Ikonos Sp. z o.o.)

Ikonos o sobie:

Ikonos jest jednym z europejskich producentów mediów do druku wielkoformatowego z fabryką zlokalizowaną w Opolu. Oferujemy szeroką gamę produktów do dekoracji wnętrz (dedykowane do szkła, ścian, podłó itd), a także materiały do druku solwentowego, UV i sitodruku.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

30. urodziny marki DKNY: kampania z udziałem Halsey i The Martinez Brothers
Jesień 2019 r. to pora 30. urodzin marki DKNY i jej podejścia do stylu. Zamiast spoglądać w przeszłość nowa kampania marki skupia się na tu i teraz, wykorzystując intensywne, wyraźne portrety rodzimych nowojorczyków Halsey i The Martinez Brothers. Fotografie wykonała Amy Troost, a stylistą był Carlos Nazario.
Historie, które uskrzydlają w kampanii promującej dawstwo szpiku
Po sukcesie kampanii edukacyjnej „Vs Życie” portal NOIZZ i Fundacja DKMS kontynuują współpracę, której celem jest popularyzowanie idei dawstwa szpiku. Nowa odsłona kampanii #niesamowiteuczucie oparta jest na historiach Dawców szpiku, którzy dali szansę na życie chorym, potrzebującym przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych. W ramach akcji „To #niesamowiteuczucie...
Nowa rola CMO wymaga wsparcia technologicznego z obszaru zbierania i analizowania danych o kliencie końcowym.
Android 10: Nowy wygląd, nowe logo
W ciągu ostatniej dekady otwarta platforma Android umożliwiła rozwijającej się społeczności producentów i deweloperów, dotarcie ze swoimi urządzeniami i aplikacjami do użytkowników na całym świecie. Nasz system dostępny jest między innymi na telefonach, tabletach, zegarkach, telewizorach i w samochodach - łącznie na ponad 2,5 miliarda różnych urządzeń. Chcemy mieć...
Samsung: matryca światłoczuła 108 Mp do smartfonów
Firma Samsung Electronics, światowy lider w dziedzinie zaawansowanej technologii półprzewodnikowej, zaprezentowała 108¬ megapikselową (Mp) matrycę światłoczułą Samsung ISOCELL Bright HMX, która jako pierwsza w branży przekracza granicę 100 milionów pikseli. To najnowsze rozwiązanie sprawia, że Samsung może poszerzyć ofertę matryc światłoczułych o wielkości piksela...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764