logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ikonos Proficoat Smart Baner: Powrót legendy

  PR 17.08.2017, przeczytano 1094 razy
ilustracjastrzałka

Ikonos Proficoat Smart Baner, to produkt którego w większości klientom marki przedstawiać nie trzeba. Niegdyś cieszący się dużą popularnością materiał został wycofany z oferty IKONOS kilka lat temu. Producent ogłosił że już wkrótce planowany jest jego comeback.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ikonos-proficoat-smart-baner%3A-powrot-legendy,33427,artykul.html

Smart Baner kiedy jeszcze był oferowany cieszył się dużą sympatią klientów, jego nietypowa powierzchnia, cena i przede wszystkim odwzorowanie kolorów, podbiły serca nie tylko drukarzy, ale również dekoratorów wnętrz. Możliwość uzyskania nowocześnie wyglądającego zadruku, mnogość sposobów na jego ekspozycje oraz powierzchnia przypominająca CANVAS umożliwiała niepowtarzalne metody dekorowania wnętrz, nie tylko w domach, ale wykorzystywany był również do dekoracji wszelkiego rodzaju biur i innych pomieszczeń użytku publicznego.

Ikonos przewiduję, że pierwsza partia materiału będzie gotową jeszcze przed końcem okresu wakacyjnego. Produkt oparty na materiale typu non-woven fabric dedykowany do druku w technologiach solventowych uzupełni ofertę producenta o kolejny nieprzeciętny produkt dedykowany do dekoracji wnętrz. Kolejne kroki przewidują stworzenie materiału opartego również na non-woven fabric, lecz z powleczeniem dedykowanym do druku atramentami wodnymi i pigmentowymi. Co dodatkowo poszerzy asortyment produkowanych tego typu.


Źródło: Ikonos

www.ikonos.pl


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: Ikonos

(Media Ikonos Sp. z o.o.)

Ikonos o sobie:

Ikonos jest jednym z europejskich producentów mediów do druku wielkoformatowego z fabryką zlokalizowaną w Opolu. Oferujemy szeroką gamę produktów do dekoracji wnętrz (dedykowane do szkła, ścian, podłó itd), a także materiały do druku solwentowego, UV i sitodruku.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764