logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ikonos rozszerza produkcję o folie dekoracyjne

   23.03.2010, przeczytano 4010 razy
ilustracjastrzałka

Ikonos rozszerza ofertę o Profiflex Deco, folie do dekoracji witryn, okien i pomieszczeń biurowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ikonos-rozszerza-produkcje-o-folie-dekoracyjne,10415,artykul.html

Ikonos Profiflex Deco, polimerowa folia dekoracyjna PVC grubości 80 μ,występuje w wersjach Frosted (FPT 80+, imituje szkło mrożone) i Dusted(DPT 80+, odwzorowuje efekt piaskowania).

Profiflex Deco to produkt samoprzylepny o długości nawoju 25 metrów,dostępne w standardowych szerokościach 1,05, 1,27 metra, zaś nazamówienie klienta i w innych rozmiarach. Zastosowany klej towysokoodporna permanentna dyspersja poliakrylanu, a podkład tojednostronnie silikonowany papier typu „claycoated” o gramaturze 121g/m².

Źródło: Atrium


Ikonos rozszerza produkcję o folie dekoracyjne

Opolski producent materiałów do druku wielkoformatowego rozszerzaprodukcję o folie dekoracyjne. Ikonos Profiflex Deco to nowa gamamateriałów do dekoracji witryn, okien i pomieszczeń biurowych.

Ikonos Profiflex Deco to polimerowa folia dekoracyjna grubości 80 μwystępująca w dwóch odmianach. Wersja FROSTED (FPT 80+) imituje szkłomrożone, z kolei wersja DUSTED (DPT 80+) nadaje powierzchniom efektpiaskowania. Obie folie rekomendowane są na wszystkie przezroczyste,płaskie powierzchnie, takie jak okna, wystawy sklepowe, witrynymeblowe, szklane drzwi, itp.

Ikonos Deco - efekt piaskowania lub efekt mrożonego szkła

Samoprzylepne folie dekoracyjne serii Deco oferowane są w dwóchszerokościach: 1.05 i 1.27 metra oraz długości nawoju 25 metrów. Ikonosjako producent ma także możliwość przygotowania innych długości, wzależności od indywidualnych potrzeb klientów.

Ikonos Deco Frosted i Dusted to polimerowe, kalandrowane folie PVCoparte na 80-mikronowym filmie. Zastosowany klej to permanentnadyspersja poliakrylanu, charakteryzująca się wysoką odpornością nadziałanie promieni UV oraz wilgotności. Folia naniesiona jest na papierpodkładowy typu „claycoated”, jednostronnie silikonowany o gramaturze121 g/m².

Seria Ikonos Profiflex Deco przystosowana jest więc do długookresowychzastosowań dekoracyjnych. Folia może być naklejana na szkło lub innepłaskie, przezroczyste powierzchnie, w celu uzyskania efektu szkłamrożonego lub po to, by nadać powierzchniom efekt piaskowania.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Poligrafia w marketingu - szkolenie
Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU”, poświęconego szeroko pojętej branży poligraficznej, reklamowej i opakowaniowej, oraz organizator wydarzeń branżowych w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na szkolenie „Poligrafia w marketingu”, które odbędzie się w Warszawie 19 marca br. w godz. 9.00–17.00.
Sukces Screen Network w konkursie Digital Signage Awards 2025
Screen Network zdobył prestiżową nagrodę Digital Signage Awards 2025 za projekt AI Screen w Galerii Katowickiej. Projekt zdobył główną nagrodę w kategorii „Timely Data-Driven Displays and Creative”. To niezwykłe wyróżnienie potwierdza, że polska technologia i innowacyjność stają się znaczącą siłą na międzynarodowej scenie.
oS3 i ONE House realizują kampanię dla Urlop.pl
Agencje oS3 i ONE House, wchodzące w skład Grupy ONE House, realizują pierwszą ogólnopolską kampanię dla marki Urlop.pl. Kampania „Urlop pełen pasji!” to debiut marki w mediach masowych, który nastąpił po rebrandingu i zmianie nazwy z Fostertravel.pl na Urlop.pl w listopadzie 2024 roku. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki oraz...
StratosMedia i Sony z aplikacją AITRIOS dla digital signage
StratosMedia, wiodący dostawca rozwiązań Digital Signage i komunikacji wizualnej, ogłosił nową aplikację zintegrowaną z "AITRIOS”, platformą wykrywania sztucznej inteligencji dostarczaną przez Sony Semiconductor Solutions i jej profesjonalną serię wyświetlaczy Sony BRAVIA, aby zapewnić bezprecedensowe aplikacje Vision AI w kompletnym ekosystemie Digital Signage.
GPW i Euvic Digital łączą siły w kampanii promującej ETF-y
 Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) wraz z agencją Euvic Digital (Euvic Performance) realizują kompleksową kampanię marketingową mającą na celu popularyzację funduszy ETF wśród inwestorów. W ramach współpracy powstał serwis internetowy www.etfnagpw.pl, który pełni rolę centrum wiedzy o funduszach ETF notowanych na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764