logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ikonos rozszerza produkcję o folie dekoracyjne

   23.03.2010, przeczytano 3850 razy
ilustracjastrzałka

Ikonos rozszerza ofertę o Profiflex Deco, folie do dekoracji witryn, okien i pomieszczeń biurowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ikonos-rozszerza-produkcje-o-folie-dekoracyjne,10415,artykul.html

Ikonos Profiflex Deco, polimerowa folia dekoracyjna PVC grubości 80 μ,występuje w wersjach Frosted (FPT 80+, imituje szkło mrożone) i Dusted(DPT 80+, odwzorowuje efekt piaskowania).

Profiflex Deco to produkt samoprzylepny o długości nawoju 25 metrów,dostępne w standardowych szerokościach 1,05, 1,27 metra, zaś nazamówienie klienta i w innych rozmiarach. Zastosowany klej towysokoodporna permanentna dyspersja poliakrylanu, a podkład tojednostronnie silikonowany papier typu „claycoated” o gramaturze 121g/m².

Źródło: Atrium


Ikonos rozszerza produkcję o folie dekoracyjne

Opolski producent materiałów do druku wielkoformatowego rozszerzaprodukcję o folie dekoracyjne. Ikonos Profiflex Deco to nowa gamamateriałów do dekoracji witryn, okien i pomieszczeń biurowych.

Ikonos Profiflex Deco to polimerowa folia dekoracyjna grubości 80 μwystępująca w dwóch odmianach. Wersja FROSTED (FPT 80+) imituje szkłomrożone, z kolei wersja DUSTED (DPT 80+) nadaje powierzchniom efektpiaskowania. Obie folie rekomendowane są na wszystkie przezroczyste,płaskie powierzchnie, takie jak okna, wystawy sklepowe, witrynymeblowe, szklane drzwi, itp.

Ikonos Deco - efekt piaskowania lub efekt mrożonego szkła

Samoprzylepne folie dekoracyjne serii Deco oferowane są w dwóchszerokościach: 1.05 i 1.27 metra oraz długości nawoju 25 metrów. Ikonosjako producent ma także możliwość przygotowania innych długości, wzależności od indywidualnych potrzeb klientów.

Ikonos Deco Frosted i Dusted to polimerowe, kalandrowane folie PVCoparte na 80-mikronowym filmie. Zastosowany klej to permanentnadyspersja poliakrylanu, charakteryzująca się wysoką odpornością nadziałanie promieni UV oraz wilgotności. Folia naniesiona jest na papierpodkładowy typu „claycoated”, jednostronnie silikonowany o gramaturze121 g/m².

Seria Ikonos Profiflex Deco przystosowana jest więc do długookresowychzastosowań dekoracyjnych. Folia może być naklejana na szkło lub innepłaskie, przezroczyste powierzchnie, w celu uzyskania efektu szkłamrożonego lub po to, by nadać powierzchniom efekt piaskowania.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Klif rozdaje croissanty
Czy spotkaliście już na swojej drodze rowerzystkę rozdającą croissanty? Jeśli nie, koniecznie wybierzcie się na poranny spacer warszawskimi ulicami, a oprócz rogalika otrzymacie zaproszenie na pełne śniadanie do Domu Mody Klif.
Muzyczna podróż z Klasą T i agencją Team X
Z Klasą T także powrót z wakacji może być przyjemny – nawet jeśli oznacza stanie w korku. Czas w nim spędzony upłynie szybciej dzięki oryginalnemu audio-wizualnemu projektowi Mercedes-Benz Polska i agencji Team X. To specjalnie skomponowana playlista, do której dostęp da kod QR, umieszczony na muralu namalowanym na ścianie jednego z pensjonatów przy drodze...
#AMStarget: KFC wybiera sieć Digital Indoor AMS
W swojej wakacyjnej kampanii reklamowej KFC wykorzystało analizę danych OOH zawartą w ofercie produktowej AMS. Zapewnia ona personalizację przestrzeni miejskiej, a także odpowiedni dobór punktów kontaktu z odbiorcą do konkretnych etapów ścieżki zakupowej, zwiększając efektywność działań reklamowych. Dopasowane miejsce i czas zaowocowały komplementarną...
Droplo klientem agencji Lightbe
Do klientów Lightbe dołączyła platforma Droplo – globalna aplikacja B2B umożliwiająca i ułatwiająca nawiązywanie współpracy między sprzedawcami i dostawcami produktów w handlu internetowym. Agencja public relations przejęła pieczę nad komunikacją zewnętrzną swojego klienta.
Dentsu Creative rusza z kampanią Magnat #kolorlove
dentsu Creative (Isobar Polska) wygrała przetarg na kompleksową obsługę marki MAGNAT i rusza z kampanią #kolorLove, której bohaterem jest nowa farba MAGNAT #kolorLove. Linia komunikacyjna produktu budowana jest wokół nowego hasła „Z miłości do koloru”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764