logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ikonos w walce z koronawirusem: bezbarwne folie PET

  PR 30.03.2020, przeczytano 1236 razy
ilustracjastrzałka

Polski producent materiałów samoprzylepnych i powlekanych informuje, że pracuje na pełnych obrotach, aby zapewnić wysoką dostępność pożądanych w okresie pandemii materiałów: przezroczystych folii PET, folii i laminatów podłogowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ikonos-w-walce-z-koronawirusem%3A-bezbarwne-folie-pet,386321,artykul.html

Bezbarwne folie PET na ekrany, przegrody i maski

W obecnych czasach walki z koronawirusem, transparentne, poliestrowe folie PET, do tej pory kojarzone z drukiem UV znalazły swoje nowe zastosowanie. Ich wysoka sztywność i przezroczystość sprawia, że są idealnym rozwiązaniem do budowy ekranów oddzielających pracowników, barier ochronnych, przyłbic, masek oraz innych elementów higienicznej ochrony osobistej. Zapewnia, więc bezpieczeństwo w urzędach, na pocztach, kasach sklepowych, punktach usługowych, stacjach paliw, szpitalach, przychodniach… a jeśli zajdzie potrzeba w lokalach wyborczych.

Opolska fabryka IKONOS, zapewnia stałą dostępność folii PET o grubości 175 oraz 250 mikronów. Materiał oferowany jest w szerokościach 1.27 oraz 1.52 metra, w klasycznych 50 i 100-metrowych nawojach jak i w 2-kilometrowych jumborolach.

Z zalet folii PET, można wymienić brak podatności na kurczenie się, spowodowane temperaturą pochodzącą np. od źródeł ciepła lub światła. Materiał jest także łatwy do montażu i późniejszego demontażu.

Warto dodać, że folię PET można również zadrukować, nanosząc w technologii LED-UV przykładowo dodatkowe informacje np. ostrzegawcze, informacyjne czy instrukcje higieniczne.

Ikonos PET CUV 175 jak i 250 w swoim składzie nie zawierają PVC, dlatego są bezpieczne dla korzystających i nadają się do recyklingu, co jest istotne po okresie jego wykorzystania. Opolski materiał jest wykonany zgodnie z najwyższymi standardami europejskimi i troską o środowisko.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764