logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ikonos w walce z koronawirusem: bezbarwne folie PET

  PR 30.03.2020, przeczytano 1076 razy
ilustracjastrzałka

Polski producent materiałów samoprzylepnych i powlekanych informuje, że pracuje na pełnych obrotach, aby zapewnić wysoką dostępność pożądanych w okresie pandemii materiałów: przezroczystych folii PET, folii i laminatów podłogowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ikonos-w-walce-z-koronawirusem%3A-bezbarwne-folie-pet,386321,artykul.html

Bezbarwne folie PET na ekrany, przegrody i maski

W obecnych czasach walki z koronawirusem, transparentne, poliestrowe folie PET, do tej pory kojarzone z drukiem UV znalazły swoje nowe zastosowanie. Ich wysoka sztywność i przezroczystość sprawia, że są idealnym rozwiązaniem do budowy ekranów oddzielających pracowników, barier ochronnych, przyłbic, masek oraz innych elementów higienicznej ochrony osobistej. Zapewnia, więc bezpieczeństwo w urzędach, na pocztach, kasach sklepowych, punktach usługowych, stacjach paliw, szpitalach, przychodniach… a jeśli zajdzie potrzeba w lokalach wyborczych.

Opolska fabryka IKONOS, zapewnia stałą dostępność folii PET o grubości 175 oraz 250 mikronów. Materiał oferowany jest w szerokościach 1.27 oraz 1.52 metra, w klasycznych 50 i 100-metrowych nawojach jak i w 2-kilometrowych jumborolach.

Z zalet folii PET, można wymienić brak podatności na kurczenie się, spowodowane temperaturą pochodzącą np. od źródeł ciepła lub światła. Materiał jest także łatwy do montażu i późniejszego demontażu.

Warto dodać, że folię PET można również zadrukować, nanosząc w technologii LED-UV przykładowo dodatkowe informacje np. ostrzegawcze, informacyjne czy instrukcje higieniczne.

Ikonos PET CUV 175 jak i 250 w swoim składzie nie zawierają PVC, dlatego są bezpieczne dla korzystających i nadają się do recyklingu, co jest istotne po okresie jego wykorzystania. Opolski materiał jest wykonany zgodnie z najwyższymi standardami europejskimi i troską o środowisko.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Andrzej Skibniewski na nowym stanowisku w Mediacom Warszawa
Andrzej Skibniewski objął stanowisko New Business & Marketing Directora w agencji MediaCom Warszawa, z którą zawodowo jest związany od 21 lat. W nowej roli Andrzej Skibniewski zajmie się pozyskiwaniem kluczowych klientów, rozwojem produktu oraz strategią i działaniami z obszarów Marketingu i PR. Będzie raportował bezpośrednio do Jakuba Kossuta, CEO w MediaCom Warszawa.
Do grona klientów greyotters dołączyła Squla, platforma edukacyjna online dla dzieci.
Mural marki Rituals w centrum Warszawy
Mural zrealizowany przez Braughman Group Media na warszawskim Powiślu przy ul. Tamka promuje wyjątkowe zestawy podarunkowe marki kosmetycznej Rituals. Jest to kampania non-standard, czyli połączenie muralu z techniką iluminacji laserowej.
Retail Challenge, czyli współczesne szanse i wyzwania
Zmiany na rynku, stale powstające trendy i nowe wyzwania, które pojawiają się przed sieciami handlowymi, wpływają na powstawanie wydarzeń tematycznych, które są dedykowane branżowym specjalistom. Stanowią doskonałą okazję do wymiany doświadczeń oraz wskazówek, a także są okazją do wzięcia udziału w ciekawych dyskusjach.
Bartłomiej Topa w nowym Mitsubishi Eclipse Cross Phev
Bartłomiej Topa – znany aktor teatralny i filmowy, który jest ambasadorem marki Mitsubishi w Polsce od 4 lat, odebrał kluczyki najnowszego modelu Mitsubishi Eclipse Cross PHEV. Samochód, poza walorami użytkowymi idealnie wpisuje się w potrzeby chronienia klimatu, które promuje aktor, pomoże również w realizacji serii filmów edukacyjnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764