logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ikonos w walce z koronawirusem: bezbarwne folie PET

  PR 30.03.2020, przeczytano 510 razy
ilustracjastrzałka

Polski producent materiałów samoprzylepnych i powlekanych informuje, że pracuje na pełnych obrotach, aby zapewnić wysoką dostępność pożądanych w okresie pandemii materiałów: przezroczystych folii PET, folii i laminatów podłogowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ikonos-w-walce-z-koronawirusem%3A-bezbarwne-folie-pet,386321,artykul.html

Bezbarwne folie PET na ekrany, przegrody i maski

W obecnych czasach walki z koronawirusem, transparentne, poliestrowe folie PET, do tej pory kojarzone z drukiem UV znalazły swoje nowe zastosowanie. Ich wysoka sztywność i przezroczystość sprawia, że są idealnym rozwiązaniem do budowy ekranów oddzielających pracowników, barier ochronnych, przyłbic, masek oraz innych elementów higienicznej ochrony osobistej. Zapewnia, więc bezpieczeństwo w urzędach, na pocztach, kasach sklepowych, punktach usługowych, stacjach paliw, szpitalach, przychodniach… a jeśli zajdzie potrzeba w lokalach wyborczych.

Opolska fabryka IKONOS, zapewnia stałą dostępność folii PET o grubości 175 oraz 250 mikronów. Materiał oferowany jest w szerokościach 1.27 oraz 1.52 metra, w klasycznych 50 i 100-metrowych nawojach jak i w 2-kilometrowych jumborolach.

Z zalet folii PET, można wymienić brak podatności na kurczenie się, spowodowane temperaturą pochodzącą np. od źródeł ciepła lub światła. Materiał jest także łatwy do montażu i późniejszego demontażu.

Warto dodać, że folię PET można również zadrukować, nanosząc w technologii LED-UV przykładowo dodatkowe informacje np. ostrzegawcze, informacyjne czy instrukcje higieniczne.

Ikonos PET CUV 175 jak i 250 w swoim składzie nie zawierają PVC, dlatego są bezpieczne dla korzystających i nadają się do recyklingu, co jest istotne po okresie jego wykorzystania. Opolski materiał jest wykonany zgodnie z najwyższymi standardami europejskimi i troską o środowisko.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dni Otwarte z ploterami Mutoh w Poznaniu
Po Krakowie i Warszawie, Atrium Centrum Ploterowe oraz IKONOS zapraszają na Dni Otwarte, do pozostałych oddziałów firmy – w najbliższy piątek, 29 maja wielkoformatowe drukarki Mutoh będą prezentowały swoje możliwości w Poznaniu.
Kampania społeczna „Zachowaj zdrowy dystans”
Centrum Handlowe Turawa Park uruchamia kampanię ZACHOWAJ ZDROWY DYSTANS, której celem jest zwrócenie uwagi na istotę pozytywnego myślenia oraz rolę szeroko rozumianego dystansu w naszym codziennym życiu. Do akcji zaproszeni zostali między innymi mieszkańcy Opolszczyzny, psychologowie i trenerzy rozwoju osobistego.
Eurocash z kampanią doceniającą przedsiębiorców
„Herosi Codzienności” to kampania edukacyjno-społeczna, której celem jest pokazanie roli handlu niezależnego w czasie epidemii i na co dzień. W jej ramach prowadzone są działania w mediach społecznościowych i na portalach internetowych.
Sterowiec Goodyear Blimp wraca do Europy
Kultowy symbol powraca. Po raz pierwszy od prawie dekady legendarny sterowiec Goodyear Blimp pojawi się nad Europą. Powrót sterowca jest najnowszą z serii działań wspierających biznes Goodyear na Starym Kontynencie. Wsparcie to obejmuje m.in. odświeżoną w ciągu ostatnich 18 miesięcy, wielokrotnie nagradzaną, europejską ofertę produktową, wprowadzenie możliwości...
Szczera reklama czyli marketing w czasie pandemii
Pandemia postawiła firmy przed nie lada wyzwaniem. Z powodu obowiązujących obostrzeń dotyczących podróżowania, konieczności zachowania dystansu społecznego oraz odwołania wielu wydarzeń zdobywanie nowych partnerów biznesowych jest teraz trudniejsze niż kiedykolwiek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764