logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ikonos w walce z koronawirusem: bezbarwne folie PET

  PR 30.03.2020, przeczytano 1238 razy
ilustracjastrzałka

Polski producent materiałów samoprzylepnych i powlekanych informuje, że pracuje na pełnych obrotach, aby zapewnić wysoką dostępność pożądanych w okresie pandemii materiałów: przezroczystych folii PET, folii i laminatów podłogowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ikonos-w-walce-z-koronawirusem%3A-bezbarwne-folie-pet,386321,artykul.html

Bezbarwne folie PET na ekrany, przegrody i maski

W obecnych czasach walki z koronawirusem, transparentne, poliestrowe folie PET, do tej pory kojarzone z drukiem UV znalazły swoje nowe zastosowanie. Ich wysoka sztywność i przezroczystość sprawia, że są idealnym rozwiązaniem do budowy ekranów oddzielających pracowników, barier ochronnych, przyłbic, masek oraz innych elementów higienicznej ochrony osobistej. Zapewnia, więc bezpieczeństwo w urzędach, na pocztach, kasach sklepowych, punktach usługowych, stacjach paliw, szpitalach, przychodniach… a jeśli zajdzie potrzeba w lokalach wyborczych.

Opolska fabryka IKONOS, zapewnia stałą dostępność folii PET o grubości 175 oraz 250 mikronów. Materiał oferowany jest w szerokościach 1.27 oraz 1.52 metra, w klasycznych 50 i 100-metrowych nawojach jak i w 2-kilometrowych jumborolach.

Z zalet folii PET, można wymienić brak podatności na kurczenie się, spowodowane temperaturą pochodzącą np. od źródeł ciepła lub światła. Materiał jest także łatwy do montażu i późniejszego demontażu.

Warto dodać, że folię PET można również zadrukować, nanosząc w technologii LED-UV przykładowo dodatkowe informacje np. ostrzegawcze, informacyjne czy instrukcje higieniczne.

Ikonos PET CUV 175 jak i 250 w swoim składzie nie zawierają PVC, dlatego są bezpieczne dla korzystających i nadają się do recyklingu, co jest istotne po okresie jego wykorzystania. Opolski materiał jest wykonany zgodnie z najwyższymi standardami europejskimi i troską o środowisko.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764