logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ikonos wprowadza 200-mikronowy laminat podłogowy

  PR 20.08.2015, przeczytano 804 razy
ilustracjastrzałka

Polski producent rozszerzył swoją ofertę materiałów o certyfikowany laminat podłogowy Ikonos Lam-Pro 4-Floor o grubości 200 mikronów. Jest to grubszy odpowiednik popularnego i sprawdzonego laminatu MPT F120+.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ikonos-wprowadza-200-mikronowy-laminat-podlogowy-,25734,artykul.html

Opracowany i wytwarzany na opolskiej linii produkcyjnej laminat podłogowy Profiflex Lam-Pro 4-Floor to materiał posiadający certyfikat DIN 51130 klasy antypoślizgowości R9. Oznacza, to że laminat Ikonos można stosować w takich lokalizacjach jak banki, schody w szkołach, apteki, szpitale, kliniki, sklepy, hipermarkety, restauracje, itp. Nasi klienci otrzymali więc materiał o szerokim spektrum zastosowań. Dzięki swoim właściwościom, pozwala wykorzystać wiele miejsc do promowania produktów a także umieszczać grafiki informacyjne. Mówi przedstawiciel opolskiego producenta.

Laminat Ikonos Lam-Pro 4-Floor MPT F200+ to monomerowa, kalandrowana, przezroczysta, matowa folia PVC z powłoką antyrefleksyjną. Powierzchnia jest antypoślizgowa oraz odporna na zarysowania. Przeznaczona jest do zabezpieczania wszelkich grafik podłogowych, drukowanych na przykład za pomocą ploterów wielkoformatowych.

Nowy materiał produkowany jest w dwóch szerokościach 105 oraz 137 centymetrów. Długość laminatu na nawoju wynosi 50 metrów. Ikonos jako producent może przygotować także niestandardowe rozmiary. Grubość materiału wynosi 200 mikronów.

Po raz kolejny oddajemy w ręce użytkowników dobry produkt. Od wprowadzenia pierwszego laminatu F120 mięło parę lat. Dwusetka powstała w odpowiedzi na zapotrzebowane rynku i zapytania do nas kierowane. Nasze materiały dzięki rozbudowanej sieci sprzedaży oraz eksportowi trafiają do licznych odbiorców z blisko 40 krajów. Daje to nam solidną porcję informacji zwrotnych. Sugestie pochodzące z danego miejsca możemy szybko wprowadzić do naszego działu rozwoju. 

Rodzina materiałów Ikonos obejmuję już kilkadziesiąt produktów. Portfolio polskiego producenta to między innymi: backlity, blockouty, tapety, folie samoprzylepne, laminaty, folie montażowe, folie dekoracyjne, folie do piaskowania, papiery, płótna i wiele więcej. Media te cechują się wysoką jakością, trwałością. W druku oddają szeroki gamut barw i przeznaczone są do druku w wysokich rozdzielczościach i wysokich prędkościach. 

Opolskie materiały zostały docenione przez wielu producentów ploterów drukujących, gdyż są wykorzystywane do prezencji możliwości sprzętu na takich targach jak Fespa. Technicy producentów ploterów odpowiedzialni za jakość druku również bardzo wysoko opiniują nasze materiały zaliczając je do światowej czołówki. Materiał Ikonos zdobyły też kilka nagród na międzynarodowych targach reklamy. Jednakże ich popularność i lojalni oraz zadowoleni klienci są dla nas największa nagrodą. Mówi Paweł Stania z działu marketingu firmy.

Lokalizacja fabryki w Polsce powoduje, że firma może szybko dostarczać dobre materiały w elastycznych cenach. Materiały te produkowane są z zachowaniem wszelkich norm i standardów. Linia produkcyjna Ikonos cechuje się brakiem jakichkolwiek emisji do środowiska. Materiały Ikonos bardzo dobrze trafiają w segment wysoko jakościowy, gdyż oferowane są w przystępnych cenach a często nawet dla klientów zaskakujących. Należy podkreślić że Polsce odbiorcy zaopatrują się bezpośrednio u producenta.

Oprócz rozwoju produktów i wdrażania nowych technologii, Ikonos inwestuje także w aspekt logistyczny. W ostatnich latach oddziały firmy w kraju powiększyły powierzchnie magazynowe. Niedawno też firma oddała w Opolu, do użytku drugi, centralny magazyn wysokiego składowania. W budowie jest już trzeci. 

Inwestycji nie brakuje także w dziale produkcji. Firma uruchomiła system dopalania powietrza procesowego. Zainstalowane też zostały nowe systemy konfekcjonowania, które powiększyły moce produkcyjne producenta. W ostatnim roku linia została rozbudowana o nowe systemy nawilżające. Dział rozwoju zyskał nowe laboratorium oraz uzupełniono kadrę inżynierską i naukową.

Wszystkie te działania sprawiają, że jesteśmy silnym i wiarygodnym parterem dla naszych kontrahentów, z którym można się związać na lata. Patrzymy daleko w przyszłość. Kończy szef działu marketingu Atrium.

Polskim dystrybutorem materiałów Ikonos jest Atrium Centrum Ploterowe.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764