logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ikonos wprowadza folie samochodowe

   06.07.2010, przeczytano 4601 razy
ilustracjastrzałka

W ofercie firmy Ikonos pojawiły się wylewane folie „tuningowe” do zmiany koloru pojazdów, nadania efektów specjalnych i zabezpieczania karoserii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ikonos-wprowadza-folie-samochodowe,10913,artykul.html

Folie można stosować z zewnątrz jako alternatywę dla lakieru, celem zmiany koloru auta, uatrakcyjnienia całego lub fragmentów samochodu. Niektóre z nich nadają się do zdobienia wnętrza auta.

Folie Ikonos Carbon 3D
Ikonos Carbon 3D to wylewana folia PVC o trójwymiarowej strukturze imitującej karbon. Grubość folii wynosi 125 mikronów i jest ona zabezpieczona przez papier silikonowany o gramaturze 130 gr/m2. Siła adhezji kleju, wg normy FINAT 1 wynosi 9N/25 mm po 20 minutach od aplikacji oraz 11 N po 24 godzinach. Produkt ma być odporny na działanie czynników zewnętrznych takich jak światło UV, chemia i wilgotność do 5 lat. Zastosowany klej umożliwiać ma też łatwe pozycjonowanie na karoserii, także na przetłoczeniach.

Folię Ikonos Carbon 3D można aplikować w temperaturze od 5°C do 40°C. Folię można użytkować w bardzo szerokim zakresie temperatur od -45°C do 115°C. Naklejona na stal, aluminium bądź szkło ma charakter samo-gasnący. „Karbon” dostępny jest w kolorze czarnym, w roli o szerokości 137 oraz 152cm. Wkrótce dostępny będzie wersja w kolorze antracyt.

Folie Ikonos Cameleon
Folie typu cameleon to podobnie jak Carbon, folie wylewane umożliwiające długotrwałe wyklejenie płaskich powierzchni jak i powierzchni z przetłoczeniami, zmieniające barwę w zależności od kąta patrzenia. Vinyl ten oferowany jest w 5 kolorach: purpurowym, fiolecie, niebieskim, zieleni i bieli. Grubość folii wynosi 60 mikronów i dla pełnego zabezpieczenia wymaga zabezpieczenia laminatem. Folia Cameleon cechuje się takimi samymi właściwościami aplikacyjnymi jak Carbon 3D.

Folie Ikonos Metalic
Metaliczne folie podobnie jak wcześniej wymienione mogą służyć do zmiany wyglądu karoserii w całości lub fragmentach. Aktualnie oferowane są trzy „metaliki”: czerwony, zielony oraz niebieski. Folie to łatwy i, według dystrybutora, tani sposób nadania pojazdom efektu metalicznego lakieru. Vinyl ten cechuje się grubością 60 mikronów oraz takimi samymi właściwościami fizyko-chemicznymi jak wyżej opisywane folie.

Folie matowe Ikonos
Występują w kolorach: czarnym i białym. Ich grubość to 80 mikronów. Czas użytkowania określa się na 7 do 10 lat.

Folie Ikonos typu „szczotkowane aluminium”
„Szczotkowane aluminium” to folia o grubości 90 mikronów, która nadaje aplikowanej powierzchni efekt podrapanego, przetartego metalu. Okres użytkowania tej foli wynosi do 5 lat.

Laminaty wylewane matowe
Do sztandarowego wylewanego, błyszczącego laminatu Ikonos LamCast stosowanego z folią do zadruku ProfiCast dołączył laminat matowy.

Folie ochronne na karoserie
Kamienie, żwir, odpryski asfaltu to zmora posiadaczy samochodów. Aby zabezpieczyć oryginalny lakier przed tego typu uszkodzeniami można pokryć jego powierzchnię przezroczystym laminatem ochronnym Ikonos o grubości 120 lub 240 mikronów.

Źródło: Atrium

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764