logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ikonos wprowadza nowe płyty do druku – IKOBond

  PR 28.07.2011, przeczytano 3939 razy
ilustracjastrzałka

W lipcu tego roku opolski producent i dystrybutor Ikonos rozszerzył ofertę o nowe płyty kompozytowe do druku IKOBond. Płyty znajdą swoje zastosowanie w druku bezpośrednim, reklamie czy przemyśle.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ikonos-wprowadza-nowe-plyty-do-druku--ikobond,13100,artykul.html

Płyty kompozytowe Ikonos IKOBond
Ikonos wprowadził do swojej oferty płyty kompozytowe ALU-PE-ALU. Każda z dwóch warstw aluminium ma grubość 0.12 mm. Cała płyta wraz z wypełnieniem ma grubość 3 mm i oferowana jest w standardowym rozmiarze 1.22 x 3.05 m. Jedna ze stron ma zabezpieczoną folią, białą powierzchnię, która przeznaczona jest do zadruku np. w technologii UV. Płyty te znajdą swoje zastosowanie w reklamie (np. reklamowy druk bezpośredni), w budownictwie (np. elementy wyposażenia wnętrz) czy nawet w przemyśle (np. obudowy urządzeń). Ikonos oferuje je w bardzo atrakcyjnej cenie.

Płyty PVC
Opolska firma poszerzyła także portfolio o nowe płyty ze spienionego PVC – jednego z częściej stosowanych nośników reklamy. Płyty Ikonos oferowane są w 2 grubościach 3 i 5 mm oraz szerokościach 1.22 i 1.56 metra oraz długościach 2.44 i 3.05 metra. W wybranych oddziałach firma posiada profesjonalne maszyny do cięcia tego typu materiałów i docina płyty na wymiar docelowy.
Płyty ze spienionego PVC przeznaczone są jako nośnik reklamy a także mogą być zadrukowywane w technologii UV.

Jakość i rozwój z Ikonosem
Ikonos Quality System to system doboru najwyższej jakości materiałów i atramentów dla danego plotera drukującego. W opolskiej siedzibie firmy, opracowywane są tabele kompatybilności oraz profile kolorystyczne dla każdej kombinacji ploter-atrament-materiał. Dzięki własnej linii powlekającej, materiały produkowane są pod kątem optymalizacji prędkości i jakości druku.

Opolskie materiały powstają na bazie najwyższej klasy komponentów produkcji europejskiej, począwszy od papierów podkładowych, przez kleje, na powłokach do druku skończywszy. Badane są one pod względem wszelkich właściwości fizycznych i mechanicznych takich jak: adhezja, wchłanianie atramentu, podwijanie, kolorystyka przy podświetleniu, itd. Centrum testowe wyposażone jest w plotery z głowicami Spectra, Epson, Konica Minolta, XAAR w konfiguracjach z różnymi atramentami (eko, mild, hard-solwent oraz UV).

Ikonos stale stawia na rozwój. Od debiutu pierwszej polskiej folii samoprzylepnej w ubiegłym roku, rodzina winyli i laminatów Ikonos Profiflex powiększyła się do blisko 20 produktów.

Oprócz rozwoju technologii, Ikonos inwestuje także w aspekt logistyczny. W ostatnich miesiącach firma przeniosła się do nowych magazynów w Poznaniu oraz Krakowie. W połowie 2011 roku, w Opolu, do użytku zostanie oddany drugi magazyn wysokiego składowania oraz wzmocnione zostaną możliwości produkcyjne.

Już teraz klienci otrzymują dostęp do internetowej platformy zamówień B2B, która m.in. gwarantuje jeszcze niższe ceny przy zamówieniach składanych drogą elektroniczną, indywidualne ceny i rabaty, dostęp do systemu 24/7, zawsze aktualna najszerszą ofertę materiałów i atramentów, promocje, wyprzedaże, bestsellery, dostęp do zamówień, ich historii i stanów on-line, płatności i rozliczenia oraz e-faktury.

Źródło: Atrium

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764