logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ikonos wprowadza platformę B2B

  PR 02.08.2011, przeczytano 3885 razy

Opolski dystrybutor i producent materiałów do druku wielkoformatowego wdrożył platformę B2B (ang. business-to-business). Jest to kolejny krok w rozwoju firmy, mający na celu zagwarantować odbiorcom wyższy poziom obsługi oraz pakiet korzyści.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ikonos-wprowadza-platforme-b2b,13127,artykul.html

Pierwsi klienci otrzymali dostęp do testowej wersji platformy wiosną tego roku. „Dziś każdy kontrahent naszej firmy, po rejestracji ma możliwość korzystania z naszej platformy” - mówi Paweł Stania, kierownik działu marketingu firmy Atrium Centrum Ploterowe. „Nasza platforma to nie jest zwykły sklep interentowy, mimo że wizualnie może budzić takie skojarzenia. Poszliśmy o krok dalej, zarówno w zakresie technologii, jak i korzyści które ta forma komunikacji za sobą niesie.” - tłumaczy Paweł Stania.

Najlepszy produkt w najlepszej cenie
„Najważniejszym atutem jakie daje platforma jest dostęp do jeszcze niższych cen niż u handlowca. Po drugie wszystkie ceny można indywidualnie negocjować. To samo się tyczy rabatów. Odróżnia to nas od konkurencji. Każdego kontrahenta traktujemy indywidualnie, przez co gwarantujemy mu najlepsze produkty i najlepsze ceny na rynku.” - kontynuuje Stania.

„Poprzez platformę, nasi klienci otrzymują dostęp do ponad pół tysiąca produktów, mając podgląd na nasze stany magazynowe w następujących grupach towarowych: media do ploterów solwentowych i UV, media do ploterów wodnych i pigmentowych, media do zabezpieczania wydruków, media do oklejania pojazdów, płyty oraz akcesoria i części do ploterów. Systematycznie będziemy powiększać portfolio naszych produktów.” - wyjaśnia Paweł Stania.

Same korzyści
Dostęp do platformy to nie tylko dostęp do materiałów. „Użytkownicy B2B otrzymują szereg funkcjonalności m.in. wspomniane jeszcze niższe ceny przy zamówieniach składanych drogą elektroniczną, indywidualne ceny i rabaty, dostęp do systemu 24/7, zawsze aktualna najszerszą ofertę materiałów i atramentów, promocje, wyprzedaże, bestsellery, dostęp do zamówień, ich historii i stanów on-line, płatności i rozliczenia oraz e-faktury.” - wymienia Stania.

Dodatkową zachętą dla partnerów B2B jest system punktowy. „Na chwilę obecną wprowadzamy system zbierania punktów. Nie jest to innowacyjny pomysł, znamy go bowiem ze stacji benzynowych czy hipermarketów jednakże w branży LFP jesteśmy pierwsi. Nasi klienci za zakupy materiałów otrzymują punkty, które mogą wymieniać nagrody takie jak sprzęty RTV, wycieczki, bony towarowe i inne.” - kończy Paweł Stania.

Rozwój na szeroką skalę
Oprócz rozwoju technologii, Ikonos inwestuje także w aspekt logistyczny. W ostatnich miesiącach, poznański i krakowski oddział firmy przeniósł się do nowych magazynów. Jeszcze latem tego roku, w Opolu, do użytku zostanie oddany drugi, centralny magazyn wysokiego składowania. Inwestycji nie brakuje także w dziale produkcji. Firma uruchomiła system dopalania powietrza procesowego, stają też nowe systemy konfekcjonowania, które powiększą moce produkcyjne. „Wszystkie te działania sprawiają, że jesteśmy silnym i wiarygodnym parterem dla naszych kontrahentów, z którym można się związać na lata” - kończy szef działu marketingu Atrium.

Źródło: Atrium

www.b2b.ikonos.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

"Najważniejszym atutem jakie daje platforma jest dostęp do jeszcze niższych cen niż u handlowca."

Czyli firma ma w dupie handlowców kontaktując się z klientami bezpośrednio i oferując niższe ceny?

avatar użytkownika
,

he he - faktycznie jaja.Albo szyją z własnych handlowców albo z nas, częstując nas takim newsem...  

avatar użytkownika
,

Szanowni Państwo,

firma ma na pierwszym planie zawsze dobro Klientów. Proszę zauważyć, że dziś ceny w kanałach elektronicznych (np. sklepy internetowe) charakteryzują się niższymi cenami. Np. książka w księgarni internetowej jest tańsza niż ta sama książka w tej samej księgarni tylko, że "z półki". Tak samo jest z pralkę w e-sklepie AGD i pralką z tego samego salonu. Podsumowując, platforma B2B przyspiesza, automatyzuje i ułatwia współpracę handlową stąd niższe ceny.

Pozdrawiam,
Paweł Stania
Atrium Centrum Ploterowe
  

avatar użytkownika
,

Panie Pawle a w tej waszej platformie to są takie same braki asortymentowe jak w realu bo ja k...rwa blockout bym sobie kupił tylko że go NIEMA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a przecie go tam w tym opolu produkujecie......  

avatar użytkownika
,

Witam,

zapraszam do zalogowania, już jutro będzie Pan mógł się zapatrzyć w blockout z naszej linii produkcyjnej. Przerwa asortymentowa tego materiału, wynikła z powodu dostępności jednego z komponentów potrzebnych do jego produkcji. Owszem mogliśmy wprowadzić zamienniki od drugorzędnych producentów chemii ale zależy nam na najwyższej jakości materiałów.

PS
  

Najnowsze w tym dziale

Rosną inwestycje reklamowe w wideo
Rynek reklamy wideo, obejmujący telewizję i wideo online, wzrósł w pierwszym kwartale 2025 r. o 4,3% w porównaniu do analogicznego okresu w 2024 roku, a jego wartość wyniosła blisko 1,56 miliarda zł, wynika z analizy Publicis Groupe Polska.
Molecular Creative: nowa odsłona kampanii serków Łaciatych
To już drugi rok, w którym firma Mlekpol kontynuuje współpracę z agencją Molecular Creative. W telewizji i na platformach cyfrowych pojawił się odświeżony spot reklamowy, który promuje Puszysty wariant serków Łaciatych.
RetailMediaSummit: innowacje i trendy w Retail Media
RetailMediaSummit, zorganizowany przez MediaMarkt we współpracy z Criteo oraz Lexus Warszawa Wola, zgromadził ponad 140 liderów rynku, przedstawicieli agencji i partnerów biznesowych. Uczestnicy, którzy spotkali się wczoraj w Warszawie, mieli okazję poznać najnowsze trendy oraz praktyczne możliwości innowacyjnych rozwiązań Retail Media w branży handlu...
Akademia e-marketingu po raz kolejny na Dolnym Śląsku
4 czerwca br. we wrocławskim Haston City Hotel odbędzie się kolejne spotkanie Akademii e-marketingu. To już 13. edycja cyklu darmowych szkoleń adresowanych do małych i średnich przedsiębiorców, którzy pragną odnieść sukces w biznesie internetowym. W trakcie spotkań z doświadczonymi ekspertami i praktykami uczestnicy będą mogli zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę...
Agencja PRO/PORCJA tworzy kampanię AI dla G2A.COM
Agencja kreatywna pro/porcja odpowiada za realizację nowej kampanii G2A.COM, zatytułowanej „Best Gate 2 Play”. Kampania ta otwiera serię spotów promujących platformę G2A.COM oraz nadchodzące nowości gamingowe na rok 2025.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764