logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ikonos zaprasza na Euro-Reklama Digital Printing Expo 2011

  PR 22.02.2011, przeczytano 2422 razy
ilustracjastrzałka

Polski producent i dystrybutor materiałów do druku wielkoformatowego zaprasza na targi Euro-Reklama Digital Printing Expo 2011 podczas, których zwiedzający będą mogli zapoznać się z pełną ofertą mediów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ikonos-zaprasza-na-euro-reklama-digital-printing-expo-2011,12049,artykul.html

Ikonos zaprezentuje swoją ofertę oraz premierowe materiały i technologie w pawilonie 3A Międzynarodowych Targów Poznańskich podczas trwających od 12 do 15 lutego 2011 targów Euro-Reklama.

Firma Atrium Centrum Ploterowe przez 18 lat wyrosło na czołowego polskiego dostawcę urządzeń i materiałów do druku wielkoformatowego. Obserwacja rynku krajowego i zagranicznego spowodowała, iż zrodził się pomysł uruchomienia produkcji w kraju.

Materiały Ikonos cechują się najwyższą jakością, trwałością, oddają szeroki gamut barw, przeznaczone są do druku w wysokich rozdzielczościach i wysokich prędkościach. Lokalizacja fabryki w Polsce powoduje, że firma może szybko dostarczać dobre materiały w elastycznych cenach. Materiały produkowane są z zachowaniem wszelkich norm i standardów. Linia produkcyjna Ikonos cechuje się brakiem jakichkolwiek emisji do środowiska.

Materiały Ikonos bardzo dobrze trafiają w segment wysoko jakościowy, gdyż oferowane są w przystępnych cenach a często nawet dla klientów zaskakujących - gdyż klienci w kraju zaopatrują się bezpośrednio u producenta.

W Opolu produkowane są media powlekane. Ich przeznaczenie to najczęściej aplikacje typu indoor. Medium powlekane powstaje w ten sposób, że na materiał stanowiący bazę, która nie jest w stanie przyjąć atramentu solwentowego nanosi się specjalną substancję na której grafika się utrwali. Przewagą materiału powlekanego nad niepowlekanym jest lepsza absorpcja i co za tym idzie większa możliwa do uzyskania rozdzielczość i prędkość druku. Materiały serii Ikonos przeznaczone są do wszelkiego rodzaju pop-upów, roll-upów, standów. Ich zastosowanie to także elementy wystawiennicze, podświetleniowe i citylighty. Ikonos to także znakomitej jakości papier foto. W zależności od potrzeb rynku firma poszukuje nowych rozwiązań.

Jeden z opolskich materiałów - Ikonos Smart - otrzymał Złoty Medal Międzynarodowcyh Targów Poznańskich. Jest to potwierdzenie wysokiej jakości produkowanych przez firmę mediów. Smart to opatentowany materiał nowej generacji. Charakteryzuje go unikalna, bardzo estetyczna struktura. Jest on materiałem wytrzymałym, nie marszczącym się ani nie podwijającym. Przeznaczony jest do druku w wysokiej rozdzielczości dowolnym ploterem solwentowym. Bardzo dobrze oddaje kolory oraz detale. Smart to także materiał wysoce absorpcyjny - bardzo szybko wchłania atrament. Testy przeprowadzone na mild-solwentowym ploterze Mutoh Blizzard potwierdziły fakt możliwości druku w dobrej jakości i bez paskowania nawet z prędkością 80 m2/h!

Z kolei Ikonos Profiflex Pro to pierwsza, polskiej produkcji folia samoprzylepna PVC. Vinyl Profiflex Pro został opracowany specjalnie do druku na ploterach solwentowych. Co więcej, folia ta umożliwia wysokiej jakości i jednocześnie bardzo szybki druk, co jest trudne do osiągnięcia na większości folii samoprzylepnych! Folia Ikonos Profiflex Pro idealnie nadaje się do wszelkich aplikacji wewnętrznych jak i krótko oraz średniookresowych aplikacji zewnętrznych. Powstała ona na bazie najwyższej jakości komponentów co świadczy o wysokiej jakości końcowego produktu. Folia samoprzylepna Ikonos Profiflex Pro zdobyła Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich. Aktualnie linia Profiflex liczy kilkanaście rodzajów folii i laminatów.

Na poznańskich targach Ikonos oprócz materiałów do druku takich hak folie, banery, papiery, siatki, materiały specjalne i atramenty zaprezentuje także szeroką ofertę materiałów do aplikacji samochodowych. Począwszy od białych folii wylewanych przez różnego rodzaje folie matowe, folie zmianiające barwy (tzw. kameleon), folie o efekcie skóry i karbonu, folie mettalic, drapane aluminium i inne. Nie zabrakło także akcesoriów dla aplikatorów.

Na stoisku Ikonos można będzie także zapoznać się z technikami oklejania pojazdów za pomocą Ikonos Cast System.

www.ikonosmedia.eu
Źródło: Atrium


avatar użytkownika
+ + + + + + +

Tekst opublikował użytkownik: atrium

(ATRIUM Centrum Ploterowe sp. z o.o.)

atrium o sobie:

W maju 1993 roku powstała firma - Atrium Centrum Ploterowe. Od początku działalności, jest czołowym dostawcą maszyn i materiałów do druku wielkoformatowego.

Atrium jest wyłącznym dystrybutorem japońskich ploterów MUTOH a także takich marek jak EFI, SUMMA, NEOLT, ONYX i wiele innych.

Obecnie Atrium zatrudnia ponad 100 pracowników w całym kraju. Główna siedziba firmy znajduje się w Opolu. Do dyspozycji naszych klientów pozostają także oddziały: w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Krakowie.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764