logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ikonos zaprasza na październikowe "aplikacje samochodowe"

  PR 04.09.2012, przeczytano 1529 razy
ilustracja

4 października 2012, w opolskiej siedzibie Atrium Centrum Ploterowe będzie miało miejsce kolejne szkolenie z car wrappingu. Przez kilka lat trwania tego cyklu, w szkoleniach wzięło udział kilkuset uczestników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ikonos-zaprasza-na-pazdziernikowe-_aplikacje-samochodowe_,16499,artykul.html

Wzorem ubiegłych szkoleń „Aplikacje samochodowe od A do Z”, październikowe oklejanie będzie zawierać cześć teoretyczną oraz praktyczną, prezentacyjno-warsztatową.

Wiedza ściśle tajna

Specjalistyczne prelekcje poprowadzą specjaliści z działu mediów firmy Atrium Centrum Ploterowe. Uczestnicy dowiedzą się o procesie produkcji i cechach folii kalandrowanych oraz folii wylewanych, gdzie zostanie omówiona budowa poszczególnych materiałów, sposób ich produkcji, rodzaje aplikacji, właściwości chemiczne i fizyczne oraz różnice między nimi.

Drugi wykład będzie dotyczył procesu oklejania pojazdów w ujęciu teoretycznym czyli 9 etapów jakie towarzyszą tej czynności. Zostaną wyszczególnione następujące kroki: wybór folii, przygotowanie projektu, przystosowanie projektu na dany pojazd, zatwierdzenie projektu, wykonanie wydruków, laminowanie, przygotowanie pojazdu do aplikacji, nakładanie folii oraz zdejmowanie folii. Dwa ostatnie etapy zostaną zaprezentowane w części pokazowej i warsztatowej.

Mistrzowskie prezentacje

Na warsztatach zostanie zaprezentowany system oklejania pojazdów Ikonos Cast System w skład którego wchodzi folia wylewana Ikonos Proficast oraz laminat Ikonos Profilam. System ten zapewnia nieograniczone możliwości, jeżeli chodzi o to, co będzie widoczne na pojeździe. Czy będzie to nazwa firmy, reklama produktu, czy po prostu wielkoformatowa kreacja. Jest to idealna forma reklamy na pojazdach firmowych, która jest zauważalna zarówno przez użytkowników dróg jak i przez pieszych.

Ikonos Cast System chroni również lakier przed warunkami atmosferycznymi, produktami chemicznymi, myjniami szczotkowymi, zadrapaniami, drobnymi kamykami oraz przed wybielającym działaniem promieni słonecznych. Daje on możliwość częstej zmiany reklamy, bez potrzeby kosztownego przemalowania karoserii. Co ważne, można go także łatwo usunąć z pojazdu wraz z końcem kampanii, więc niezależnie, czy chcemy tylko zmienić wygląd, czy sprzedać auto, możemy przywrócić je do pierwotnego wyglądu sprzed oklejania, bez pozostawienia śladów po kleju.

To co wyróżnia samą folię Proficast od innych folii wylewanych to wydłużony czas pozycjonowania w trakcie aplikacji. Folię można układać do 30 minut. Inną ważną jej cechą jest doskonałe aplikowanie na głębokich przetłoczeniach karoserii. Ikonos Proficast umożliwia także wysoko jakościowy zadruk dowolnym atramentem solwentowym.

Praktyka czyni mistrza

Najważniejszym punktem spotkania będzie część praktyczna. Zaprezentowane zostaną możliwości jakie daje Ikonos Cast System. Wyjaśnione i pokazane zostaną wszelkie niuanse, które towarzyszą niełatwej sztuce oklejania pojazdów. Po pokazie, wzorem ostatnich spotkań, goście będą mieli możliwość pod okiem zawodowego aplikatora własnoręcznie wykonać aplikacje.

Źródło: Atrium

media.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764