logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ikonos zaprasza na październikowe warsztaty oklejania pojazdów

  PR 04.10.2016, przeczytano 473 razy
ilustracjastrzałka

20 października, w Opolu, IKONOS i Atrium Centrum Ploterowe organizują teoretyczne i praktyczne szkolenie z oklejania pojazdów p.t. „Aplikacje Samochodowe od A do Z”. W ostatnich latach w tym cyklu szkoleniowym wzięło udział blisko 1000 uczestników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ikonos-zaprasza-na-pazdziernikowe-warsztaty-oklejania-pojazdow,30144,artykul.html

Firma Ikonos oraz Atrium Centrum Ploterowe już od wielu lat prowadzą cykl szkoleń z „car wrappingu”. Co pół roku przyjeżdża do Opola kilkadziesiąt osób. Łącznie w ostatnich latach w podstawowym szkoleniu „Aplikacje samochodowe od A do Z” wzięło udział blisko tysiąc uczestników. Jest to stałe wydarzenie w kalendarzu producenta i dystrybutora folii, odbywające się z początkiem wiosennego i jesiennego sezonu aplikacyjnego.

Mamy za sobą już blisko 20 spotkań z cyklu Aplikacje Samochodowe od A do Z. W tym czasie przeszkoliliśmy niecałe tysiąc osób rozpoczynających a często i już posiadających doświadczenie w zakresie car wrappingu. Najbliższe szkolenie, tak jak i ostatnie przeprowadzone będzie przez dystrybutora folii Ikonos oraz zawodowego aplikatora, vicemistrza Polski w aplikacjach. Ma ono na celu postawienie pierwszych kroków w pracy z folia wylewaną. Mówi prowadzący szkolenie, Jakub Soluch z Atrium.

Od kilku lat nie zmieniamy programu tego podstawowego szkolenia. Kierujemy je do nowicjuszy. Ale także do firm które chciały by rozszerzyć portfolio swoich usług. Trzecią grupą docelową są „oklejacze” posiadający już pewną praktykę, którzy kilka pojazdów już „zrobili” i chcieli by poznać kilka nowych „trików”. Ogromna dawka wiedzy praktycznej podczas części prezentacyjnej zaskoczy nawet bardziej doświadczonych aplikatorów.
Kontynuuje Soluch.

Warsztaty przeprowadzone będą przez jednego z czołowych polskich aplikatorów z firmy Media Target. Użyta zostanie folia Ikonos Cast System oraz laminaty Ikonos ProfiLam. Zestaw ten jest ceniony rynku, za długi czas pozycjonowania. Jego charakterystyka obejmująca wielokrotne przyklejanie i odklejanie wynosi aż 30 minut. Inna zaleta tego systemu to możliwość aplikacji w głębokich przetłoczeniach, czyli tzw. „pełnym trójwymiarze”.

Podczas prezentacji i warsztatów, specjalista wyjaśni wszelkie niuanse, które towarzyszą oklejaniu. Każdy z uczestników miał możliwość pod okiem mistrzów wykonania próbnych, podstawowych aplikacji.

Wiemy, że po takim szkoleniu, którego koszt porównywalny jest z zaledwie kilkoma metrami folii wylewanej uczestnicy będą jeszcze musieli wiele trenować, aby aplikować na wysokim poziomie. Jednakże, mając na uwadze potężną dawkę wiedzy producenta folii i zawodowców można tę drogę skrócić. Przez to zaoszczędzić wiele metrów źle zaaplikowanego winylu. Przekonuje do wzięcia udziału w warsztatach organizator.

Dla osób chcących rozwijać się zawodowo w tym zakresie, rozpoczniemy cykl szkoleń o stopniu zaawansowanym, przeznaczonym dla kilkuosobowych grup uczestników. - dodaje organizator.

Cześć merytoryczna spotkania będzie miała na celu ma przekazanie niezbędnych informacji o procesie produkcji. Omówione zostaną także cechy folii kalandrowanych i wylewanych. Jak i sposoby ich dobierania w zależności od aplikacji. Druga prezentacja w tej części spotkania to omówienie procesu oklejania pojazdów, które podzielone jest na kilka rozdziałów. Zaczynając od wyboru folii, przez przygotowanie projektu i przystosowanie projektu na dany samochód. Dalsze etapy to zatwierdzenie projektu, drukowanie i laminowanie. Ważnym etapem jest przygotowanie samochodu do samej aplikacji. Najważniejszym punktem szkolenia będą oczywiście proces naklejania folii a także sposób jej zdejmowania. Ostatnie etapy zaprezentowane będą we wspomnianej części pokazowej i warsztatowej.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

Dodatkowe informacje:

Dystrybutorem materiałów Ikonos w Polsce jest Atrium Centrum Ploterowe.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764