logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ikonos zaprezentuje materiały na targach Fespa 2011

   22.04.2011, przeczytano 1686 razy
ilustracjastrzałka

Na stoisku E41 w pawilonie A4 targów Fespa 2011 firma Ikonos z Opola zaprezentuje pełną ofertę polskiej produkcji materiałów do druku wielkoformatowego, folii dekoracyjnych i zabezpieczających, w tym kilka nowości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ikonos-zaprezentuje-materialy-na-targach-fespa-2011,12426,artykul.html

Na targach zaprezentowana zostanie Ikonos Profiflex Pro - pierwsza polskiej produkcji folia samoprzylepna PVC, opracowana specjalnie do druku na ploterach solwentowych. Folia ta umożliwiać ma wysokiej jakości, szybki zadruk. Profiflex występuje w wielu wariantach: z powłoką matową lub błyszczącą, z szarym klejem lub transparentnym a także ultra-usuwalnym (Ikonos Wally). Ikonos opracowuje także nowe warianty folii w zależności od potrzeb rynku. Aktualnie linia Profiflex liczy kilkanaście typów folii.

Pojawi się również Ikonos Profiflex Deco - polimerowa folia dekoracyjna grubości 80 μ występująca w dwóch odmianach. Wersja FROSTED (FPT 80+) imituje szkło mrożone, z kolei wersja DUSTED (DPT 80+) nadaje powierzchniom efekt piaskowania. Obie folie rekomendowane są na wszystkie przezroczyste, płaskie powierzchnie, takie jak okna, wystawy sklepowe, witryny meblowe, szklane drzwi, itp. Folie Deco oferowane są w szerokościach 1,05 i 1,27 metra oraz długości nawoju 25 metrów. Ikonos ma także możliwość przygotowania innych długości, w zależności od indywidualnych potrzeb klientów.

Laminaty UV Ikonos Lam-Pro, zabezpieczające wydruki przed działaniem czynników zewnętrznych i mechanicznych, również pojawią się na Fespie. Laminat oferowany jest w szerokościach 1,05 i 1,37 metra, a długość nawoju wynosi 50 metrów. Laminaty Lam-Pro występują w wersji monomerowej i polimerowej.

W ofercie firmy Ikonos znajdują się także powlekane materiały do druku eko, mild i hard-solwentowego oraz UV.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe
www.ikonosmedia.eu

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joanna Ignaczak dołącza do zespołu Communications Publicis Groupe
Joanna Ignaczak, dotychczas Senior PR Manager w Agencji MSL, dołączyła do zespołu Communications Publicis Groupe, obejmując nowo utworzone stanowisko dyrektorki ds. komunikacji wewnętrznej i employer brandingowej całej Grupy.  
Kaufland z kampanią w rytmie disco
Piosenką „Price Fever” rozpoczyna się międzynarodowa kampania sieci Kaufland. Humorystyczny klip w rytmie disco podkreśla szeroki asortyment oraz atrakcyjne ceny produktów dostępnych w sklepach detalisty.
Żabka podjęła współpracę z marką Żywiec w związku z nadchodzącą trasą Męskie Granie. Z tej okazji partnerzy zaskakują innowacyjną kreacją marketingową z udziałem związanego z żywieckim projektem Vito Bambino. W jednym ze spotów reklamowych, który pojawił się w social mediach, Vito śpiewa wspólnie z kasjerką z Żabki fragment piosenki...
Business Accessibility Forum (BAF) to inicjatywa partnerska Fundacji Widzialni, Allegro, Microsoft Polska, Orange Polska i Santander Bank Polska. Forum będzie płaszczyzną do dyskusji i wymiany doświadczeń, aby lepiej odpowiedzieć na zobowiązania wynikające z Europejskiego Aktu o Dostępności.
IABCoffeeTalks to cykl rozmów ekspertów IAB Polska w formie live’ów. Najbliższe spotkania poświęcone będą wybranym zagadnieniom z obszaru digital marketingu opisanym również w najnowszym Raporcie Strategicznym INTERNET 2021/2022, którego premiera miała miejsce 7 czerwca podczas konferencji Forum IAB 2022. Na wydarzenia obowiązuje rejestracja.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764