logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ikonos zaprezentuje materiały na targach Fespa 2011

   22.04.2011, przeczytano 1697 razy
ilustracjastrzałka

Na stoisku E41 w pawilonie A4 targów Fespa 2011 firma Ikonos z Opola zaprezentuje pełną ofertę polskiej produkcji materiałów do druku wielkoformatowego, folii dekoracyjnych i zabezpieczających, w tym kilka nowości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ikonos-zaprezentuje-materialy-na-targach-fespa-2011,12426,artykul.html

Na targach zaprezentowana zostanie Ikonos Profiflex Pro - pierwsza polskiej produkcji folia samoprzylepna PVC, opracowana specjalnie do druku na ploterach solwentowych. Folia ta umożliwiać ma wysokiej jakości, szybki zadruk. Profiflex występuje w wielu wariantach: z powłoką matową lub błyszczącą, z szarym klejem lub transparentnym a także ultra-usuwalnym (Ikonos Wally). Ikonos opracowuje także nowe warianty folii w zależności od potrzeb rynku. Aktualnie linia Profiflex liczy kilkanaście typów folii.

Pojawi się również Ikonos Profiflex Deco - polimerowa folia dekoracyjna grubości 80 μ występująca w dwóch odmianach. Wersja FROSTED (FPT 80+) imituje szkło mrożone, z kolei wersja DUSTED (DPT 80+) nadaje powierzchniom efekt piaskowania. Obie folie rekomendowane są na wszystkie przezroczyste, płaskie powierzchnie, takie jak okna, wystawy sklepowe, witryny meblowe, szklane drzwi, itp. Folie Deco oferowane są w szerokościach 1,05 i 1,27 metra oraz długości nawoju 25 metrów. Ikonos ma także możliwość przygotowania innych długości, w zależności od indywidualnych potrzeb klientów.

Laminaty UV Ikonos Lam-Pro, zabezpieczające wydruki przed działaniem czynników zewnętrznych i mechanicznych, również pojawią się na Fespie. Laminat oferowany jest w szerokościach 1,05 i 1,37 metra, a długość nawoju wynosi 50 metrów. Laminaty Lam-Pro występują w wersji monomerowej i polimerowej.

W ofercie firmy Ikonos znajdują się także powlekane materiały do druku eko, mild i hard-solwentowego oraz UV.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe
www.ikonosmedia.eu

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa kampania marki Calperos
Teva Pharmaceuticals Polska rozpoczęła nową kampanię marki Calperos. Za kreację odpowiada agencja AżTuNagle, za obsługę mediową - Initiative (Mediabrands).
Cybersecurity zyskało wysoki priorytet w wielu firmach. Można to zauważyć w polityce bezpieczeństwa dla sieci wewnętrznej, w wytycznych dotyczących aktualizacji, nowych kampaniach uświadamiających przeciwko phishingowi i polityce użytkowania urządzeń mobilnych.
Zmiany w strukturze Endorfina Events
Systematyczne poszerzanie portfolio klientów oraz dynamiczny rozwój agencji endorfina events zainicjował zmiany strukturalne. W trakcie trzeciego kwartału do dyrektorskiego grona dołączyła Anna Rajewska, jako Client Service Director, a Dagmara Berka-Kochańska awansowała na stanowisko Operations Director. Zespołem kreacji zarządza Agnieszka Widera.
Kampania Garage Sound Masters zakończona sukcesem
24 sierpnia odbył się finał aktywacji Garage Sound Masters 2022, która była częścią kampanii realizowanej przez dentsu Creative dla marki Garage. W konkursie na set DJ-ski lub autorski utwór muzyczny zostało nagrodzonych 36 artystów. Celem akcji było wsparcie początkujących muzyków. W głosowaniu wzięło udział ponad 2 tysiące konsumentów.
T-mobile: Startuje nowa kampania „Planeta Ma Znaczenie”
W ramach nowej inicjatywy „Planeta Ma Znaczenie” operator dołączył do tegorocznej akcji „Sprzątanie świata – Polska” i razem z Fundacją Nasza Ziemia posprzątał dno jeziora Durowskiego, z którego wydobyto aż tonę odpadów! T-Mobile zachęca również do nurkowania w szufladach i wymieniania starych telefonów na nagrody w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764