logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ikonos zaprezentuje nowości na Remadays 2018

  PR 10.01.2018, przeczytano 916 razy
ilustracja

Podczas międzynarodowych targów reklamy REMADAYS, odwiedzający błękitne stoisko IKONOS będą mieli okazje zapoznać się z wieloma nowościami z zakresu materiałów do druku i dekoracji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ikonos-zaprezentuje-nowosci-na-remadays-2018,35068,artykul.html

Na stoisku IKONOS (nr T15 w hali F) można będzie zapoznać się z ofertą polskiego producenta i dystrybutora mediów do druku wielkoformatowego. Co więcej, można będzie przetestować w czasie druku na blisko 20 drukarkach wielkoformatowych wiele rodzimych oraz wyselekcjonowanych materiałów europejskich marek.

Folie samoprzylepne - nowości

Produkowane od lat folie IKONOS oferowane są w Polsce i kilkudziesięciu rynkach zagranicznych. Folie samoprzylepne IKONOS posiadają atest PZH i nie zawierają szkodliwych substancji takich jak kadm, stąd można je stosować w miejscach użyteczności publicznej, szkołach, szpitalach, mieszkaniach, itd.

 „Standardowa” rodzina certyfikowanych folii IKONOS rośnie z każdym miesiącem o kolejne warianty. Ostatnio, producent zaprezentował 2 nowe warianty: GRG i MRG, czyli folie z klejem usuwalnym w kolorze szarym i błyszczącym oraz matowym powleczeniem warstwy drukowalnej. Tym sposobem portfolio folii monomerowych możemy uznać za kompletne.

Kolejną nowością w portfolio IKONOS są folie w technologii Quick-Stick. Nowe materiały charakteryzują się specjalnym nałożeniem kleju na folię. Dzięki gęsto i regularnie ułożonym heksagonom, folia jest niezwykle łatwa w aplikacji i można ją bez problemowo przyklejać z miejsca na miejsce. Łatwość aplikacji będzie doceniana przez mniej doświadczonych aplikatorów i producentów oznakowań, dzięki czemu można bezpiecznie polecić ją początkującym i „zawodowcom”.

Inną nowością będzie folia Ikonos „Tytan”. Jest to samoprzylepna folia dedykowana do druku na ploterach solwentowych, eco-solwentowych, latexowych oraz UV charakteryzująca się specjalnym, ultra mocnym klejem. Dzięki zastosowaniu specjalnej formulacji kleju, „Tytan” jest idealny do aplikacji szczególnie wymagających, np. do powierzchni chropowatych lub powierzchni o niskiej energii powierzchniowej (podłoża na bazie polipropylenu lub polietylenu). Produkt dedykowany do aplikacji wewnętrznych jak również krótkookresowych zastosowań zewnętrznych.

Ciekawą propozycją, która będzie dostępną na stoisku IKONOS będą folie magnetyczne. Są to gotowe folie z podkładem magnetycznym i wierzchnią, drukowalną białą warstwą. Folie te pozwolą w szybki sposób przygotowywać małe i wielkogabarytowe „magnesy” na lodówki, tymczasowe oznakowanie samochodów, gadżety reklamowe, itd.

Materiały dekoracyjne - nowości

Ikonos rozszerzył także produkcję o niedrogą folię polimerową typu Carbon 3D. Folia ta przeznaczona jest do dekoracji wewnętrznych, dekoracji sprzętów i aplikacji samochodowych. Swoje zastosowanie znajdzie także w dekorowaniu elementów wyposażenia wnętrz, sprzętów RTV i AGD. W aplikacjach samochodowych można je stosować z zewnątrz jako alternatywę dla lakieru, celem uatrakcyjnienia całego lub fragmentów samochodu.

Ikonos Carbon to bardzo atrakcyjna cenowo, polimerowa folia PVC o trójwymiarowej strukturze imitującej karbon. Wypukła struktura jest widoczna i wyczuwalna w dotyku. Folia dostępna jest w kolorze czarnym o powłoce matowej. Grubość folii wynosi 150 mikronów i jest ona zabezpieczona przez papier silikonowany. Folia jest odporna na działanie czynników zewnętrznych.

Z kolei inna nowość - Ikonos Smart - to unikalny materiał o efektownej i charakterystycznej strukturze. Jest mocny i trwały a zarazem bardzo estetyczny. Umożliwia druk w najwyższych rozdzielczościach i prędkościach atramentami  ekologicznymi.  Smart znajdzie zastosowanie w dekoratorstwie wewnętrznym.

Media do druku pigmentowego i wodnego

Kolejna nowością z opolskiej fabryki IKONOS będzie nowa rodzina materiałów do zadruku atramentami wodnymi i pigmentowymi.

Wprowadzenie nowej gałęzi produkcyjnej to kolejny kamień milowy w rozwoju polskiej fabryki. Druk na „małych” ploterach czy atramentach wodno-pigmentowy ma się nadal dobrze i Ikonos chce dostarczać tym użytkownikom jakościowe, rodzime materiały. Pierwsze media z rodziny „AQUA” opuściły już fabrykę i zebrały pozytywne opinie ze światowych rynków.

Pierwszymi materiałami z grupy produktów „AQUA” są papier fotograficzny o gramaturze 245 g/m2 i 100-mikronowa samoprzylepna folia matowa.

Atramenty premium

Atramenty UltraVision to nowa linia amerykańskiej i brytyjskiej produkcji atramentów „premium” w ofercie Ikonos. Te atrakcyjne cenowo atramenty proponowane są dla użytkowników ploterów eko-solwentowych, sublimacyjnych, LED, UV i lateksowych różnych marek.

Dobry ploter to tylko połowa sukcesu. Druga stanowią media, takie jak atramenty. To od nich tak naprawdę wiele zależy, czy ploter będzie drukował w szerokim zakresie barwnym, czy wydruk będzie trwały, czy ploter nie będzie ulegał przyspieszonemu zużyciu.

Na rynku można znaleźć dobre atramenty różnych marek. Problem pojawia się wtedy, kiedy dostawca nie jest w stanie zagwarantować płynności dostaw. Jak pokazuje historia ostatnich miesięcy, płynność dostaw może być przerwana z dnia na dzień.

Atramenty UltraVision to nie tylko solidność ich producenta, ale także 25 lat doświadczenia i obecności na polskim rynku dostawców urządzeń i materiałów dla producentów reklamy wielkoformatowej.

Płyty aluminiowe do sublimacji

Kolejną nowością z logo IKONOS będą specjalne płyty aluminiowe do sublimacji. Grafiki przeniesione w tej technologii cechują się spektakularnie szerokim gamutem barw i znajdą zastosowanie w fotografii, wyposażeniu wnętrz galerii, sklepów, salonów, restauracji, hoteli, itd. Oprócz soczystych kolorów drugą ważną cechą jest wyjątkowa trwałość grafiki i odporność na chemikalia. Płyty dostępne są w wielu gotowych rozmiarach i formatkach, również z zaokrąglonymi rogami.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.ikonos.pl

Dodatkowe informacje:

Dystrybutorem polskich materiałów Ikonos jest Atrium Centrum Ploterowe.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764