logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ikonos zaprezentuje polskie materiały na targach FESPA 2017

  PR 27.04.2017, przeczytano 617 razy
ilustracjastrzałka

Polski producent zaprasza na FESPĘ, gdzie zaprezentuje swoje najnowsze produkty na tych największych targach sektora druku wielkoformatowego w Europie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ikonos-zaprezentuje-polskie-materialy-na-targach-fespa-2017,32292,artykul.html

W dniach od 8 do 12 maja Hamburg będzie gościł największe firmy w branży LFP. W hali B5 na stoisku B32 swoje miejsce będzie miał polski IKONOS.

- Już od kilku lat, corocznie wystawiamy swoje produkty na Fespie. Odwiedzający z całego, świata doceniają naszą europejską jakość „premium”, elastyczność i atrakcyjne ceny. W tym roku zaprezentujemy kilka „gorących” materiałów z naszej polskiej fabryki. Oczywiście nie zabraknie żadnego materiału z naszej oferty, a jest ich około 100.

Wśród produktów mających premierę w tym roku, warto zwrócić wagę na 3 z nich.

Premiera: IKONOS LINO, czyli folia o strukturze canvasu

IKONOS Profiflex MRT D160+ LINO to produkowana w fabryce w Opolu, biała, matowa, polimerowa folia PVC z wodnym akrylowym klejem o wysokiej przyczepności początkowej. Dzięki specjalnej strukturze imitującej płótno CANVAS, idealne nadaje się do zastosowań wewnętrznych takich jak tapety samoprzylepna, obrazy, okładziny, dekoracje. Wysokiej jakości papier podkładowy typu PCK gwarantuje idealną płaskość materiału podczas druku.

Premiera: IKONOS WALL & FLOOR, czyli folia na ścianę i podłogę

Folia IKONOS Wall & Floor WF200 dedykowana jest do zastosowania podłogowego, lecz można ją również wykorzystać na pionowych powierzchniach, co czyni ją doskonałym materiałem reklamowym. Główną charakterystyką folii Wall&Floor WF 200 jest wysoka odporność na ścieranie, wodę i detergenty.

IKONOS Wall&Floor WF200 jest monomerową, białą, matową folią PCV z akrylowym klejem charakteryzującym się dużą lepkością. Dzięki specjalnej strukturze antypoślizgowej folię WF200 można stosować na podłogach bezpośrednio po zadrukowaniu, bez konieczności dodatkowego laminowania. Folia produkowane jest w grubości 200 mikronów i rozmiarze 1.37 x 30 m.

Premiera: IKONOS DECO ART, czyli gotowe wzory na szkło

Seria IKONOS Profiflex Deco ART jest rodziną 8 materiałów samoprzylepnych dedykowanych do dekoracji szkła, bazujących na foliach PET. Zawiera wyłącznie ekologiczne materiały „PVC Free”, dzięki czemu jest idealnym rozwiązaniem do wewnętrznych zastosowań długoterminowych.

Folie Deco Art charakteryzują się ciekawym i eleganckim wzornictwem opartym na powtarzalnych liniach, kwadratach lub kropkach. Występują one dodatkowo w różnych wariantach kolorystycznych: jasno srebrnym, ciemno srebrnym i białym.

Najczęściej do dekoracji szyb i przeszkleń stosuje się folie z efektem mrożonego szkła, które zresztą Ikonos od wielu lat produkuje. Najczęstszym zastosowaniem tych folii, jest wycinanie różnego rodzaju pasów czy też powielanych kształtów, mających na celu wprowadzenie efektu znanego z folii One Way Vision. Nowe folie Ikonos Deco Art mają już gotowe, zaproponowane wzory, naniesione na bezbarwną folię samoprzylepną. Żadnego wycinania, obierania, przenoszenia. Wystarczy przykleić i gotowe.

Dzięki zastosowaniu ultra-transparentnego kleju, seria Ikonos Deco ART nadaje się do wymagających aplikacji, takich jak: szklane ściany, witryny, przeszklenia w kuchniach i łazienkach, okna.  Szeroka gama kolorów i wzorów stwarza interesujące i unikatowe możliwości dekoracyjne w hotelach, biurach, szpitalach czy też mieszkaniach.

Folie Profiflex Deco Art bazują na folii o grubości 38 mikronów. Długość materiału w nawoju wynosi 30 metrów. Ikonos na początek wprowadził osiem wzorów.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764