logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ikonos: Prezentacje, warsztaty i inspiracje na Festiwalu Druku

  PR 25.09.2018, przeczytano 1048 razy
ilustracjastrzałka

Podczas wrześniowego Festiwalu Druku, dużym zainteresowaniem cieszyły się warsztaty i prezentacje nowych produktów na stoisku fabryki materiałów samoprzylepnych i powlekanych IKONOS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ikonos%3A-prezentacje%2C-warsztaty-i-inspiracje-na-festiwalu-druku,379486,artykul.html

Na stoisku E2 w hali 3 warszawskiego EXPO XXI, podczas wrześniowych targów polski producent i dystrybutor mediów do druku wielkoformatowego i dekoracji przygotował ciekawe prezentacje. Uczestnicy mogli wziąć udział (bez rejestracji) w kilku warsztatach a także zapoznać się z licznymi nowościami.

Przygotowaliśmy m.in. kilka bloków warsztatowych i pokazowych. Odwiedzający nasze stoisko, dzięki warsztatom mogli podnieść swoje umiejętności aplikacyjne jak i mogli znaleźć ciekawe pomysły na zastosowanie w biznesie. Aplikowaliśmy na meblach, witrynach, ścianach, samochodach i koszulkach!

Złoty Medal i warsztaty aplikacji na koszulkach

Jedną z targowych „gwiazd” i nie jest to słowo na wyrost, był papier IKONOS T-SHIRT do dekoracji koszulek i odzieży, który to został nagrodzony Złotym Medalem tych targów. Dzięki niemu, za pomocą zwykłej drukarki biurkowej i domowego żelazka można rozkręcić całkiem dochodowy biznes. Ryzyko i koszt inwestycji, praktycznie żadne!

Na warsztatach do dekoracji koszulek wykorzystaliśmy nagrodzony papier IKONOS T-SHIRT, przeznaczony do zadruku za pomocą "zwykłej" drukarki atramentowej. Za pomocą prasy lub… żelazka, można przenieść grafikę na koszulkę, bluzę, czapkę lub inne materiały bawełniane. Papier zapewnia doskonałe, kolorowe, ostre obrazy na białym oraz ciemnym tle. Kolor pozostaje taki sam po wielokrotnym praniu. Papier oferowany jest w formacie kartek A4 w opakowaniach po 10 lub 50 sztuk. Za jego pomocą w warunkach domowych można oznakować wyjątkową koszulkę. Przy kreatywnym pomyśle można sprzedawać takie produkty sprzedawać z wysoką marżą.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Warsztaty aplikacji tapet

Fototapety do zadruku cyfrowego, dają bardzo duże możliwości indywidualnej aranżacji wnętrz. Ciekawie zadrukowane i prawidłowo „położone” fototapety znajdą swoje miejsce w pomieszczeniach biurowych, na stoiskach targowych, w barach i klubach, hotelach, sklepach, restauracjach i wielu innych miejscach. Na targach można było zobaczyć jak to się robi.

Polskiej produkcji tapety IKONOS serii WMT posiadają atest higieniczny PZH, pozwalający na ich stosowanie w miejscach użyteczności publicznej, ośrodkach zdrowia, itd. Te impregnowane, jednostronnie powlekane tapeta typu „non-woven”, charakteryzują się wysokim nasyceniem kolorów oraz wyjątkową łatwością zadruku w wielu technologiach druku, m.in. żywicznej.

Warsztaty oklejania mebli

Targowej publiczności Festiwalu Druku zaprezentowaliśmy warsztaty, które cieszyły się dużą popularnością w ostatnich miesiącach. Dzięki nim uczestnicy mogli podnieść swoje umiejętności aplikacyjne. Mamy nadzieję, że zainspirowaliśmy także ciekawym pomysłem na zastosowanie w biznesie.

Do dekoracji meblowych stosowaliśmy produkowanye w Opolu folie IKONOS, m.in. materiał o symbolu MRT D160+ LINO. Jest to biała, matowa, polimerowa folia PVC z wodnym akrylowym klejem o wysokiej przyczepności początkowej. Dzięki specjalnej strukturze imitującej płótno CANVAS, idealne nadaje się do zastosowań wewnętrznych takich jak tapety samoprzylepne, obrazy, okładziny, dekoracje.

Warsztaty aplikacji na szkle

Nie mniej ciekawe były aplikacje okienne, na szkle kuchennym i innych nośnikach przezroczystych jak np. plexi. Jednym z prezentowanych materiałów była nowość w ofercie polskiego producenta – dekoracyjne folie PET z gotowymi wzorami – Ikonos Profiflex Deco Art.

Ikonos Profiflex Deco ART to rodzina materiałów samoprzylepnych, dedykowanych do dekoracji szkła bazujących na foliach PET. Ta linia produktów zawiera wyłącznie materiały „PVC Free”, dzięki czemu jest idealnym rozwiązaniem do wewnętrznych zastosowań długoterminowych.

Wszystkie materiały charakteryzują się ciekawym i eleganckim wzornictwem opartym na liniach (seria LINEA), kwadratach (seria QUADRO) lub kropkach (seria PUNTO) w różnych wariantach kolorystycznych: jasno srebrnym, ciemno srebrnym i białym.

Wzory te często są spotykane w przestrzeniach publicznych. W tradycyjny sposób, aplikuje się je uprzednio wycinając wzór. Ta metoda jest dosyć pracochłonna. Folie z gotowymi wzorami rozwiązują ten problem, gdyż wystarczy je po prostu przykleić!

Dzięki zastosowaniu ultra-transparentnego kleju, seria Deco ART idealnie nadaje się do wymagających aplikacji, takich jak: szklane ściany, kuchnie, wyklejanie powinno być wykonane metodą „na mokro”.

Prezentacje aplikacji samochodowych

Ikonos i Atrium od 10 lat prowadzą cykl szkoleń z „car wrappingu”. Co kilka miesięcy do Opola przyjeżdża kilkadziesiąt osób na warsztaty „Aplikacje samochodowe od A do Z”. Łącznie udział wzięło już ponad tysiąc uczestników. Na Festiwalu Druku, ponownie pokazaliśmy umiejętności naszych aplikatorów.

Prezentacje poprowadził jeden z czołowych polskich aplikatorów, na co dzień korzystający z folii wylewanej IKONOS / GRAFITYP. Zestaw ten jest ceniony rynku, za długi czas pozycjonowania i dedykowany jest zarówno dla początkujących jak i profesjonalistów. Jego charakterystyka obejmująca wielokrotne przyklejanie i odklejanie wynosi aż 30-45 minut. Inna zaleta tego systemu to możliwość aplikacji w głębokich przetłoczeniach, czyli tzw. „pełnym trójwymiarze”.

Inspiracje i nowości z fabryki IKONOS

Na stoisku IKONOS oprócz warsztatów i pokazów, oczywiście można było zapoznać się z ofertą produktową polskiego producenta. Na odwiedzających czekali eksperci IKONOS, a także blisko 20 urządzeń wielkoformatowych, na których można było zobaczyć proces ich zadruku w kilku technologiach.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe / Ikonos

www.ikonos.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka kosmetyczna Oriflame rozpoczęła swoją pierwszą kampanię na platformie Twitch, w ramach komunikacji nowej platformy wizerunkowej „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma polskimi streamerami, Oriflame zachęca młodych, aktywnych graczy do odkrywania swoich szczęśliwych miejsc. Za wejście marki Oriflame do świata gamingu i realizację kampanii na platformie...
Polpharma Metafen - nowa kampania digitalowa
Polpharma stawia na nową komunikację marki Metafen skierowaną do młodych odbiorców.
Social media marki Monster Munch pod opieką Hand Made
Agencja wygrała przetarg na obsługę mediów społecznościowych marki Monster Munch, należącej do Lorenz.
Błaszczykowski i Bilska w kampanii mPay
Wystartowała najnowsza kampania aplikacji finansowej mPay pn. „Płatności Fair-Play”, której twarzą został były kapitan reprezentacji Polski, a obecnie biznesmen i inwestor Jakub Błaszczykowski. Swojego wizerunku w warstwie edukacyjnej udzieliła Miss Polonia Ziemi Częstochowskiej – Milena Bilska. To ważna część długofalowej strategii wizerunkowej marki...
Bossa Nova Events na 70-lecie Grupy Raja
17 kwietnia 2024 roku Grupa RAJA, europejski lider w sprzedaży opakowań, świętowała 70-lecie swojego istnienia. Hasłem przewodnim tego wydarzenia było „70 Golden Years of RAJA”. Motyw przewodni i wszystkie elementy koncepcji zostały oparte na kolorach przewodnich jubileuszu, podkreślając wyjątkowość i bogatą historię marki. Koncepcja eventu została stworzona przez Bossa...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764