logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ikons Super Baner – super mocny, super lekki, super eko

  PR 11.12.2019, przeczytano 1403 razy
ilustracjastrzałka

Problemy z reklamacjami dotyczącymi porwanych banerów, problemy z utylizacją składów zużytych wydruków, problemy z dźwiganiem ciężkich nawojów jak i samych wydruków podczas instalacji. Wszyscy „reklamiarze” znają te bolączki. Ale jest rozwiązanie…


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ikons-super-baner-%E2%80%93-super-mocny%2C-super-lekki%2C-super-eko,385055,artykul.html

Na rynek trafił właśnie rewolucyjny pod wieloma względami IKONOS Super Baner.

- IKONOS Super Baner to ultra lekki i mocny materiał, mocniejsze od najmocniejszych banerów! - mówi Paweł Stania z działu marketingu dystrybutora.

Super mocny i lekki baner (140 g/m2)

Ikonos Super Baner to baner do zadruku cyfrowego o gramaturze, uwaga… 140 gram/m2! To 3-4 razy mniej niż klasyczne banery, a dodatkowo materiał jest bardzo wytrzymały. Dzięki wysokiej wytrzymałości można go stosować na tablicach reklamowych, billboardach, płotach, konstrukcjach banerowych bez obaw, że przy mocniejszym podmuchu ulegnie porwaniu.

- Wyobraźmy sobie sytuację praktyczne. Np. wniesienie sporego wydruku na stok narciarski lub w inne trudno dostępne miejsce. Klasyczny, około 500-gramowy baner jest kłopotliwy w noszeniu z uwagi na duży ciężar właściwy. Ten problem jest 3-4 razy mniejszy, kiedy użyjemy Super Banera Ikonos. Prawda, że działa to na wyobraźnię… i kręgosłup?

Ikonos Super Baner oferowany jest w różnych szerokościach, w tym z najpopularniejszym 3.20 m włącznie.

- Drugim przykładem „z życia wziętym”, przy którym docenimy niską gramaturę banera jest montaż na konstrukcjach. Lżejszy baner oznacza możliwość zastosowania lżejszych konstrukcji. To przekłada się na wymierne korzyści finansowe. O bezpieczeństwie samego aplikatora nawet nie trzeba przekonywać. Kolejne oszczędności odnajdziemy podczas transportowania takich materiałów. Jak wiemy koszty transportu są istotnym czynnikiem wszelkich działań biznesowych. Lżejszy materiał to niższy koszt. Kolejny plus dla lekkiego Super Banera. - mówi Paweł Stania z Atrium.

Super ekologiczny baner

Klasyczne banery wykonane są z PVC. W przypadku Super Banera wygląda to inaczej, gdyż wykonany jest z PE, co jest potwierdzone stosowną deklaracją REACH. Oznacza to, że materiały te łatwo poddają się recyklingowi.

- Łatwy recykling Super Banera to kolejna oszczędność, nie tylko finansowa, ale także globalna dla środowiska. Składy banerów, które zalegają na magazynach to wymierne koszty, gdyż zużywają powierzchnię magazynową, narażają na kary w momencie nieprawidłowej utylizacji, przykłady można mnożyć. Takich problemów nie ma z Super Banerem Ikonos wykonanym z PE.

W tym miejscu należy wspomnieć, że Super Baner można zadrukować w ekologicznej technologii LED / UV.

- Było by nieporozumieniem, jeżeli w przypadku tak pro-ekologicznego rozwiązania stosować atramenty solwentowe. W przypadku Super Banera IKONOS mówimy tylko i wyłącznie o „zielonej” technologii LED-UV. Warto także zauważyć, że niska gramatura przekłada się na większe nawoje. Dla wymagających producentów, proponujemy jumbo-role. Standardowo są to role 100 metrowe, czyli 2 razy dłuższe niż klasyczne banery. Takie dłuższe nawoje to kolejne korzyści wynikające z ich użytkowania. - tłumaczy Paweł Stania z Atrium Centrum Ploterowe.

Świat rezygnuje z PVC

Na świecie największe korporacje i reklamodawcy masowo rezygnują ze stosowania PVC w swoich produktach czy zlecanych reklamach. Wg badań, 60% z nich preferuje odpowiedzialnych i ekologicznych partnerów biznesowych.

Dyrektor generalny firmy Walmart, Lee Scott, poinstruował dostawców, aby znaleźli alternatywne materiały zastępujące PVC:

- Jako największa światowa korporacja, jeśli powiemy „NIE” dla PVC, to znajdziemy drogę!

David Bolton i Tara Luckman w „Tesco –najlepsze praktyki” instruują:

- Stosowanie PVC w Tesco jest odradzane tam, gdzie jest to możliwe i stosowane tylko wtedy, gdy nie istnieje odpowiednia alternatywa

Ikea w swoim podejściu do zarządzania chemikaliami mówi:

- IKEA nieustannie pracuje z chemikaliami i stara się stopniowo wycofać z użycia wątpliwe substancje. IKEA wprowadziła […] dobrowolny zakaz stosowania PVC, oprócz kabli i bromowanych środków zmniejszających palność w meblach

Czarne na białym

Można sobie zadać pytanie gdzie leży haczyk. No właśnie nigdzie. Badając parametry techniczne mówimy o materiale z wykończeniem matowym, jasnym kolorem białym na froncie i atrakcyjnym czarnym tyłem. Mówimy także o minimalnym indeksie bieli równym 85, ze współczynnikiem Delta E na poziomie 1.5, miękkością porównywalną z PVC, łatwością zgrzewania, odpornością na rozdarcie, przekłucie, gniecenie i UV.

- Korzyści finansowe, ekologiczne, ekonomiczne ze stosowania Super Banera IKONOS są bezdyskusyjne. Jako wartość dodaną dla firm produkujących reklamy z wykorzystaniem tego nośnika otrzymujemy lepsze pozycjonowanie naszej marki jako firmy zaangażowanej społecznie, możliwość stosowania wyższych cen i marż przy obniżaniu kosztów, możliwość odróżnienia się od konkurencji, dostęp do nowych rynków i nowych klientów, pozytywne i ekologiczne zmiany. - kwituje na koniec Paweł Stania z Atrium.

ilustracjastrzałka

IKONOS Super Baner dostępny jest już w sprzedaży w Atrium Centrum Ploterowe / Ikonos.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Huawei wzmacnia dział marketingu
Zmiany w warszawskim biurze Huawei. Dorocie N. Haller została powierzona dodatkowa rola. W międzynarodowych strukturach Huawei została powołana na stanowisko VP Marketing na Region Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich. Do jej działu w Polsce dołączają trzy nowe, doświadczone osoby, które wzmocnią zespół w obszarze PRu.
Ikea: „Odkryj dom na nowo”
IKEA od lat pasjonuje się życiem w domu, dlatego chętnie odwiedza ludzi w ich mieszkaniach zlokalizowanych na całym świecie. Marka chce przy tym poznać zwyczaje oraz odmienne potrzeby mieszkańców i jak najlepiej na nie odpowiadać. W ten sposób powstała seria filmów „Life at Home Stories”, które wykorzystane zostały na festiwalach, m.in. Milan...
W całej Polsce dzieci uczyły się jak dbać o domowe ogródki
Pierwsza edycja #ZDROWOROSNA, marki W. Legutko właśnie dobiega końca. Liczby mówią za siebie - wydarzenie, w którym wzięło udział ponad 153 tys. dzieci z całej Polski, 5100 grup i klas oraz 1360 zgłoszonych placówek nie mogło przejść bez echa.
Nadmorskie Suweniry
Pamiątki z wakacji nad morzem w wydaniu jednego z najbardziej uznanych polskich projektantów będzie można oglądać w lipcu w siedzibie Stowarzyszenia Traffic Design. Wernisaż „Nadmorskich suwenirów” Jakuba Stępnia odbędzie się w najbliższy czwartek 30 czerwca o godz. 19 przy ul. Żeromskiego 36 w Gdyni.
Hisense wyróżnia piłkarki poprzez kampanię #Rememberthename
W ciągu ostatniego roku zainteresowanie kibiców piłką nożną kobiet na całym świecie zdecydowanie wzrosło. Będąc honorowym partnerem UEFA Women’s EURO 2022, firma Hisense pragnie przyczynić się do zasadniczego wzrostu i profesjonalizacji kobiecej piłki nożnej, inspirować i wspierać zawodniczki oraz kibiców, którzy z entuzjazmem podchodzą do tego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764