logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ikony wzornictwa: Patterns of Europe | Wzory Europy

   04.11.2015, przeczytano 535 razy

Chcemy inspirować i dostarczać branżowej wiedzy tym, którzy pragną z pasji i talentów artystycznych uczynić swój zawód oraz prezentować doświadczenia osób, które tę trudną drogę już przeszły.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ikony-wzornictwa%3A-patterns-of-europe-%7C-wzory-europy,26463,artykul.html

Przed rokiem, podczas pierwszej edycji projektu, skupiliśmy się przede wszystkim na lokalności w projektowaniu oraz szukaniu inspiracji w kulturze ludowej i wzornictwie tradycyjnym. Tegoroczną odsłonę planujemy jako cykl unikatowych pokazów filmowych, wykładów i warsztatów związanych już sensu stricto z aspektami produkcji przemysłowej i biznesowymi.

Podczas kolejnych spotkań można będzie zgłębiać tajniki wzornictwa przemysłowego jako dziedziny stojącej w permanentnym rozkroku pomiędzy naukami humanistycznymi, sztuką i wiedzą techniczną, spotkać wyjątkowych ludzi, którzy decydują o tym jak wygląda świat otaczających nas przedmiotów, zgłębić historie i drogę na szczyt najważniejszych światowych projektantów oraz poznawać ludzi z branży i uczestniczyć w wielu interesujących dyskusjach. Nie zabraknie też okazji do wspólnego projektowania i zdobywania zupełnie nowych doświadczeń pod okiem tych, których projekty szczęśliwie pokonały drogę od pomysłu, przez prototyp, aż do hali produkcyjnej.

Program Patterns Of Europe 2015:

  • 6 listopada (piątek) 2015, godz. 17:00-20:00 - „Pomiędzy produkcją, konsumpcją, a kulturą” – wprowadzenie do tematyki wzornictwa przemysłowego – pokaz filmu „Objectified” oraz wykład prof. Wojciecha Wybieralskiego, pt. „Polskie wzornictwo po roku 1989″.
  • 7 listopada (sobota) 2015, godz. 11:00-14:00 – Ogólne wprowadzenie do wiedzy o wzornictwie przemysłowym oraz spotkanie dyskusyjne poświęcone praktyce uprawiania zawodu projektanta wzornictwa – prezentacja prof. Wojciecha Wybieralskiego.
  • 14 listopada (sobota) 2015, godz. 17:00-19:30 - „Jak uwalniać produkt od stereotypowych rozwiązań i wnosić nowatorskie myślenie” – o myśleniu projektowym w praktyce. Pokaz filmu Design&Thinking i spotkanie z założycielkami studia Beza Projekt.
  • 26 listopada (czwartek) 2015, godz. 17:00-20:00 - „Design – winny czy niewinny?” – dlaczego nie porozmawiać o gustach. Pokaz filmu „Iris” oraz spotkanie z Marcinem Wichą, autorem książki „Jak przestałem kochać design”.


Wstęp bezpłatny, na wszystkie spotkania obowiązują zapisy.

6-26 listopada 2015
Warsztaty Kultury, ul. Grodzka 5a, Lublin

Więcej informacji, zapisy: http://www.warsztatykultury.pl/patterns-of-europe-2015/

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764