logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ile gospodarstw domowych korzysta z Samsung Smart TV?

  PR 09.07.2020, przeczytano 340 razy
ilustracja

Liczba wykorzystywanych telewizorów wzrosła w pierwszej połowie 2020 roku o ponad 25 procent w stosunku do tego samego okresu w 2019 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ile-gospodarstw-domowych-korzysta-z-samsung-smart-tv,387721,artykul.html

Globalna dominacja inteligentnych telewizorów jest faktem. Jak wynika z danych firmy badawczej Omdia1 – 8 na 10 sprzedawanych na świecie telewizorów to modele Smart TV. Co więcej dane pokazują także, że udział inteligentnych telewizorów w całkowitej sprzedaży telewizorów wzrósł z 68,3 procent w pierwszym kwartale 2018 r. do 81,2 procent w pierwszym kwartale 2020 r. Dla firmy Samsung, która w tym zestawieniu znalazła się na pierwszym miejscu, wskaźnik ten wynosi aż 93 proc.

Polacy stawiają na Smart TV

W pierwszej połowie 2020 roku Polacy kupili ćwierć miliona telewizorów Samsung i aż 95 procent z nich to modele Smart TV.

Na rodzimym rynku Samsung Smart TV stale zyskuje aktywnych użytkowników. Rok 2020 jest pod tym względem wręcz rekordowy ze wzrostem na poziomie ponad 25 proc. (w porównaniu rok do roku).

- Ostatnie miesiące to dla większości z nas czas spędzony głównie w domu. Szukając rozrywki i atrakcyjnych filmów, gier czy koncertów, chętniej odkrywaliśmy nowe możliwości swoich telewizorów Smart TV, co odzwierciedla wzrost liczby aktywnych użytkowników. W Samsung Smart TV znajdujemy najbardziej popularne aplikacje VOD, zarówno polskie, jak zagraniczne, które wraz z atrakcyjną ofertą, zawsze są pod ręką. Nie musimy czekać do wieczora, aby obejrzeć kolejny odcinek ulubionego serialu, zaplanowany w ramówce. Zobaczymy go wtedy, gdy chcemy. To inteligentne urządzenia zapewniające komfort, do którego szybko się przyzwyczajamy – mówi Grzegorz Stanisz, Szef działu RTV w Samsung Electronics Polska.

Dziś fakt, że oglądamy to, co i kiedy chcemy, wydaje się czymś całkowicie naturalnym. Telewizory Smart TV, czyli w uproszczeniu modele podłączone do Internetu, całkowicie zmieniły sposób, w jaki konsumujemy treści. A stało się to w ciągu zaledwie dekady.

Teraz sami tworzymy ramówkę, wykorzystując treści z serwisów VOD. Oglądamy filmy nagrane smartfonem, powstałe na drugim końcu świata czy na sąsiednim podwórku za pośrednictwem YouTube czy Vimeo. Gramy na konsoli i odtwarzamy filmy z dysku. I coraz powszechniej uczymy się korzystać z tych komfortowych możliwości. W nowych telewizorach QLED i Crystal UHD możemy oglądać mecz lub grać na konsoli i jednocześnie komentować w mediach społecznościowych zagrania zawodników, dzięki funkcji Multi View.

- Tym, co dodatkowo potwierdza ważną rolę tego największego domowego ekranu jest to, że obecnie częściej dyskutujemy o filmach i serialach, które mają premierę w serwisach VOD niż o tych, które oglądamy w kinie czy telewizji – dodaje Stanisz. - Oczekiwanie na ostatni odcinek finałowego sezonu potrafi przeistoczyć się w komentowane szeroko zjawisko kulturowe. To pokazuje, jak na przestrzeni lat zmieniała się rola telewizora i sposób konsumpcji treści.

Jeśli w czasie wakacji zostajemy w domu to mamy do dyspozycji największe na świecie kino. W zasięgu pilota znajdziemy tysiące filmów, seriali czy tworzonych na całym świecie za pomocą kamery czy telefonu relacji z koncertów muzycznych oraz transmisji sportowych. Wystarczy duży ekran telewizora Samsung Smart TV, dostęp do Internetu i można rozsiąść się wygodnie w fotelu.

Źródło: Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.

www.samsung.com/pl

Dodatkowe informacje:

[1] Źródło: Według danych firmy badawczej Omdia. Portal Business Korea, publikacja z dnia 29.06.2020 r.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

WP Pilot rusza z kampanią wizerunkową
Hasłem przewodnim jesiennej kampanii wizerunkowej platformy do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online jest „WP Pilot – Nowy sposób na telewizję bez kabla”. W centrum działań promocyjnych jest spot wideo z udziałem brand hero marki, różowego pączka.
Od dwóch dekad Bankier.pl systematycznie zwiększa grono odbiorców oraz umacnia rynkową pozycję. Obecnie co miesiąc gromadzi średnio 3 miliony użytkowników, którzy generują ponad 80 milionów odsłon. Z okazji jubileuszu zyskał nowy layout strony głównej.
Gazeta.pl po raz kolejny wspiera akcję „Adoptuj Pszczołę”
Już jutro, 18 września br. strona główna Gazeta.pl opanowana zostanie przez pszczoły i trzmiele. W tym roku dołączą do nich także motyle, bo - jak zwraca uwagę Greenpeace Polska - zmniejsza się ich populacja. Gazeta.pl została głównym patronem medialnym akcji „Adoptuj Pszczołę”. Redakcja serwisu już po raz 6. angażuje się w inicjatywę Fundacji...
Agencja Melonet w Top20 stron traktujących o marketingu według Senuto
We wrześniu została wydana druga edycja raportu „TOP100 najlepiej widocznych serwisów marketingowych w Google” od Senuto – dostawcy wiodących aplikacji wspomagających działania SEO w sieci. Jego pierwsze wydanie pojawiło się w kwietniu 2019 roku ciesząc się zainteresowaniem w branży, stąd odsłona na rok 2020.
Pierwsze badanie polskich użytkowników Pinteresta
Pinterest coraz mocniej otwiera się na e-commerce w Polsce. Rośnie więc potrzeba poznania użytkowników tego medium. Jacy są polscy Pinnersi? Czy platforma ma potencjał sprzedażowy? Open Mobi przedstawia wnioski z przeprowadzonego niedawno badania.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764