logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Ile wart jest dobry design

  PR 29.04.2022, przeczytano 429 razy
ilustracjastrzałka

Projekt stoiska sięgający elementów natury powstałych 250 mln lat temu, geometrii i kolorów. Połączenie tych wariacji zaowocowało stworzeniem ponad 200 m2 przestrzeni stoiska polskiej marki na targach KBIS 2022 w USA, która przyciągnęła tłumy zwiedzających.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ile-wart-jest-dobry-design,395683,artykul.html

Polskie firmy coraz częściej wykorzystują potencjał oraz możliwości biznesowe dalekiego dla nas rynku targowego w USA - pomimo ogromnego wyzwania logistycznego, finansowego i organizacyjnego związanego z całym wydarzeniem.

Jedną z nich jest marka Marmite, która już po raz piąty zaprezentowała się na tych targach, przygotowując po raz pierwszy ekspozycję dwóch marek - biznesowej Marmite oraz konsumenckiej marki premium Acquabella. Za projekt i realizację stoiska odpowiada biuro projektowe Smart Design Expo.

ilustracjastrzałka

Ewolucja drogą do świadomej rewolucji

Idea stoiska Marmite nawiązuje do technologii Mineral Composite - materiału, z którego powstają produkty marki - jest to połączenie dolomitu i elastycznej żywicy.

Smart Design Expo stworzyło metaforę potężnej skały, zamieniając złoża dolomitowe na wysokie bryły stoiska i pokazując potęgę natury, z jakiej wywodzi się materiał, z którego powstają wanny, brodziki i umywalki.

ilustracjastrzałka

- Tegoroczne stoisko KBIS idealnie wpasowuje się w naszą stylistykę, wyraziste linie, ale jednocześnie subtelne kształty całej aranżacji podkreślają design i piękno naszych produktów. Taka zabudowa inspiruje odwiedzających nas na targach gości, tworząc neutralne i eleganckie wnętrze - mówi Marcin Sędziak, marketing director w Marmite.

Podczas tworzenia projektu i konceptu stoiska uwaga została skupiona właśnie na dolomicie, aby pokazać jak skała, która powstała miliony lat temu, zmienia się i ewoluuje na naszych oczach, tworząc w efekcie funkcjonalny produkt, którego człowiek używa na co dzień.

ilustracjastrzałka

Piękno i funkcjonalność u podstaw założeń projektowych

Stoisko musiało spełniać ważny warunek - jednocześnie spajać i rozróżniać dwie marki. Scalenie obu marek odbyło się przy pomocy kształtów, brył i architektury, zaś rozróżnienie ich dzięki użyciu dopasowanych do kolorów brandu Marmite i Acquabella.

Stoisko zostało osadzone w najnowszych trendach - geometrycznych formach. Śledzenie i podążanie za tym, co jest aktualnie modne, a nawet przewidywanie trendów, jest zadaniem każdej marki prezentującej produkty i nowości na ważnych dla branży imprezach targowych. Marmite i Acquabella od zawsze oferują najnowszy design produktów.

ilustracjastrzałka

- Geometria kształtów wprowadza nas w odrealniony, futurystyczny świat. Ten zabieg ma na celu oderwać zwiedzających od rzeczywistości i pozwolić skupić się w pełni na prezentowanym produkcie - mówi Marzena Michalska, dyrektor artystyczna i architekt w Smart Design Expo.

Tak zaprojektowana architektura stoiska budzi w zwiedzających, wystawcach i organizatorach targów zaufanie, urzeczywistnia to, co widzimy i powoduje, że chcemy sprawdzić, wejść, zobaczyć, dotknąć i porozmawiać. Od samego początku wierzymy, że to co spotka nas w środku - nie zawiedzie.

ilustracjastrzałka

Źródło: Smart Design Expo

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

No to w końcu ile jest wart ten dobry design? bo chyba ktoś zapomniał napisać...

avatar użytkownika
,

Jak by autor wiedział, to by nie pytał. Pewnie liczył, że podpowiesz...  

,

Może więc powinien zadać takie pytanie...  

avatar użytkownika
,

Może.  

Najnowsze w tym dziale

Kreowanie pozytywnego doświadczenia zakupowego powinno być kluczem dla każdego właściciela e-sklepu. Jak o to zadbać? Znaczącą zmianą będzie personalizacja wiadomości otrzymywanych po złożeniu zamówienia przez konsumenta. Badania pokazują, że maile statusowe są jednymi z najczęściej otwieranych wiadomości i są użytecznym narzędziem do budowania relacji na linii...
3 wyzwania copywritingu
Mogłoby się wydawać, że copywriting jest jedną z łatwiejszych umiejętności: wystarczy „lekkie pióro” i dobry research. Tymczasem dzisiejsza rzeczywistość sprawia, że trudno jest przebić się z komunikatem przez nadmiar informacji. Jak zatem nauczyć się skutecznie pisać?
Porzucane koszyki, klienci, którzy nie wracają do sklepu albo konsumenci, którzy tracą cierpliwość, bo nie mogą w prosty sposób namierzyć na stronie towaru. Przyczyna takich fatalnych zdarzeń jest jedna – źle działająca wyszukiwarka produktów. W e-commerce to błąd częstszy niż można się spodziewać.
Pozycjonowanie stron WWW - na czym polega?
Pozycjonowanie strony WWW to sposób na znalezienie się wyżej w wynikach wyszukiwania Google i dotarcie do nowych potencjalnych klientów. Dowiedz się, na czym polega pozycjonowanie stron WWW, z jakich elementów się składa oraz ile trwa taki proces. Warto, bo ta inwestycja naprawdę się opłaca.
Marka Mentos w gamingu
Marki nieendemiczne, głównie z sektora FMCG, coraz częściej wykorzystują aktywności gamingowe, by dotrzeć do szerokiej i zróżnicowanej demograficznie grupy odbiorców, która wykazuje określone nawyki zakupowe i zachowania. Działania wizerunkowe i prosprzedażowe w obrębie tego passion pointu zazwyczaj przekładają się na konkretne wyniki, które...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764