logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ile za ile? Nowa kreacja kampanii sprzedażowej Kasy Stefczyka

  PR 03.11.2015, przeczytano 531 razy
ilustracja

2 listopada 2015 r. rozpoczęła się emisja nowej odsłony kampanii produktowej pożyczki „Ile za ile?” dostępnej w Kasie Stefczyka. Opiera się ona na 20-sekundowym spocie TV, emitowanym w kanałach TVP i Polsatu oraz kanałach pakietu PTV Mix Mux (TV Puls, TVN7, TTV i PULS 2). Ponadto kampanię wspiera 30-sekundowy spot radiowy (emisja w pakiecie RMF3D), reklama w prasie ogólnopolskiej oraz Internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ile-za-ile-nowa-kreacja-kampanii-sprzedazowej-kasy-stefczyka,26436,artykul.html

To kolejna kreacja kampanii pożyczkowej Kasy Stefczyka „Ile za ile?”. Tym razem widzimy znaną już z wcześniejszych odsłon promocji pożyczki bohaterkę, która wraz z mężem rozwiązuje zadanie domowe dziecka. Okazuje się, że rozwiązaniem jest hasło kampanii.

Nowa odsłona kampanii „Ile za ile?” została przygotowana dla Kasy Stefczyka przez agencję Apella SA, która, podobnie jak w przypadku wcześniejszych kreacji, opracowała koncepcję przekazu, kreację, grafikę, scenariusz spotu, opracowanie materiału na potrzeby Internetu oraz planowanie i zakup mediów. Ponadto Apella nadzorowała produkcję spotu oraz zleciła druk poligrafii.

Źródło: Apella SA

www.apella.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764