2 listopada 2015 r. rozpoczęła się emisja nowej odsłony kampanii produktowej pożyczki „Ile za ile?” dostępnej w Kasie Stefczyka. Opiera się ona na 20-sekundowym spocie TV, emitowanym w kanałach TVP i Polsatu oraz kanałach pakietu PTV Mix Mux (TV Puls, TVN7, TTV i PULS 2). Ponadto kampanię wspiera 30-sekundowy spot radiowy (emisja w pakiecie RMF3D), reklama w prasie ogólnopolskiej oraz Internecie.
To kolejna kreacja kampanii pożyczkowej Kasy Stefczyka „Ile za ile?”. Tym razem widzimy znaną już z wcześniejszych odsłon promocji pożyczki bohaterkę, która wraz z mężem rozwiązuje zadanie domowe dziecka. Okazuje się, że rozwiązaniem jest hasło kampanii.
Nowa odsłona kampanii „Ile za ile?” została przygotowana dla Kasy Stefczyka przez agencję Apella SA, która, podobnie jak w przypadku wcześniejszych kreacji, opracowała koncepcję przekazu, kreację, grafikę, scenariusz spotu, opracowanie materiału na potrzeby Internetu oraz planowanie i zakup mediów. Ponadto Apella nadzorowała produkcję spotu oraz zleciła druk poligrafii.
Źródło: Apella SA