logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ilford Photo Walk 2020 - Łódź 25.06.2020

  PR 12.06.2020, przeczytano 1870 razy
ilustracja

Kolejna, III polska edycja ILFORD PHOTO WALK już 25 czerwca 2020r. Tym razem spotykamy się w Łodzi, a spacer poprowadzi Piotr Sikora. Uczestnicy będą mieli okazję uwiecznić klimat okolic ul. Tymienieckiego, lofty, industrialne fabryki, rewitalizowane osiedla kończąc na EC1 i Łodzi Fabrycznej. Zapraszamy!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ilford-photo-walk-2020---lodz-25.06.2020,387401,artykul.html

ILFORD PHOTO WALK 2020

To już trzecia po spotkaniach w Warszawie i Krakowie edycja foto-spaceru, podczas której pasjonaci fotografii analogowej mają wyjątkową szansę na zdobycie nowych umiejętności, poznanie ciekawych ludzi oraz wykonanie fantastycznych zdjęć łódzkich zakamarków na filmie ILFORD HP5+. Twoje doświadczenie fotograficzne może być na dowolnym poziomie – ważne byś miał chęć i nie bał się eksperymentów.

PROWADZĄCY

Trzecią edycję spotkania w Łodzi poprowadzi Piotr Sikora, fotograf przez lata związany z łódzkimi scenami koncertowymi jazzowymi i rockowymi. Od dawna zakorzeniony w fotografii analogowej, głównie średnio- i wielkoformatowej. Portret i reportaż to jego ulubione tematy. Uczestnik licznych plenerów fotograficznych. W pracowni na Księżym Młynie para się tradycyjną fotografią srebrową jak i technikami szlachetnymi. W wolnych chwilach przekazuje swoja wiedzę i doświadczenie podczas weekendowych warsztatów. Na koncie posiada jedną wystawę indywidualna w Galerii Łódzkiego Towarzystwa Fotograficznego oraz niezliczoną ilość wystaw zbiorowych.

ilustracjastrzałka

KIEDY?

Spotykamy się 25 czerwca 2020r o 15:30 w okolicach ul. Tymienieckiego (dokładne miejsce spotkania prześlemy mailem przed imprezą).

Po rejestracji uczestników i omówieniu programu ruszymy na foto-spacer. Przejdziemy się ulicą Tymienieckiego obok zrujnowanych fabryk i Muzeum Książki Artystycznej. Dalej wejdziemy na teren loftów, gdzie zobaczymy co można z tych zrujnowanych fabryk zrobić.

Kolejnym etapem będzie Księży Młyn - tutaj zobaczymy jak przebiega proces rewitalizacji osiedla. Od zaniedbanych famuł po nowoczesne pracownie, restauracje i mieszkania. Następnie przejdziemy przez park Źródliska, na terenie którego mieści się łódzka palmiarnia. Po odetchnięciu świeżym powietrzem przejdziemy do ścisłego centrum i ulicą Kilińskiego udamy się w okolice EC1 i dworca Łódź Fabryczna. Tutaj około godziny 19:00 zakończymy spacer wspólnym, czarno-białym zdjęciem.

ilustracjastrzałka

Ważne: chcemy byście czuli się bezpiecznie, dlatego uczestnicy ILFORD Photo Walk są zobowiązani do przestrzegania zaleceń i ograniczeń związanych z pandemią koronawirusa (typu maseczki lub zachowanie odstępu 2m od innego uczestnika). Będziemy także unikać w miarę możliwości zamkniętych pomieszczeń.

ilustracjastrzałka

ORGANIZATORZY

Organizatorem fotospaceru jest Medikon Polska, wyłączny przedstawiciel Harman Technology LTD, ILFORD PHOTO i Kentmere w Polsce.

Partnerem imprezy jest łódzki sklep fotograficzny Fotonegatyw.com, autoryzowany punkt sprzedaży materiałów ILFORD PHOTO.

ilustracjastrzałka

WPISOWE TO JEDYNE 69 ZŁ

W tej cenie otrzymasz:

  • dwa filmy ILFORD PHOTO HP5+ 36/135 lub 120 (w zależności od posiadanego aparatu - daj nam znać jaki typ filmu zarezerwować dla Ciebie)
  • aparat jednorazowy z filmem ILFORD PHOTO HP5+ 24+3/135
  • gadżety ILFORD PHOTO
  • kupon zniżkowy do sklepu Fotonegatyw.com, gdzie będziesz mógł kupić materiały ILFORD PHOTO
  • i najważniejsze - niezapomniane wspomnienia.

Zapisy TUTAJ. Ilość miejsc ograniczona – grupa do 15 uczestników, decyduje kolejność zapisów.

Źródło: MEDIKON POLSKA Sp. z o.o.

www.medikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764