logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ilford Photo Walk Warszawa 2019

  PR 10.05.2019, przeczytano 538 razy
ilustracjastrzałka

Już 17 maja odbędzie pierwszy warszawski ILFORD PHOTO WALK. Po Nowym Jorku i Delhi przyszedł czas na stolicę Polski. Miłośnicy czarno-białej fotografii analogowej będą mogli sprawdzić swoje siły i umiejętności podczas wspólnego spaceru po okolicach warszawskiego Powiśla i Mariensztatu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ilford-photo-walk-warszawa-2019,382364,artykul.html

ILFORD PHOTO WALK to wyjątkowa szansa na zdobycie nowych doświadczeń, poznanie innych pasjonatów fotografii analogowej oraz uwiecznienie na czarno-białym filmie ILFORD HP5 uroków okolic Powiśla i Mariensztatu. Obszerne portfolio nie jest istotne, najważniejsza jest chęć i odwaga do eksperymentów.

Warunkiem wzięcia udziału w ILFORD PHOTO WALK jest opłacenie wpisowego w wysokości 59 zł do 15 maja 2019 oraz zapoznanie się i akceptacja regulaminu dostępnego na stronie Medikon Polska. Więcej informacji TUTAJ

Spacer poprowadzi od lat związany z fotografią Zbigniew Kordys. Uczył się jej od czołowych polskich twórców fotografii modowej i reklamowej. Sam również uczy innych, m.in. we Wrocławskiej Szkole Fotografii AFA i Służewskim Domu Kultury w Warszawie. Specjalista zarówno w dziedzinie fotografii analogowej, jak i cyfrowej postprodukcji. Prowadzi laboratorium PrintShop1923.

Organizatorami są Medikon Polska i Harman Technology Ltd – właściciel marki ILFORD Photo. Spacerowiczów wesprze również sklep fotograficzny Czarno-białe w Warszawie.

Źródło: MEDIKON POLSKA Sp. z o.o.

www.medikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764