logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ilford Simplicity – system chemii do wygodnego wywoływania filmów

  PR 08.03.2019, przeczytano 539 razy
ilustracjastrzałka

Medikon Polska, wyłączny przedstawiciel marek ILFORD Photo i Kentmere na rynku Polskim informuje o wprowadzeniu na rynek Polski systemu odczynników chemicznych w saszetkach ILFORD Simplicity przeznaczony do szybkiego i wygodnego wywoływania filmów w koreksach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ilford-simplicity-%E2%80%93-system-chemii-do-wygodnego-wywolywania-filmow,381548,artykul.html

ILFORD Simplicity to kompletny zestaw chemii do procesu wywołania czarno-białego filmu, składający się z:

  • ILFORD ILFOSOL 3 wywoływacz - saszetka 60ml
  • ILFORD ILFOSTOP przerywacz - saszetka 30ml
  • ILFORD RAPID FIXER utrwalacz - saszetka 100ml
  • ILFORD ILFOTOL zwilżacz - saszetka 25ml

Użytkownik po rozcieńczeniu koncentratów uzyskuje po 600ml roztworu każdego z odczynników co pozwala na wywołanie dwóch filmów 35mm (standardowy film w kasecie) lub jednego filmu 120.

Odczynniki chemiczne ILFORD Simplicity dedykowane są dla hobbystów fotografii analogowej, którzy naświetlają nieduże ilości filmów, chcą je samodzielnie wywołać i nie chcą ryzykować zakupu dużych opakowań.

  • ILFORD Simplicity szukaj w sklepach fotograficznych. Lista sklepów dostępna na stronie: www.ilfordphoto.pl

ilustracjastrzałka

Źródło: MEDIKON POLSKA Sp. z o.o.

www.medikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764