logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Illumigo: przenośny kaseton LED od Ultima Displays

  PR 18.11.2019, przeczytano 1239 razy

Kasetony LED coraz częściej wypierają tradycyjne standy i ramy, ponieważ dobrze zaprojektowana grafika z podświetleniem tworzy niesamowity efekt. Nierzadko rynek poszukuje rozwiązań prostych, wygodnych w transporcie i eleganckich jednocześnie. Ultima Displays wychodzi na przeciw tym oczekiwaniom, prezentując IllumiGo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/illumigo%3A-przenosny-kaseton-led-od-ultima-displays-,384764,artykul.html

IllumiGo to przenośny kaseton LED, którego montaż nie wymaga żadnych narzędzi i może go zmontować każdy w dowolnym miejscu. Wykonany jest z aluminiowych białych profili o szerokości 100 mm. Do ramy fabrycznie dołączone są już paski ledowe oraz obrotowe stopy. Kaseton dostarczany jest w pudełku, w którym każdy element ma swoją przegrodę w specjalnej piance zabezpieczającej system. Opakowanie posiada także miejsce na grafikę, co sprawia, że całość transportuje się w jednym pudełku.

IllumiGo to świetne rozwiązanie dla mobilnych akcji czy dopełnienie stoisk targowych. Dzięki łatwej zmianie grafiki stand można wykorzystywać wielokrotnie. Aktualnie w ofercie znajduje się rozmiar 2 x 1 m, ale wkrótce dostępne będą inne wielkości.

Źródło: Ultima Displays Polska


avatar użytkownika
+ +

Tekst opublikował użytkownik: UltimaDisplays



UltimaDisplays o sobie:

Na rynku polskim Ultima Displays działa od roku 2011. W Europie znana jest od 1999 roku.
Od samego początku firma współpracuje tylko z profesjonalistami z branży, dostarczając im rozwiązania dla końcowych klientów.
W ofercie znaleźć można stoiska targowe, ścianki wystawiennicze, flagi, outdoor, standy, roll upy i wiele innych. Dostępne są nie tylko gotowe systemy, ale także produkowane na zamówienie konstrukcje. Dzięki temu, że wszystko od obsługi klienta, przez projektowanie po produkcję i druk znajduje się pod jednym dachem, Ultima Displays zapewnia szybki czas realizacji.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764