logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

PORADA: Illustrator i niepotrzebne kolory

   25.05.2001, przeczytano 2118 razy

Od niedawna pracuję w Illustratorze i brakuje mi funkcji "Name all colors" znanej z Freehanda.Prace z zewnątrz zawierają często dużo niepotrzebnych kolorów, które trzeba usuwać przed naświetleniem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/illustrator-i-niepotrzebne-kolory,212,artykul.html

Czy jest jakiś szybki sposób na odnalezienie użytych kolorów? Jak wyselekcjonować obiekty z niepotrzebnymi kolorami?

ODPOWIEDŹ
Kolory niepotrzebne w dokumencie usuwamy komendą select all unused i przesuwając zaznaczone kolory na ikonę kosz (wszystko w palecie swaches). Kolory te zamieniamy korzystając z opcji edit/select /same fill colors i zamieniając na potrzebne, wybrane z palety, lub usuwając obiekty. Trzeba jednak wcześniej znaleźć i zaznaczyć obiekt w kolorze niepotrzebnym (można taki narysować ;-)) ).
Pozdrawiam,
Artur


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Artur Klamut

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W 2024 roku nietypowo fiskus rozpoczął rozliczanie rocznych zeznań podatkowych za 2023 rok od 15 lutego, a nie, jak do tej pory, od 1 stycznia. Nie ulega jednak zmianie ostateczny termin składania zeznań tj. 30 kwietnia 2024 tj. wtorek. 
Webinaria w marketingu - SMS na poprawę frekwencji?
Webinaria stały się jednym z najskuteczniejszych narzędzi w marketingu B2B. Generują wysokojakościowe leady i mają wysoką konwersję. Wyzwaniem jest jednak frekwencja. Niestety większość zarejestrowanych nie pojawia się na spotkaniach. Ale jest świetna metoda dotarcia z przypomnieniem do zapominalskich – stary, ale sprawdzony SMS.
Mood Media: 3 kluczowe trendy w handlu detalicznym
Obecnie w sklepach stacjonarnych, co drugi klient szuka czegoś więcej niż tylko produktów — szuka wyjątkowych przeżyć, które zachęcają go do odkrywania świata marki i interakcji z nią. Chce dotknąć produktu, poczuć go i wyobrazić go sobie w swoim życiu, a potem zabrać ze sobą od razu do domu, bez konieczności czekania na dostawę. Dla wielu klientów...
Podnoszenie kwalifikacji w digital marketingu: jak być konkurencyjnym?
Krajobraz digtial marketingu z roku na rok dynamicznie się zmienia. Trendy, strategie czy technologia również nie pozostają w stagnacji. Dlatego m.in. stałe podnoszenie swoich umiejętności, udział w szkoleniach i konferencjach branżowych, bycie na bieżąco z najnowszymi raportami są „must have” na rynku pracy. Szczególnie w obliczu zmian zachodzących w wyniku...
Zatrudnienie freelancera na „czarno” — jakie niesie zagrożenia?
W dynamicznie rozwijającym się świecie usług kreatywnych, takich jak copywriting, marketing, tworzenie wideo czy SEO, coraz więcej firm i przedsiębiorców decyduje się na współpracę z freelancerami. Choć taka forma zatrudnienia oferuje szereg korzyści, niektórzy dają się skusić na omijanie obowiązujących przepisów, oferując współpracę na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764