logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Iluminacja Ferrero Rocher i Raffaello Zima na Nowym Świecie

  PR 02.01.2025, przeczytano 526 razy
ilustracja

Ponad 200 tysięcy diod LED układających się z magiczne ozdoby, świetliste bramy i zachwycające instalacje: Nowy Świat - najbardziej reprezentacyjna ulica Warszawy - ponownie przeistoczyła się w bajkową scenerię. Zimowa iluminacja Ferrero Rocher i Raffaello Zima to nie tylko zapowiedź Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku, ale również jeden z symboli stolicy, przyciągający tłumy zarówno jej mieszkańców, jak i turystów z całego świata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iluminacja-ferrero-rocher-i-raffaello-zima-na-nowym-swiecie,407031,artykul.html

Przygotowane w podwarszawskim Piastowie iluminacje to prawdziwe dzieła sztuki, oddające charakterystyczne dla Ferrero Rocher i Raffaello barwy: złoto, biel, czerwień oraz delikatny blask eco-LED. Tworzące je energooszczędne diody pozwalają cieszyć się niezwykłym efektem wizualnym zarówno w dzień, jak i w nocy” - mówi Beata Dziekanowska z Ferrero.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Ferrero

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z okazji Dnia Babci i Dziadka Ministerstwo Cyfryzacji rusza z kampanią, która łączy pokolenia. We współpracy z RMF FM zaprasza do udziału w konkursie, w którym słuchacze mogą podzielić się historiami z ich dziadkami i babciami w roli głównej. Najciekawsze opowieści zostaną nagrodzone, a ich autorzy będą mieli okazję podzielić się nimi na antenie...
Aktor John David Washington w kampanii Tom Ford
Aktor John David Washington weźmie udział w nowej kampanii promującej kultowy zapach Bois Pacifique marki TOM FORD, będącej wyrazem witalności i swobody wyrażenia siebie bez jakichkolwiek obaw.
Żabka wchodzi w retail media. Uruchamia Żabka Ads
Żabka Ads – Shopper-Driven Media to nowe narzędzie pozwalające reklamodawcom na skuteczne docieranie do milionów odbiorców, codziennie dokonujących zakupów w sklepach Żabka. Dzięki dobrze rozwiniętej infrastrukturze cyfrowych nośników, których jest już ponad 1500, klienci na ekranach będą mogli zobaczyć już nie tylko oferty produktowe, ale...
Dentsu CEE Summit 2025 – „Return on Impact”
W dniach 15-16 stycznia 2025 roku, w historycznej przestrzeni Fabryki Norblina, odbył się największy event dentsu w tej części świata, podczas którego spotkali się cenieni eksperci, klienci i partnerzy dentsu tworząc przestrzeń do dyskusji, nowych pomysłów, wspierania innowacji i odkrywanie przyszłych możliwości wspólnego rozwoju. Dla dentsu CEE to był też...
Grupa RW przejmuje nośniki DOOH od firmy M3 w Krakowie i Rzeszowie
Grupa RW dynamicznie buduje swoją ofertę cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej. Firma właśnie przejęła 10 lokalizacji i 21 ekranów DOOH w Krakowie i Rzeszowie, które dotychczas należały do firmy M3 Reklama. Dzięki temu Grupa RW umacnia swoją obecność na rynku reklamy zewnętrznej oraz stawia kolejny krok w rozwoju ogólnopolskiej sieci DOOH,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764