logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ilustracja prasowa: Otwarty wykład Christopha Niemanna

   24.11.2015, przeczytano 1562 razy
ilustracjastrzałka

Christoph Niemann pracuje między innymi dla New Yorkera, New York Times'a oraz Wired. Zdobył liczne nagrody: AIGA, Art Directors Club i jest członkiem Alliance Graphique Internationale. Do jego klientów należą Google, Amtrak, Herman Miller i Muzeum Sztuki Nowoczesnej MoMA. Niemann rysuje i pisze eseje oraz felietony o polityce, ekonomii, sztuce i współczesnym życiu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ilustracja-prasowa%3A-otwarty-wyklad-christopha-niemanna,26647,artykul.html

środa, 25.11.2015, godz. 18
Polsko-Japońska Akademia​ Technik Komputerowych (http://www.pja.edu.pl)
ul. Koszykowa 86, 02-008 Warszawa
budynek A, parter | aula główna

wykład otwarty | nie wymaga rejestracji
wykład odbędzie się w j. angielskim
Wydarzenie współorganizowane przez PJATK oraz Goethe-Institut.


Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy Agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard koncentrować się będą wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764