logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Im więcej jesz tym bardziej pomagasz” – akcja Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce

  PR 04.03.2015, przeczytano 688 razy

13 marca odbędzie się III edycja akcji pod hasłem „Im więcej jesz tym bardziej pomagasz”. Lokale gastronomiczne w całej Polsce przekażą 10% od obrotu na rzecz dzieci opuszczonych i osieroconych - podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce. Akcja ma na celu zebranie niezbędnych funduszy na organizację Świąt Wielkanocnych dla Rodzin SOS. Patronat medialny nad Akcją objęło NaszeMiasto.pl oraz Kuchnia+.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/im-wiecej-jesz-tym-bardziej-pomagasz--akcja-stowarzyszenia-sos-wioski-dzieciece,24126,artykul.html

Jednodniowa akcja będzie miała miejsce w lokalach gastronomicznych w całej Polsce. Lista lokali biorących udział w projekcie dostępna jest na stronie www.wioskisos.org/im-wiecej

Ambasadorem, a jednocześnie Partnerem akcji jest Tomasz Jakubiak i restauracja Gar Jakubiaka: ”Miałem ogromną przyjemność poznać dzieci z SOS Wioski Dziecięcej w Siedlcach – dzieci, które mają piękne marzenia. Są to jednak dzieci opuszczone przez biologicznych rodziców, więc często mają zbyt mało wiary w siebie. Mariusz powiedział mi, że zawsze marzył, aby zostać prawdziwym szefem kuchni, a Ania w przyszłości chciałaby prowadzić własną restaurację. Wspólnie możemy podarować dzieciom opuszczonym i osieroconym lepszą przyszłość i pokazać, że marzenia się spełniają. Dlatego wspieram Akcję „Im więcej jesz tym bardziej pomagasz” z pełnym zaangażowaniem! Tego dnia nie obowiązuje żadna dieta! Jemy do syta i pomagamy potrzebującym dzieciakom. Przyjdź, Jedz, Pomagaj! Zapraszam Tomasz Jakubiak.”

Wszystkich, którzy nie mają jeszcze planów, 13 marca serdecznie zapraszamy do lokali biorących udział w Akcji. Możecie pomóc w bardzo prosty sposób. Wystarczy, że zaprosicie rodzinę, znajomych i zjecie do syta, a 10% z Waszego rachunku powędruje do potrzebujących dzieci.

Święta to czas, kiedy staramy się szerzej otwierać nasze serca na potrzeby innych. 13 marca dzięki Państwa wsparciu będziemy mogli podarować osieroconym dzieciom lepszą przyszłość. Każda nawet najmniejsza kwota to dla nich szansa na równy start w dorosłe życie. Nasi podopieczni to dzieci, których dzieciństwa w rodzinie pochodzenia nie można nazwać beztroskim. Dzieci, które jak żadne inne pragną ciepła, bezpieczeństwa i rodzinnej atmosfery, która choć na chwilę pozwoli zapomnieć trudne doświadczenia z przeszłości. Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce ma pod opieką aż 49 Rodzin SOS. Celem Stowarzyszenia jest opieka nad opuszczonymi i osieroconymi dziećmi dając im bezpieczny dom, troskliwą rodzinę SOS, niezbędne wykształcenie, ale przede wszystkim dzieciństwo, na jakie zasługują. Aby stać się dorosłym najpierw trzeba być dzieckiem.

Dzięki zebranym funduszom Stowarzyszenie będzie mogło zapewnić rodzinom SOS wyjątkowe Święta Wielkiej Nocy, pełne pyszności i dziecięcych uśmiechów.

„Jesteśmy dumni, że branża gastronomiczna już po raz trzeci wspiera naszych podopiecznych tak licznie i z takim zaangażowaniem. Święta to zawsze czas wyjątkowy, czas spędzania rodzinnych chwil. Wspólnie możemy podarować dzieciom opuszczonym i osieroconym wiele uśmiechów. – mówi Anna Choszcz Sendrowska, Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce.

Źródło: Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce

www.wioskisos.org

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764