logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Imagination Day 9 – bilety już w sprzedaży

  PR 22.07.2019, przeczytano 883 razy

Właśnie wystartowała przedsprzedaż biletów na konferencję Imagination Day, w ograniczonej puli wakacyjnej. To już 9 edycja wydarzenia, w czasie którego będzie można usłyszeć o kampaniach narodzonych prestiżowymi nagrodami i o tym, co inspiruje najbardziej kreatywne osoby ze świata biznesu, sztuki i marketingu. Konferencja odbędzie się 3 grudnia w Warszawie, jej głównym organizatorem jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/imagination-day-9-%E2%80%93-bilety-juz-w-sprzedazy,383326,artykul.html

Konferencja IMAGINATION DAY 9

Imagination Day to największe wydarzenie branży kreatywnej w Polsce. Skierowane do osób, które stawiają na rozwój i chcą poszerzać horyzonty. To jedyna taka okazja, aby na żywo posłuchać najbardziej utytułowane osoby z branży reklamy i marketingu, biznesu oraz sztuki. Imagination Day już od dziewięciu lat inspiruje polską publiczność poprzez łączenie kreatywności z wielu dziedzin oraz z różnych zakątków świata.

W tym roku prelegentami Imagination Day będą między innymi:

  • Anders Svensson, Global Design Director, Nike, Nowy York
  • Pia Af Hällström, Creative Director & Partner, Works, Helsinki,
  • Thiago Cruz, Global Creative Director, Publicis Italy, Mediolan,
  • Amaya Coronado, CEO, LOLA MullenLowe Spain, Madryt
  • Chris Chapman, Head of Art., Droga 5, Londyn
  • Vasjen Katro, Artysta, Graphic and UI/UX designer, Albania

Tylko do 14 sierpnia obowiązuje tańsza, wakacyjna pula biletów. Liczba wejściówek w promocyjnej cenie jest ograniczona.

Źródło: Instytut Monitorowania Mediów

www.imm.com.pl

Dodatkowe informacje:

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Współorganizatorzy: Multikino Media, Starcom, Ars Thanea, Mniam.tv food’n’fx studio
Sponsorzy: AMS, Storytel
Partnerzy: Coca-cola, IMM, Good Looking Studio, Gameset
Patroni medialni: Marketer +, Nowy Marketing, My Company, PRoto, Marketing przy kawie, Filmweb, Gazeta.pl, Dla Studenta

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764