logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Imagine dla Banku Pocztowego

  PR 07.10.2015, przeczytano 695 razy
ilustracjastrzałka

Zadaniem agencji było przygotowanie i uruchomienie portalu począwszy od stworzenia makiet funkcjonalnych, poprzez opracowanie projektów graficznych, a skończywszy na kodowaniu portalu. Został on przygotowany w technologii RWD, umożliwiającej wygodne przeglądanie portalu również na urządzeniach mobilnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/imagine-dla-banku-pocztowego,26177,artykul.html

– Projekt „Giełdowy Pocztowy” był dla nas dużym wyzwaniem przede wszystkim ze względu na krótki czas realizacji – mówi Filip Iwański, CEO agencji IMAGINE – Zależało nam przede wszystkim na stworzeniu serwisu przejrzystego i intuicyjnego w nawigacji, aby użytkownik mógł w łatwy sposób znaleźć informacje, które są dla niego wartościowe.

Portal www.gieldowy.pocztowy.pl poświęcony jest podstawom inwestowania na giełdzie. Celem portalu jest przybliżenie tematyki giełdowej osobom, które dopiero zaczynają swoją przygodę z rynkiem kapitałowym. Użytkownicy portalu znajdą w nim informacje o giełdzie, praktycznych aspektach inwestowania, porady i wskazówki jak funkcjonować na różnych rynkach oraz możliwość kontaktu z ekspertami.

- Bank Pocztowy od lat nie tylko oferuje proste usługi finansowe, ale też pomaga wielu Polakom rozpocząć przygodę z bankowaniem, edukując w zakresie finansów osobistych. W trakcie przygotowań do pierwszej oferty publicznej chcieliśmy także przekazać niezbędną praktyczną wiedzę potencjalnym inwestorom indywidualnym, którzy dotychczas nie interesowali się zagadnieniami giełdowymi lub są inwestorami „początkującymi”.– mówi Magdalena Ossowska-Krasoń, Rzecznik Prasowy Banku Pocztowego.

Agencja IMAGINE oprócz stworzenia portalu zajmie się również opieką nad jego bieżącym funkcjonowaniem. Jest to pierwszy projekt w portfolio IMAGINE realizowany dla Banku Pocztowego.

Źródło: IMAGINE

www.imagine.am

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II generacja obiektywu portretowego Sony FE 85 mm F1.4 GM II
Nowa generacja obiektywu 85 mm z mocowaniem typu E do korpusów pełnoklatkowych, wyróżniająca się wysoką rozdzielczością, wspaniałym efektem bokeh i szybkim systemem AF, doskonale nadaje się do zdjęć portretowych i nagrywania filmów
Nikt nie powinien być w zawieszeniu - kampania Pracuj.pl
Kandydaci, którzy szukają pracy, często nie otrzymują odpowiedzi na wysyłane CV. Pracuj.pl dostrzega ten problem, dlatego wprowadził nowe statusy aplikacji oraz uruchomił kampanię budującą świadomość znaczenia informacji zwrotnej w procesie rekrutacji. Z badania marki wynika, że 8 na 10 kandydatów preferuje otrzymać informację o odrzuceniu ich CV, niż pozostać...
Zapisy na jesienny webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice
DIMAQ Voice – cykl konferencji online powraca po wakacyjnej przerwie. 52. Edycja wydarzenia odbędzie się już 24 września o godzinie 15.00 i potrwa co najmniej do 16.30, ponieważ zaplanowaliśmy aż 3 wystąpienia z różnych obszarów tematycznych.
Rada Sektorowa: konkurs na dalszą działalność inicjatywy
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, kontynuując dotychczasową działalność Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej, zamierza przystąpić do konkursu organizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) w celu uzyskania możliwości organizacji i prowadzenia Rady w...
Z okazji 20. rocznicy przystąpienia Polski do Unii Europejskiej Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej oraz Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce uruchomiły wspólną kampanię promocyjną pod hasłem „Dzięki nam jest wilk syty i Wilkowyje city”. Jej celem jest zwiększenie świadomości o korzyściach, jakie Polska czerpie z członkostwa w UE,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764