Zadaniem agencji było przygotowanie i uruchomienie portalu począwszy od stworzenia makiet funkcjonalnych, poprzez opracowanie projektów graficznych, a skończywszy na kodowaniu portalu. Został on przygotowany w technologii RWD, umożliwiającej wygodne przeglądanie portalu również na urządzeniach mobilnych.
– Projekt „Giełdowy Pocztowy” był dla nas dużym wyzwaniem przede wszystkim ze względu na krótki czas realizacji – mówi Filip Iwański, CEO agencji IMAGINE – Zależało nam przede wszystkim na stworzeniu serwisu przejrzystego i intuicyjnego w nawigacji, aby użytkownik mógł w łatwy sposób znaleźć informacje, które są dla niego wartościowe.
Portal www.gieldowy.pocztowy.pl poświęcony jest podstawom inwestowania na giełdzie. Celem portalu jest przybliżenie tematyki giełdowej osobom, które dopiero zaczynają swoją przygodę z rynkiem kapitałowym. Użytkownicy portalu znajdą w nim informacje o giełdzie, praktycznych aspektach inwestowania, porady i wskazówki jak funkcjonować na różnych rynkach oraz możliwość kontaktu z ekspertami.
- Bank Pocztowy od lat nie tylko oferuje proste usługi finansowe, ale też pomaga wielu Polakom rozpocząć przygodę z bankowaniem, edukując w zakresie finansów osobistych. W trakcie przygotowań do pierwszej oferty publicznej chcieliśmy także przekazać niezbędną praktyczną wiedzę potencjalnym inwestorom indywidualnym, którzy dotychczas nie interesowali się zagadnieniami giełdowymi lub są inwestorami „początkującymi”.– mówi Magdalena Ossowska-Krasoń, Rzecznik Prasowy Banku Pocztowego.
Agencja IMAGINE oprócz stworzenia portalu zajmie się również opieką nad jego bieżącym funkcjonowaniem. Jest to pierwszy projekt w portfolio IMAGINE realizowany dla Banku Pocztowego.
Źródło: IMAGINE