logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Imagine Nation koncertowo dla Burn

  PR 09.12.2016, przeczytano 410 razy
ilustracjastrzałka

Należąca do holdingu Focus Media Group agencja eventowa Imagine Nation odpowiadała z scenografię tegorocznej edycji muzycznego cyklu BURN Battle School Remixed. Agencja przygotowała scenografię na koncerty, które odbyły się w Tauron Arenie w Krakowie oraz na Stadium Live Arenie w Moskwie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/imagine-nation-koncertowo-dla-burn,30797,artykul.html

Imagine Nation działała na zlecenie agencji Amplify London, współpracującej przy obsłudze cyklu BURN Battle School Remixed z agencją designerską Sculptivate London. Koncerty odbyły się na przygotowanych przez Imagine Nation scenach o powierzchni 400 m. kw., a elementy scenografii sięgały ponad 9 metrów wysokości. Agencja odpowiadała także za logistykę – cała scenografia została przetransportowana z Krakowa do Moskwy, a następnie wróciła do Polski.

Gwiazdami obu wydarzeń pod egidą napoju energetyzującego BURN były dwie ikony rapu – obchodzący właśnie 25-lecie działalności artystycznej Busta Rhymes oraz DJ Grandmaster Flash. Na scenie w Krakowie (24 września) towarzyszył im O.S.T.R., a w Moskwie (11 listopada) – L’One. Obie imprezy, które zgromadziły po niemal cztery tysiące fanów, były świętami hip-hopu – BURN Battle School Remixed to festiwale kultury ulicznej, podczas których fani mogli nie tylko słuchać wybitnych raperów, ale też oglądać występy breakdancerów czy tworzone na żywo instalacje street-artowe i graffiti.

Oprócz Imagine Nation, w skład Focus Media Group wchodzą agencja marketingu zintegrowanego Focus Advantage oraz agencja interaktywna Comfitura.

Źródło: Focus Media Group

www.focusmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Zobacz mnie” – Kampania 1% Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce

Każdego roku tysiące dzieci w Polsce doświadcza przemocy i odrzucenia. Niewidoczne dla otoczenia, pozostawione bez wsparcia ze strony dorosłych, dzieci zmagają się ze swoimi problemami w poczuciu osamotnienia i bezsilności. To właśnie z myślą o nich powstała nowa kampania SOS Wiosek Dziecięcych. Akcja ma na celu zachęcanie do przekazania 1% podatku na rzecz podopiecznych...
Galeria Młociny zagra razem z Hutnikiem Warszawa
Klub sportowy Hutnik Warszawa podpisał umowę sponsoringową z Galerią Młociny. Współpraca potrwa przez rundę wiosenną sezonu 2020/2021 z możliwością jej dalszego przedłużenia. W ramach przedsięwzięcia zaplanowano m.in. aktywizację środowiska kibicowskiego poprzez szereg eventów oraz akcji promocyjnych.
Nowe Frugo Energy z kampanią Dooobry Wariat
Agencja mediowa Havas Media zwyciężyła w przetargu na obsługę kampanii TV firmy Food Care. Dziś startuje pierwsza wspólna kampania, która promuje nowe Frugo Energy.
Krakowska agencja More Bananas w lutym br. nawiązała współpracę z kolejnym klientem. Tym razem będzie odpowiedzialna za kampanię promocyjną aplikacji medycznej terapiabezsennosci.pl
Kaufland zachęca klientów do świadomego odżywiania i wprowadza nowy koncept sprzedażowy
Co czwarty Polak w trakcie pandemii ograniczył spożycie mięsa. Zaczęliśmy również sięgać po produkty nie tylko zdrowsze, ale też korzystniejsze dla naszej planety[1]. Podążając za tym trendem, Kaufland stworzył w swoich sklepach Strefy Świadomego Odżywiania, dzięki którym klienci łatwo znajdą produkty dedykowane konkretnym potrzebom żywieniowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764