logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Imagine Nation koncertowo dla Burn

  PR 09.12.2016, przeczytano 550 razy
ilustracjastrzałka

Należąca do holdingu Focus Media Group agencja eventowa Imagine Nation odpowiadała z scenografię tegorocznej edycji muzycznego cyklu BURN Battle School Remixed. Agencja przygotowała scenografię na koncerty, które odbyły się w Tauron Arenie w Krakowie oraz na Stadium Live Arenie w Moskwie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/imagine-nation-koncertowo-dla-burn,30797,artykul.html

Imagine Nation działała na zlecenie agencji Amplify London, współpracującej przy obsłudze cyklu BURN Battle School Remixed z agencją designerską Sculptivate London. Koncerty odbyły się na przygotowanych przez Imagine Nation scenach o powierzchni 400 m. kw., a elementy scenografii sięgały ponad 9 metrów wysokości. Agencja odpowiadała także za logistykę – cała scenografia została przetransportowana z Krakowa do Moskwy, a następnie wróciła do Polski.

Gwiazdami obu wydarzeń pod egidą napoju energetyzującego BURN były dwie ikony rapu – obchodzący właśnie 25-lecie działalności artystycznej Busta Rhymes oraz DJ Grandmaster Flash. Na scenie w Krakowie (24 września) towarzyszył im O.S.T.R., a w Moskwie (11 listopada) – L’One. Obie imprezy, które zgromadziły po niemal cztery tysiące fanów, były świętami hip-hopu – BURN Battle School Remixed to festiwale kultury ulicznej, podczas których fani mogli nie tylko słuchać wybitnych raperów, ale też oglądać występy breakdancerów czy tworzone na żywo instalacje street-artowe i graffiti.

Oprócz Imagine Nation, w skład Focus Media Group wchodzą agencja marketingu zintegrowanego Focus Advantage oraz agencja interaktywna Comfitura.

Źródło: Focus Media Group

www.focusmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764